menu

Overig / Televisie / Loenatik

zoeken in:
Een van de leukste nederlandse series die ik ooit gezien heb. De serie is erg komisch, de acteurs spelen hun rollen zo goed dat het net lijkt of het echt een stelletje gekken bij elkaar zijn. Ik heb de serie altijd met plezier gevolgt, en er erg van genoten. Er werd later nog een film van gemaakt die ik iets minder vond dan de serie maar nog steeds erg leuk. Iemand anders die dit een goede serie vond??

Ik heb altijd een klein zwak gehad voor Loenatik. Vind het, zoals meer VPRO kinderprogramma's, een erg volwassen karakter hebben. De manier waarop de rollen worden vertolkt door de verschillende acteurs is eigenlijk erg goed. Als ik nu op zondags nog af en toe tv kijk, blijf ik vaak weer bij Loenatik hangen.

Loenatik is geweldig, ik heb de movie ook op DVD

Gast
geplaatst: vandaag om 00:17 uur

geplaatst: vandaag om 00:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.