- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- 12 steden, 13 ongelukken
12 steden, 13 ongelukken
frank_12steden
-
- 13 berichten
- 0 stemmen
Als je de echte openingscredits muziek van 12 steden 13 ongelukken wilt hebben op mp3,dan moet je zeker kijken hierop:
www.mp3real.ru.dan ga je naar de v.bij vangelis,en dan kies je de cd Themes uit 1989.dan zie je hem bovenaan op de tracklist.dan klik je op MP3.je hoort het stuk na precies een minuut.je kunt hem gratis downloaden!
als je kijkt op deze site dan moet je niet kijken naar de echte soundtrack van bladerunner.want dat stuk zit er niet in.
(voor Vangelis liefhebbers moet je zeker kijken op deze site)
Stephan
-
- 7819 berichten
- 1366 stemmen
Het Dat tape waar het ongelukmuziekje opstond is volgens mij na de laatste aflevering het rondje archief in gevlogen. Was er niet bij, maar ik kan het me ernstig voorstellen...
Stephan
-
- 7819 berichten
- 1366 stemmen
...moet je niet kijken naar de echte soundtrack van bladerunner.want dat stuk zit er niet in.
Jawel hoor. End Titles...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Alsof Jaws elk moment tevoorschijn kon springen met dat deuntje. hehe
Voelde wel dat soort spanning vroeger
frank_12steden
-
- 13 berichten
- 0 stemmen
Jawel hoor. End Titles...
nee,ik bedoel dat op de versie van de soundtrack wel de end titles opstaat,maar niet het stukje van de 12 steden 13 ongelukken openingscredits.
frank_12steden
-
- 13 berichten
- 0 stemmen
klopt het, dat het ongelukmuziekje voor 1995,een iets langzamer ritme had?
frank_12steden
-
- 13 berichten
- 0 stemmen
Waar staat nog een clipje van Hardewijk?(die waar joep sertons over de moterkap van die ouwe volkswagen passat heen vliegt,ook geregiseert door stephan)
Stephan
-
- 7819 berichten
- 1366 stemmen
ik zal een dezer dagen een compilatie van mijn stunts online zetten. Even webspace regelen
frank_12steden
-
- 13 berichten
- 0 stemmen
was die peugeot 505 in barneveld een 4-deurs of stationcaruitvoering? kon die man die andere man niet meer ontwijken ofzo?
Stephan
-
- 7819 berichten
- 1366 stemmen
Beste Frank... je stelt technische vragen waar ik zeker de antwoorden niet op heb. Ik heb helemaal niets met auto's behalve dan dat ik ze in de prak liet rijden.
De reden voor dat ongeval was dat hij in de berm terecht kwam, omdat hij aan spiegels en stoelen zat te pielen, en daarna overcorrigeerde en zodoende in de slip kwam.
hinie
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Jij wil je rijbewijs nooit gaan halen?
frank_12steden
-
- 13 berichten
- 0 stemmen
Heerhugowaard,ging die niet over een man die naast een vrouw (op de andere weghelft)ging rijden en later moest uitwijken voor een andere auto en dat hij daardoor in de sloot reed,en doordat hij z'n gordel niet om had hij keihard tegen de voorruit kwam.hij zij tegen die vrouw:"'of je wat met me gaat drinken,ik smeek je".was volgens mij ook van stephan.op imdb staat 1 januari 1993
Stephan
-
- 7819 berichten
- 1366 stemmen
Nee.. Heerhugowaard ging over twee cameraploegen die het huis van een kroongetuige aan het spotten waren, tegenover een arts die met zijn oude vader in de clinch ligt omdat die hartaanvallen faket. In een achtervolging rijdt de wagen van de journalisten op de wagen van de arts/vader.. die er een whiplash door krijgt.
Die jij omschrijft heb ik niet gemaakt.
frank_12steden
-
- 13 berichten
- 0 stemmen
Een leuk detail in de clip van lage vuursche:vaak zie je bij de shots naar Rifka,zie je een klein stukje van de schouder van de cameraman die achterin zit.als rifka zegt:"o,shit"dan zie je de schouder een beetje duidelijk bewegen.deze cameraman was gebruikt om het shot te filmen van het stuur,ook als ze gecorrigeert wordt.met die boomstam door de voorruit was een mooie stunt.
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Jij wil je rijbewijs nooit gaan halen?
Ik heb het meer over de gekte die er rond auto's heerst. Hoe gepimpter hoe beter.