- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Devil May Cry
Devil May Cry

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Er zijn blijkbaar tekenfilmepisodes van de populaire gamereeks Devil May Cry. Nu ben ik zelf wel een vrij grote fan van de games maar nu is mijn vraag of de episodes goed zijn?
hier vind je de episodes

aryan
-
- 986 berichten
- 1742 stemmen
ik ben nu nog bezig met de laatste episodes van Death Note en daarna wil ik beginnen met Devil May Cry

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
zeer goed, als je er een paar hebt gezien laat dan maar iets horen!

aryan
-
- 986 berichten
- 1742 stemmen
zeer goed, als je er een paar hebt gezien laat dan maar iets horen!
ik ben een type kijker die een aflevering per week kijkt, ook al heb de gehele serie. Ik ga deze week aflevering 34 van Death Note kijken, een week later 35 en om het zo een goede serie is sluit ik het af met een dubbele aflevering. Dus de 3de week van september zal ik beginnen met Devil May Cry.

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik kijk gewoon wanneer ik zin heb, zeker als het zo'n regenachtige dag hier weer is in België zie ik op een dag een stuk of 10 afleveringen van Naruto

metaledje
-
- 740 berichten
- 859 stemmen
GAAF!!! hoop dat een manga serie op dvd uitkomt!!

aryan
-
- 986 berichten
- 1742 stemmen
manga = comic
anime = cartoon
Naruto keek ik tot aan de fillers ook erg veel, een weekend had ik er een stuk of 13 gekeken. Maar nu bekijk ik de fillers ook eenmaal per week en tegen de tijd dat ik daarmee klaar ben is Naruto 2 hoop ik al bij team Hebi.
Maar over Devil May Cry, het komt o.a. van de makers van Death Note en de trailer vond ik interessant. Het spel heb ik nooit gespeeld of gezien, maar die is ook erg populair.

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Voor meer informatie over de reeks

aryan
-
- 986 berichten
- 1742 stemmen
Ik heb de eerste twee afleveringen gezien, de animaties zijn mooi, het verhaal wat minder. Ik ben meer een fan van een groot verhaal over een aantal episodes dan elke aflevering een apart verhaal. Ik heb wel gelezen dat de laatste twee episodes wel een verhaal zijn.
Ik denk dat het voor de fans van het spel wel een leuke serie zal zijn. Het zowiezo wel waard om het te zien.

metaledje
-
- 740 berichten
- 859 stemmen
Ja dat weet ik, maar er staan altijd van die manga logo'tjes op de achterkant van de films die ik heb, en sindsdien noem ik het gewoon altijd manga films, gaat automatisch... maar boeie