- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Oprah
Oprah
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het een van de leukste shows op tv. Ik kijk het wel vaak. Licht er maar net aan welke gasten ze heeft. Ik vind Oprah wel iets te aardig. Wat is jullie mening?
Het valt me ook op dat ze elke dag van beste vriend wisselt...
hinie
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Ze is 1 van de rijkste persoon ter wereld.
Oprah is een slimme vrouw die weet hoe ze de zaakjes moet aanpakken.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1200 stemmen
Ik keek het wel eens vroeger, maar vind al die soppende huismoeders op de tribune zo verschrikkelijk dat ik er nu al jaren overheen zap.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Kan iemand wel zooooooooooooooooo begrijpend en emotioneel zijn met alles wat bij haar op de bank kruipt ?
Als ik er zo bij nadenk zou ik zeggen van niet.
hinie
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Dat vind ik dus ook haar minpunt. Dat overdreven gedoe van haar.
Ze vindt de gast die er zit het einde en doet net alsof niemand beter is . Bij de volgende gast doet ze weer hetzelfde...
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Ja. Dat bedoelde ik ook met dat ze elke dag weer een andere beste vriend heeft. Cris Rock is bijv. de grappigste man van de wereld en John Travolta de liefste. Samen met nog 200 anderen.
starbright boy (moderator films)
-
- 21629 berichten
- 4597 stemmen
Oprah is als ik ervoor in de stemming ben een guilty pleasure van me. Het leukst vind ik de shows waarin Oprah als een soort sinterklaas allerlei mensen met de meest erge verhalen van alles cadeau gaat geven. Heerlijk foute feel good TV.
De afleveringen met bekende mensen boeien me in het geheel niet.
hinie
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Wow ja. In die aflevering wil ik wel eens zitten.
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Oprah is een fantastische show en een fantastische dame. Ik mis haar programma nooit - kijk het elke dag als ik thuis van werk ben en heb denk ik al jaren geen enkele aflevering gemist. (als ik op vakantie ben of voor een of andere rede niet kan kijken dan neem ik het altijd op). Het is mijn droom om een dag Oprah te ontmoeten want ik vind haar de meest inspirerende vrouw in de wereld.
jordybeukeboom
-
- 6794 berichten
- 2423 stemmen
Ik vind haar show en personality in principe uitstekend. Toch twijfel ik wel eens aan haar oprechtheid en echtheid. Ze doet het overkomen alsof ze zo gewoon is gebleven, en rijkdom, beroemdheid, bekende vrienden en kijkcijfers haar niet boeien. Maar ondertussen kickt ze er voor mij net iets te zichtbaar genoeg juist wel op.
Ook zijn niet alle behandelde onderwerpen of binnengehaalde beroemdheden altijd even interessant. Maar het blijft in zijn algemeenheid een uitstekende (talk)show met een erg charismatische host
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Één ding is zeker. Ze is aardiger dan Shelly. Dat kreng is gewoon weg gemeen.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1200 stemmen
Maar dat publiek dan?? ... Daar trek je toch je haren van uit je hoofd?
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Shelly?
Ja dat is zo'n oude blanke vrouw die op sbs6 een talkshow deed. Ik weet niet of ze het nog doet. Ze is gewoon gemeen tegen haar gasten. En het publiek ook.
starbright boy (moderator films)
-
- 21629 berichten
- 4597 stemmen
Bedoel je niet Sally Jessy Raphael? Heb ik ooit gezien. Is een trashy talkshow van het soort dat eind jaren 90 heel populair was (Jenny Jones, Ricki Lake, Jerry Springer, dat werk).
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
veron35:
We speak your name.
starbright boy:
Wespeakyourname.
jordybeukeboom:
We... speak... your... name.
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Bedoel je niet Sally Jessy Raphael? Heb ik ooit gezien. Is een trashy talkshow van het soort dat eind jaren 90 heel populair was (Jenny Jones, Ricki Lake, Jerry Springer, dat werk).
Een vriend van mij werkte op Sally's show in de jaren 90 en was haar personal assistant. Een onderdeel daarvan: Handtekeningen op foto's zetten en opsturen naar fans die fanmail hadden geschreven.
hinie
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Ja dat is zo'n oude blanke vrouw die op sbs6 een talkshow deed. Ik weet niet of ze het nog doet. Ze is gewoon gemeen tegen haar gasten. En het publiek ook.
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Sally Jessy had altijd een grote, lelijke rode bril op, als dat helpt...
jordybeukeboom
-
- 6794 berichten
- 2423 stemmen
Maar dat publiek dan?? ... Daar trek je toch je haren van uit je hoofd?
Dat valt wel mee dacht ik toch... Ik zie vaak heel aantrekkelijke vrouwen zitten. Daar wordt vooral op ingezoomd als iemand als Brad Pitt langskomt. En een vrouw met een big smile is extra mooi
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3178 stemmen
Dat publiek is inderdaad verschrikkelijk. Ik zag eens een aflevering met Jerry Seinfeld.
Oprah: "Ik heb gehoord dat jij altijd een BIC pen gebruikt".
Seinfeld: "Dat klopt, ik gebruik altijd BIC pennen."
Publiek klapt en joelt.
Alsof er een stel debiele apen zit.
606
-
- 23805 berichten
- 11917 stemmen
Dat publiek is inderdaad verschrikkelijk. Ik zag eens een aflevering met Jerry Seinfeld.
Publiek klapt en joelt.
ja klappen en juichen om niks.
maar oprah is geweldig.
hinie
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Publiek klapt en joelt.
Er staat altijd zo'n mannetje voor die zegt wanneer het publiek moet joelen en klappen.
hinie
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Sally Jessy had altijd een grote, lelijke rode bril op, als dat helpt...
geronimo
-
- 1955 berichten
- 0 stemmen
Het valt me ook op dat ze elke dag van beste vriend wisselt...
Nou, valt mee, hoor. Moet je maar es opletten als Madonna op bezoek is. Je ziet gewoon dat die twee elkaar niet moeten haha
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Wow! Net bij Oprah was er echt een schitterend verhaal. Ik dacht dat die man Emanuel heette en de vrouw Veronica.
Als 8 jaarige jongen werd Emanuel uit zijn dorp in Sudan verjaagd door een oorlog. Hij heeft daarbij zijn ouders zien sterven. Daarna heeft hij een maand alleen in de bossen moeten overleven. Toen hij daar levend uitkwam ging hij samen met iets van 28000 kinderen de woestijn doorkruisen. Dat duurde 3 maanden. Die noemen ze The Lost Childeren. Hij heeft tijdens die rijs veel van zijn vrienden zien sterven. Toen hij in een kamp kwam zag hij daar een meisje (Veronica) te staan. Hij was in een oogopslag verliefd. Hij zag iemand met een foto toestel en vroeg of hij een foto van hun wilde maken. Daarna heeft Emanuel Veronica heel lang niet meer gezien. De man die die foto nam gaf hem later nog aan Emanuel.
Emanuel werd naar de VS gesuurd. Hij is daar geneeskunde gaan studeren. Jaren later gaat hij naar een vriend in Canada. Hij loopt daar de kerk binnen en op het moment dat hij de deur van de kerk open doet ziet hij Veronica te staan. Hij rent op haar af en laat haar de foto zien die hij sins de dag dat hij hem kreeg bij zich heeft gedragen. Emanuel en Veronica wilde met elkaar trouwen, maar volgens tradietie moest Emanuel een cadeau aan Veronica's vader geven. Hij moest 68 koeien geven. Hij heeft 15000 dollar verzameld en heeft daarmee de koeien kunnen kopen. Ze zijn getrouwd en Veronica is zwanger. Ze mag alleen nog niet in America wonen. Maar dat komt waarschijnlijk nog wel.
Ik moest er gewoon van huilen.
mikey
-
- 28618 berichten
- 5037 stemmen
Ja oprah is verslaafd aan 'succes' stories (en stedman natuurlijk)
markie1978
-
- 597 berichten
- 397 stemmen
Om te kosten, zo nep als is Oprah.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2559 stemmen
Ik vind het soms wel leuk om naar te kijken, maar het ligt er voornamelijk aan wat voor aflevering het is. Ik zit ook zeker niet elke middag standaard voor de buis als Oprah komt, en ik erger me niet zo aan haar zoals de meeste hier doen.