• 12.207 nieuwsartikelen
  • 165.632 films
  • 10.690 series
  • 30.865 seizoenen
  • 623.142 acteurs
  • 194.909 gebruikers
  • 9.097.548 stemmen

The Tracy Morgan Show

zoeken in:

niethie

• 7311 berichten
  • 6690 stemmen

Deze serie wordt nou alweer een tijdje uitgezonden op comedy central en ik vond dat hij wel een berichtje verdiend. Erg humoristische serie, tracy morgan is een stuk grappiger als die andere wannabe's als (the wayans bros en jamie foxx enzo).

Het is niet dat er in deze serie geniale humor zit ofzo, het kijkt gewoon erg lekker weg, ondanks dat het al 18 keer is herhaalt, het blijft gewoon erg grappig. De personages plus de kinderen zijn stuk voor stuk erg leuk gecast in 1 aflevering zitten vaak veel grappen die erg humoristisch zijn. Het is erg jammer dat de serie na 2 seizoenen al van de buis werd gehaalt, hier begrijp ik echt niets van, teh wayand bros heeft toch ook een jaar of 5 geduurt en dat werd ook niet van de buis gehaalt. Kortom erg grappige serie, zelfs na 18 keer kijken.

brymj

• 758 berichten
  • 808 stemmen

kan zich in geen enkel opzicht meten met andere zwarte (gebruikt bij het tekort aan een betere benaming) comedy's zoals Wayans Bros, Fresh Prince en in iets mindere mate Jamie Foxx maar toch ergens is het wel een aardige comedy. Ik vind tracy morgan nou niet echt zo ontzettend grappig, echt overtuigen doet hij me niet, maar z'n zoons zijn dan wel weer heel grappig, vooral die jongste. in dit geval worden twee volwassenen dik overschaduwd door twee acteurtjes in de dop

niethie

• 7311 berichten
  • 6690 stemmen

Ben het geheel met je eens, behalve dat deze serie zich niet kan meten met series als (wayans brothers, jamie foxx) dzee serie is een stuk grappiger, ik weet niet of je alles gezien, maar kijk eens goed naar de gezichtsuitdrukking van tracy morgan als hij het bijvoorlbeeld niet meer weet, dat zijn lip begint te bibberen, en hij zo´n zielig gezicht trekt echt geweldig. En dan vind ik die gast die in die garage werkt spoon ook erg grappig met zijn mick jagger dansjes en de manier waarop hij tracy zegt als tracy iets fout heeft gedaan. Voor de rest niets om over naar huis te schrijven zoals ik al zij, maar oversschaduwt zeker die andere zwarte sitcoms )behalve frsh prince dan he.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.