- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- All Stars: de serie
All Stars: de serie

sinterklaas
-
- 11759 berichten
- 3288 stemmen
Schitterende serie. Echt een 5* waard net als bij de film. Goede acteurs ook. Wat vinden/vonden jullie ervan?

niethie
-
- 7319 berichten
- 7002 stemmen
Erg leuk inderdaad, het is alleen allemaal erg lang geleden dat ik het zag. Maar kan me herrineren dat het soms erg grappig was en dat er goed geacteerd werd.

sinterklaas
-
- 11759 berichten
- 3288 stemmen
Ik moet de dvd boxen ook hebben. Ik hoop maar dat ze eens afgeprijst worden.

niethie
-
- 7319 berichten
- 7002 stemmen
Za best wel hoor, volgens mij zij ze bij de mediamarkt best goedkoop.

SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 730 stemmen
Er spelen ook erg leuke figuranten in mee.

sinterklaas
-
- 11759 berichten
- 3288 stemmen
Tsja het zijn kinderachtige mannen ik weet het. Maar dat maakt het juist leuker.

starbright boy (moderator films)
-
- 22037 berichten
- 4836 stemmen
Er spelen ook erg leuke figuranten in mee.

robertus65
-
- 1130 berichten
- 0 stemmen
Aardige serie, maar wat aan de korte kant.
Het wordt wel leuker als Katja Schuurman meedoet.

ImperX
-
- 3 berichten
- 9 stemmen
Jammer dat de serie maar drie seizoenen lang duurt.
Een aflevering vond ik zo schitterend. Heb die al meerdere malen terug gekeken. De aflevering heet 'PVCDW Uit, altijd lastig', al weet ik de clubnaam niet precies, maar zoiets was het wel.
De auto van Johnny was afgebrand, en Paul had voor vertrek een ritje in de auto van Johnny afgewezen. Even later (toen de auto was geëxplodeerd) kwamen ze Johnny tegen.
Paul: Jezus man ik had wel verbrand kunnen zijn!
Johnny: Ja jij bent toch al zwart..
Deze afl.: http://player.omroep.nl/?aflID=7223105&md5=37963328a854198653984bf6f72978d9

sinterklaas
-
- 11759 berichten
- 3288 stemmen
Zit momenteel ook al te genieten van de seizoenen die ik (eindelijk) ook op dvd heb.

Movie Jim
-
- 628 berichten
- 348 stemmen
Wisten jullie al allemaal dat er een vervolg ging komen op All stars de film?. In 2010 zullen we het vervolg All stars : De sequel te zien krijgen. Het wordt door dezelfe regisseur gemaakt als in de serie en in de vorige film. Dit is door producent van de serie Peter Koot bekend gemaakt. En heeft Jean van de Velde de regie in handen gegeven. Voor de rest weet ik dat er al een acteur in mee doet en dat is.
Peter - Kasper van Kooten dat zegt hij zelf.

sinterklaas
-
- 11759 berichten
- 3288 stemmen
Ah das mooi . En denk ook nieuwe leden?

Movie Jim
-
- 628 berichten
- 348 stemmen
Ah das mooi . En denk ook nieuwe leden?
Ik heb er nog niet erg veel informatie moet ik zeggen ik vind het toch erg raar dat het zo lang duurt.

Quido
-
- 14642 berichten
- 6080 stemmen

Quido
-
- 14642 berichten
- 6080 stemmen
Heeft vandaag 450.000 euro realiseringssubsidie gekregen:
All Stars2: Old Stars krijgt 450.000 euro realiseringssubsidie.
Regie en scenario: Jean van de Velde
Producent: All Yours Film VoF
Logline: De voetbalvrienden uit ALL STARS organiseren een gezamenlijk uitstapje naar het huwelijk van de homoseksuele Bram in Spanje. Ze raken de weg kwijt in Duitsland, komen vast te zitten in Frankrijk en moeten aan elkaar toegeven dat het leven op je veertigste niet zo is als je gedacht had op je vijfentwintigste…

Movie Jim
-
- 628 berichten
- 348 stemmen
Maar ja het duurt toch nog een tijdje. 24-11-2011 wordt hij pas in de bioscoop verwacht in Nederland.

Movie Jim
-
- 628 berichten
- 348 stemmen
Ik ben erg geschrokken van het plotselinge overlijden van Antonie Kamerling hij leidde veel aan depressies en pleegde op woensdag 06-10-2010 zelfmoord.

Quido
-
- 14642 berichten
- 6080 stemmen
Serie blijft erg leuk. Geweldig komische karakters en scherp geschreven.

Thrillseekah
-
- 10 berichten
- 448 stemmen
De serie is echt geweldig! Vroeger had ik alle afleveringen al gezien. Heb nu alle drie seizoenen weer op dvd staan. Geweldig! Ben halverwege seizoen 1 en het is en blijft geweldig. Met tranen achter de buis gezeten!!
Beste serie ooit!

Quido
-
- 14642 berichten
- 6080 stemmen
Laatste seizoen kakt het wat in, maar bleef nog steeds leuk.

rep_robert
-
- 27454 berichten
- 3988 stemmen
In de busrit terug van Zagreb(- Ajax) een stuk of 12 afleveringen moeten kijken. Af en toe zeer flauwe en simpele humor dat te goedkoop voor woorden is, maar af en toe ook gewoon zeer goede kwaliteit en flink wat lachers.
Vooral de dood van Willem was erg komisch gedaan. "Meneer, wilt u hier weggaan?"

kappeuter (crew films)
-
- 74655 berichten
- 5943 stemmen
Serie All Stars krijgt vervolg | AD.nl