menu

Overig / Televisie / Lange termijn TV-Gids

zoeken in:
Is er op het Internet ergens een lange termijn TV-Gids te vinden? Meestal reiken gidsen niet verder dan "overmorgen" en de gids thuis geeft het aan tot de vrijdag van de week.

Ik wil bijvoorbeeld NU weten welke CSI Las Vegas aflevering komende zondag wordt uitgezonden. Ze zijn namelijk vorige week gestopt met seizoen 2 en afgelopen zondag gingen ze verder met seizoen 4 .

Maar ik heb wel vaker dat ik graag wil weten wat de programmering van volgende week is. Natuurlijk alles onder voorbehoud.

starbright boy (moderator)
Het probleem heeft te maken met de rechten op de programmagegevens. Die delen omroepen en zenders niet zo gemakkelijk. Uit angst voor verlies aan omzet voor de lucratieve TV-gidsen van de publieke omroepen en vooral ook Veronica. Zo'n site is er dus niet en als hij er wel is is het illegaal.

Logisch eigenlijk.

Slotje dan maar!

Voor amerikaanse zenders is er wel zoiets: www.myepisodes.com

Ik gebruik dat al sinds het begin van die website. Maar voor nederlandse zenders ben ik zoiets niet tegengekomen,

Gast
geplaatst: vandaag om 06:24 uur

geplaatst: vandaag om 06:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.