- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Ik zoek....een tv reclame
Ik zoek....een tv reclame
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ik ben op zoek naar een tv reclame, maar ik weet niet meer van wat het is. Het gaat over een jongen die de zwemflippers uitvond, nadat hij een pakje dat op verkeerde adres was bezorgd (door een postbode die een andere postbode verving doordat hij een vaas op zijn kop had gehad uit een Chinees vliegtuig )houten planken aantrof.
Het eindigd met het zinnetje van: ''de kans dat uw zoon dit overkomt is 0,00000 nog wat %''.
Iemand enig idee .
koeng
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Overigen > Televisie > Heeft iemand een idee welke reclame dit is?:
hallo,
Het clipje is al wat ouder en gaat als volgt: een jongen en een meisje zitten in de cinema en de jongen doet alsof hij zich uitrekt, maar legt dan zijn arm over het meisje om haar eens goed vast te kunnen pakken?
Heeft er iemand een idee van wat dit de reclame was of heeft er iemand een link naar het filmpje ergens online?
Bedankt,
HeresJohnny
-
- 104 berichten
- 5 stemmen
Ik zoek nu al jaren naar een reclame van de MS bestrijding Nederland (volgens mij) waar je een marionet ziet waarvan de touwtjes een voor een losgeknipt worden tot de pop niks meer kan.
Ik zal niet rusten tot hij gevonden is.
vistrida
-
- 151 berichten
- 133 stemmen
In Overigen > Televisie > Heeft iemand een idee welke reclame dit is?:
hallo,
Het clipje is al wat ouder en gaat als volgt: een jongen en een meisje zitten in de cinema en de jongen doet alsof hij zich uitrekt, maar legt dan zijn arm over het meisje om haar eens goed vast te kunnen pakken?
Heeft er iemand een idee van wat dit de reclame was of heeft er iemand een link naar het filmpje ergens online?
Bedankt,
Gonzo8000
-
- 477 berichten
- 10 stemmen
Ik zoek nu al jaren naar een reclame van de MS bestrijding Nederland (volgens mij) waar je een marionet ziet waarvan de touwtjes een voor een losgeknipt worden tot de pop niks meer kan.
Probeer eens bij socutera
puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek twee reclames: de ene is van Hi Society we zien een groep mensen dansen en de voorste is een flinke neger het gaat zo: SMS SMS, Het kost bijna niks, SMS!
De andere is een autoreclame: we zien een mega grote auto rondrijden door de stad en uiteindelijk komt ie thuis en wordt hij verwelkomt door zijn hond. Alvast bedankt!
Gr puck
Gonzo8000
-
- 477 berichten
- 10 stemmen
Ik zoek twee reclames: de ene is van Hi Society we zien een groep mensen dansen en de voorste is een flinke neger het gaat zo: SMS SMS, Het kost bijna niks, SMS!
De andere is een autoreclame: we zien een mega grote auto rondrijden door de stad en uiteindelijk komt ie thuis en wordt hij verwelkomt door zijn hond. Alvast bedankt!
Gr puck
1: YouTube - reclame - kpn - hi
2: Wat voor auto? Sedan, Stationcar, MPV, 4x4
puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Wat vor auto? Sedan, Stationcar, MPV, 4x4
Ik dacht Pugeot of Renault.
puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
1: YouTube - reclame - kpn - hi
2: Wat voor auto? Sedan, Stationcar, MPV, 4x4
Die van KNP hi zijn het trouwens niet. Die neger was flinker, leek meer op Michael Clarke Duncan
michiel3
-
- 16 berichten
- 0 stemmen
ik zoek een reclame over pinnen/contact geld.
het betreft een (drugs) deal. er worden sportassen uitgewisseld.
de dealer wil echter dat het bedrag gepind wordt.
vervolgens komt de assisstent met een draadloos pinautomaat naar de koper toe deze gelopen
de koper reknt vervolgens af met z,n pinpas. welke reclame is dit ?
Sophie83
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Ik ben op zoek naar een reclame over ijs.
Je ziet een man in een witte jas ijs maken aan een lopende band in een fabriek. Hij draagt een bril met dikke glazen. Aan het eind van de reclame zegt hij: It's unbelievable!
Welke reclame is dit?
reclamelover
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Op www.spotview.nl kan je alle tv reclames terug vinden. Zoek op merk, steekwoord of type product en je vind de juiste reclame. Alle reclames, van oud tot nieuw, zijn hier terug te vinden.
maithekke
-
- 268 berichten
- 0 stemmen
Heb je deze uiteindelijk nog gevonden? Die reclame heeft een hele levendige angst bij me opgeroepen als kind, ik ben best nieuwsgierig wat ik er nu van vind.
Donderjager
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Trending TV reclame vind je eenvoudig terug via TV Commercials Database - Reclameregister