• 13.666 nieuwsartikelen
  • 171.347 films
  • 11.354 series
  • 32.288 seizoenen
  • 633.651 acteurs
  • 197.032 gebruikers
  • 9.217.274 stemmen

NCIS

zoeken in:

Japie Mol

• 354 berichten
  • 1979 stemmen

Ik zag dat hier nog geen topic van was. Ik vind NCIS een topserie. Wat mij betreft ook leuker dan CSI. Voornamelijk om dat er veel meer humor in zit en omdat de karakters mij meer aanspreken. Ik hebn inmiddels seizoen 1 en 2 aangeschaft op DVD. Nog meer liefhebbers van deze serie?

Martijnnn

• 2220 berichten
  • 2308 stemmen

jazeker, vind het ook beter dan CSI en dergelijken wat ik ook nooit kijk. Erg vermakelijke serie dit.

sherena

• 261 berichten
  • 123 stemmen

Inderdaad een te gekke serie.

ik vind de diversiteit aan karakters uitermate goed.

Er loopt zelfs een "gottic" rond. Haha Moet je eens proberen om zo, zo'n baantje te krijgen. Hahah

Vind Abs echt te gek!!!

JagieXK

• 44 berichten
  • 2 stemmen

leuke serie idd,alles zit erin, vind het soms een soort van Jag zelfs alleen met wat meer humor!!

Japie Mol

• 354 berichten
  • 1979 stemmen

Het is volgens mij ook "de opvolger"van JAG, maar zoals eerder genoemd met veel meer humor.

Chana11

• 2 berichten
  • 13 stemmen

ik vind het een super serie vooral Gibs hij is zo cool

Evitlwin

• 6 berichten
  • 16 stemmen

Super Serie, Ik heb er nog geen aflevering gemist en was dit ook niet van plan. Ik vind het alleen jammer dat ze zo vaak de oude seizoenen herhalen. Maar gelukkig zijn we nu weer met seizoen 6 bezig

Donkerwoud

• 8413 berichten
  • 3821 stemmen

Niet helemaal mijn ding, de zoveelste detective serie met naadloos sluitende plots en spannende verhaallijnen.

moviecrazy91

• 35 berichten
  • 1548 stemmen

Geweldige serie, heb inmiddels seizoen 1 t/m 5 helemaal gezien. De humor die erin zit is gewoon geniaal.

queen_joss

• 7 berichten
  • 24 stemmen

Jaa!! voor deze serie mag je me uit bed halen!!

Hélemaal geweldig! Ik kan niet stoppen met kijken (en dat heb ik niet echt vaak bij series..) De personages spreken me heel erg aan, vooral Abby, met haar vage acties (en Scheetknuffel =]) Tony is soms wel een beetje té arrogant, maar dat maakt het ook altijd wel weer grappig/leuk. Antony McGee is ook altijd grappig, en Ziva vind ik ook geweldig! Gibs is ook een van mijn favorieten.. En Ducky.. Hij lijkt me leuker als geschiedenis leraar dan mijn eigenleraar.. Maargoed, ik ben 't met Queen_Joss eens, Je mag me altijd wakker maken voor deze serie!

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben net klaar met Season 1 van NCIS Los Angeles. Ik heb gelijk besloten om NCIS eens Chronologisch te gaan kijken.

van duijn

• 935 berichten
  • 845 stemmen

Geef mij maar Criminal minds of anders CSI.

droopman

• 4 berichten
  • 3 stemmen

Geweldige serie! Ben net begonnen met seizoen 9 de eerste 4 afleveringen, en zie nu al uit naar de volgende.

Kombinatie van een goed verhaal-aktie-humor en soms een rode draad door de serie laat je gewoon blijven kijken.

Ben benieuwd hoeveel seizoenen ze het nog volhouden.

In beslag

• 11 berichten
  • 2 stemmen

Hier en van kennissen had ik goeie berichten gehoord,dus blind seizoen 1 tm 3 gekocht.

Wat een vlakke amerikaanse shit serie,wat met met name opvalt aan typische slechte us serie troep,is de muziek tijdens de scenes ,en de " wat een gekke man is het toch" humor.

Je herkent een goeie serie aan het feit dat het niet altijd precies 40 min. Duurt,en dat er geen muziek is tijdens de scenes ,ik noem een sopranoos the wire homeland,the shield,boardwalk empire.laat de dialogen maar knallen,met humor waar je door verrast word,omdat je het niet verwacht.dat is trouwens ook vaak het geheim van humor vaak,je verwacht het niet.

Dat eind van iedere afl. Van ncis,met dat verpichte grapje,,,bleh,,:/

Vooral ook bij series als castle en leverage,waar de hele tijd zo,n goedkoop keybord deuntje onder zit.dan heb ik het gevoel alsof de doelgroep een 12 jarige puber denkt van,jeee nu komt die maffe met zijn rare fratsen.

Ieder zijn meug,maar ik heb mijn geld weggegooid voor deze oppervlakkige net niet serie.

Timothyvdmeer

• 1518 berichten
  • 2347 stemmen

ze morgen wel eens opschieten met seizoen 10 van Ncis en seizoen 4 van Ncis LA.

Zelf gek van de serie ja soms is het wat TE maar stoor me er nauwelijks aan.

Heerlijk om naar te kijken.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Hoe bedoel je dit? De uitzendingen op SBS6? Daar is geen touw aan vast te knopen. Oude en nieuwe afleveringen door elkaar. Ben daarmee gestopt. SBS6 maakt er een zooitje van.

Lekker pindakazen, kun je zelf bepalen wanneer je kijkt.

NCIS is tot en met seizoen 10 aflevering 24 te vinden.

NCIS:LA kijk ik niet, maar is uiteraard ook gewoon in het pindakaasschap te vinden.

Timothyvdmeer

• 1518 berichten
  • 2347 stemmen

ja weet niet. De serie had zo wel een mooie link met Mossad.

Maar goed we gaan beleven wat ze ermee gaan doen.

tante nita

• 1 berichten
  • 1 stemmen

Ik vind het spijtig dat Ziva eruit is en door de 2 anderen die eruit zijn zit er weer een heel andere

swung in de serie. Ook de 2 anderen NCIS LA en NCIS New Orleons geven nog wat extra.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.