• 12.241 nieuwsartikelen
  • 165.704 films
  • 10.702 series
  • 30.888 seizoenen
  • 623.353 acteurs
  • 194.940 gebruikers
  • 9.099.702 stemmen

Radio Bergeijk (tv-serie)

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 73651 berichten
  • 5860 stemmen

Jarenlang op de radio, nu ook op tv.

Geregisseerd door Pieter Verhoeff heb ik begrepen (?).

Heb het nu een keer helemaal gezien. Het is lekker politiek incorrect. Wel wat voorspelbaar soms, maar op dit moment is er op dit gebied nauwelijks andere keuze op tv nu.

Kruising tussen Dik Voor Mekaarshow en Jiskefet, zo zou je het kunnen omschrijven.

http://www.vpro.nl/programma/radiobergeijk/

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

zoooooo fout. De ene rare Heb de webstream van de eerste aflevering gezien en het is wel lekker melig voor op de maandag na mijn tafeltennis.

Hoop dat ze snel aflevering 2 streamen en ga denk ik wel maandag lekker kijken met een biertje erbij.

Mensen, Leer drinken voordat je gaat rijden asjeblieft!

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Radio Bergeijk. Ik was het alweer vergeten.

Een paar jaar geleden mijn absoluut favoriete radioprogramma, om kwart voor één 's nachts.

Fout, grof en onbeschoft, maar heerlijke radio.

Vooral de aflevering over de 'traumaclowns' kan ik me nog goed herinneren. Hoe kun je de cliniclowns belachelijk maken en toch in hun waarde laten...

Ik zal eens gaan kijken, eindelijk een tv-programma dat me misschien trekt.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.