- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Mike en Thomas Show
De Mike en Thomas Show

Spartaan1986
-
- 3600 berichten
- 2120 stemmen
Leuke spelshow. Vanavond was de eerste aflevering
Alleen dat Ron de Drie vond ik minder geslaagd.
Mystery Guest
Iemand gezien?

Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Helaas, gemist. Ik vond het de vorige seizoenen erg vermakelijk, dus ga vast wel weer kijken. Op tv of via internet.

starbright boy (moderator films)
-
- 22004 berichten
- 4815 stemmen
Zelfde als Koekebakker. Vandaag niet gezien, maar de eerdere seioenen vond ik erg leuk. Leuker dan de Lama's, Koefnoen of Dit was het nieuws om maar eens wat te noemen.

gotti
-
- 14055 berichten
- 5778 stemmen
Net even gekeken op uitzendinggemist. Blijft erg lollig. Leuk om te zien dat een half uur nihilistische niksigheid erg amusant kan zijn...

gotti
-
- 14055 berichten
- 5778 stemmen
Opnieuw erg leuke aflevering. Meteen de eerste twee platen van Dulfer besteld...

DieGo
-
- 5808 berichten
- 2334 stemmen
Vond hem ook erg leuk! Vooral erg moeten lachen om de imitaties van Jochem Myjer

Spartaan1986
-
- 3600 berichten
- 2120 stemmen
Guus Meeuwis voor gek zetten was ook wel lachen

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3222 stemmen
Vond hem ook erg leuk! Vooral erg moeten lachen om de imitaties van Jochem Myjer
Geweldig inderdaad . Sowieso een leuk programma, al mogen ze iets minder instuderen en wat meer improviseren.

Spartaan1986
-
- 3600 berichten
- 2120 stemmen
Het zijn de Lama's niet
Van Luyn improviseert wel vaak trouwens

Spartaan1986
-
- 3600 berichten
- 2120 stemmen
Geweldig liedje voor Erica Terpstra zojuist
Voor de rest teleurstellende uitzending die te gehaast ging.

Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Dat vind ik sowieso een beetje het probleem van dit seizoen. Maar dit vond ik wel weer een erg geestige avond. Liedje voor Terpstra idd, en ook het touwtje springen en de droogkappenronde.

Spartaan1986
-
- 3600 berichten
- 2120 stemmen
Nee die van vorige week met o.a. Martijn Krabbe en Fatima Moreira de Melo vond ik erg leuk. Er zat wat meer lijn in.
Gister leek alles erg afgeraffeld

Spartaan1986
-
- 3600 berichten
- 2120 stemmen
Ook deze aflevering viel helaas tegen maar dat kwam vooral door de kandidaten die er geen zin leken te hebben. Alleen Ernst Daniel Smid deed nog wel leuk mee.