Overig / Televisie / De Mike en Thomas Show
zoeken in:
0
geplaatst: 29 april 2007, 23:21 uur
Leuke spelshow. Vanavond was de eerste aflevering
Alleen dat Ron de Drie vond ik minder geslaagd.
Mystery Guest
Iemand gezien?
Alleen dat Ron de Drie vond ik minder geslaagd.
Mystery Guest

Iemand gezien?
0
geplaatst: 29 april 2007, 23:38 uur
Helaas, gemist. Ik vond het de vorige seizoenen erg vermakelijk, dus ga vast wel weer kijken. Op tv of via internet.
0
starbright boy (moderator)
geplaatst: 30 april 2007, 02:23 uur
Zelfde als Koekebakker. Vandaag niet gezien, maar de eerdere seioenen vond ik erg leuk. Leuker dan de Lama's, Koefnoen of Dit was het nieuws om maar eens wat te noemen.
0
geplaatst: 30 april 2007, 14:26 uur
Net even gekeken op uitzendinggemist. Blijft erg lollig. Leuk om te zien dat een half uur nihilistische niksigheid erg amusant kan zijn...
0
geplaatst: 7 mei 2007, 20:27 uur
Opnieuw erg leuke aflevering. Meteen de eerste twee platen van Dulfer besteld...
0
geplaatst: 7 mei 2007, 20:29 uur
Vond hem ook erg leuk! Vooral erg moeten lachen om de imitaties van Jochem Myjer
0
geplaatst: 7 mei 2007, 21:31 uur
DieGo schreef:
Vond hem ook erg leuk! Vooral erg moeten lachen om de imitaties van Jochem Myjer
Geweldig inderdaad

0
geplaatst: 20 mei 2007, 23:12 uur
Geweldig liedje voor Erica Terpstra zojuist 
Voor de rest teleurstellende uitzending die te gehaast ging.

Voor de rest teleurstellende uitzending die te gehaast ging.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 00:20 uur
Dat vind ik sowieso een beetje het probleem van dit seizoen. Maar dit vond ik wel weer een erg geestige avond. Liedje voor Terpstra idd, en ook het touwtje springen en de droogkappenronde.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 15:55 uur
Nee die van vorige week met o.a. Martijn Krabbe en Fatima Moreira de Melo vond ik erg leuk. Er zat wat meer lijn in.
Gister leek alles erg afgeraffeld
Gister leek alles erg afgeraffeld
0
geplaatst: 27 mei 2007, 23:42 uur
Ook deze aflevering viel helaas tegen maar dat kwam vooral door de kandidaten die er geen zin leken te hebben. Alleen Ernst Daniel Smid deed nog wel leuk mee.
* denotes required fields.