- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- 7th Heaven
7th Heaven
606
-
- 23805 berichten
- 11909 stemmen
ik zag vandaag op Ned 2 de serie 7th heaven.
ik heb het aantal jaren geleden elke dag gevolgd en vond het erg leuk vooral de erg verschillende personages.
nou mijn vraag kennen jullie de serie en wat vind je ervan
Lilyroos
-
- 177 berichten
- 191 stemmen
Als ik al zappend 7th heaven tegenkom zit ik altijd in een scene met één of andere morale boodschap met aansluitend: "I love you dad", "I love you to, honey". Vreselijk !!!
Chulaa
-
- 87 berichten
- 32 stemmen
geweldig! volgens mij is season 1 al op dvd
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Vreselijke EO-serie (of het nou bij de EO is of niet) vol conservatief Amerikaans moralisme.
Chulaa
-
- 87 berichten
- 32 stemmen
ach t is een lekkere wegkijk serie, ik keek em vroeger altijd toen ik een jaar of 10 was
gondwana
-
- 1212 berichten
- 1464 stemmen
Het enige interessante eraan is Jessica Biel...
bazillion
-
- 253 berichten
- 1209 stemmen
Ik vind het wel een leuke serie, tuurlijk het amerikaanse moralisme ligt er wel heel dik bovenop. Maar ja, tis gewoon een lekkere feelgood serie.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ugh, die dominee-pa die altijd wist wat goed voor zijn kinderen was, terwijl ze de ene stommiteit na de andere begingen...
bazillion
-
- 253 berichten
- 1209 stemmen
Ja maar het moet het denk ik ook niet echt hebben van de originele verhaallijnen
mikey
-
- 28541 berichten
- 5025 stemmen
Deze serie werd lichtelijk gepresenteerd als reactie op de veruwing in de media. Mocht daar dan sprake van zijn. Denk aan Mtv e.d.
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Aah, jeugdsentiment (mijn zus moest dat vroeger altijd zien en we moesten dan maar met het hele gezin meevolgen). Vond het persoonlijk iets te sentimenteel denk ik.
mikey
-
- 28541 berichten
- 5025 stemmen
Vond het persoonlijk iets te sentimenteel denk ik.
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Als daar een humoristische bijbedoeling mee is wil ik dat zeker doen.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Deze serie werd lichtelijk gepresenteerd als reactie op de veruwing in de media. Mocht daar dan sprake van zijn. Denk aan Mtv e.d.
Interessant. Die verruwing in de media is er wel degelijk, met alle My Super Sweet Sixteens en Cribs die haast vulgair over de top worden gebracht. Iets waar ik slecht tegen kan.
7th Heaven is hier zowat de tegenstelling van. Ook niet direct mijn kop thee, maar dan zal ik toch dit prefereren, straalt wat meer rust en iets meer doordachtzaamheid uit. Lekker old fashioned moralistisch gepraat, met een 'wijze' les aan het einde van iedere aflevering (want het moet allemaal wel heilig blijven). Een soort Huis op de Prairie van de jaren negentig.
Leuk voor zo af en toe, bijna een tegengeluid voor wat op MTV en dergelijke zenders te zien is (alhoewel ik MTV hiermee misschien ook wat te veel generaliseer, en zelf wel heel erg als een heilig boontje overkom).
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Ja, als tegenwicht mag het best op de buis. Voel me ook steeds meer gedeguteerd door al die afstompende programma's tegenwoordig. Inderdaad, danuz.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Heb het vroeger weleens 1 of 2 keer gezien maar vond er weinig aan,en vandaag heb ik toevallig een aflevering gezien op tv en mijn herinnering aan deze serie was niks mis mee,walgelijk!
Echt een zoetsappige politiek correcte serie die echt walgelijk is om naar te kijken.
Typische familie waarin iedereen van elkaar houd(dat mag) MAAR het ook continu laat merken,en dat is is gewoon niet eens realistisch.
Dat I LOVE YOU DAD,I LOVE YOU MOM,elke keer als ze een kamer binnenstappen is verschrikkelijk,en dan zo'n overduidelijke boodschap verwerkt erin, gatverdamme...
Voorbeeld van vandaag: dochter jessica biel(enige boeiende aan deze serie) heeft een date met een gozer na school,maar ze mag op schooldagen niet weg,dan moet ze huiswerk doen(gatverdamme!!!!) dus vraagt ze aan haar zusje om voor haar te jokken tegen hun broer die hun netjes van school ophaalt(gatver!)
Zusje wil eerst niet jokken,zo is ze niet(natuurlijk niet,je zal maar liegen!!gatverdamme!!)
Uiteindelijk doet ze het wel,ze zegt dat Biel met een vriendin mee is studeren,maar broer vraagt gelijk naar de waarheid,want liegen heeft die door(gatver!!)En zusje houd de leugen niet vol,nee zo is ze niet,ze vertelt dus de waarheid(GATVER)
En dus gaat die z'n zusje ophalen in het poolcafe(GATVERDAMME)
Biel is ook niet verbaast hem te zien en gaat met hem mee,is heel normaal natuurlijk dat je broer je komt halen,want ze zat helemaal fout!!(BAH)
Pa is natuurlijk een priester,en de 8-jaar oude dochter lult alsof ze een iq van 200 heeft.
Dit is een serie met elke aflevering een kleffe boodschap,en waar de echte familie-problemen niet aan de pas komen,gatver!
Niet kijken!
606
-
- 23805 berichten
- 11909 stemmen
,walgelijk! walgelijk gatverdamme...
(gatverdamme!!!!) (gatver!)
gatverdamme!!)(GATVER) (GATVERDAMME)(BAH)
,gatver! !
Dat is duidelijk overdrijven is ook een vak
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Precies,net als de serie dat doet.
Zelfs voor amerikanen hoort dit te klef te zijn,en dat is ook zo voor de meeste.
Snap niet dat mensen dit goed kunnen vinden...
patricia89
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Toen ik 10 jaar jonger was, vond ik het leuk. Heb het toevallig vandaag weer een keer opgenomen. Ben benieuwd of ik het nog steeds leuk vind of dat het kinderachtig en saai wordt.
AchmedATM
-
- 1507 berichten
- 0 stemmen
Kwam het net weer eens tegen op Nederland 2, toch leuk om zo een jeugdsentiment weer eens te zien.
606
-
- 23805 berichten
- 11909 stemmen
Kwam het net weer eens tegen op Nederland 2, toch leuk om zo een jeugdsentiment weer eens te zien.
Heb het ook een tijdje gekeken toen ik stukje jonger was.
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Laat me raden: drie jaar, 2 maanden, en 5 dagen geleden?
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4063 stemmen
Ik kijk het ook wel eens . Meest conservatieve heilige boontjes-serie die ik ken, maar daardoor grappig. Een beetje naïef, maar goed bedoeld.
mallowman123
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Ik vind 7th heaven echt 1 van de beste series, vroeger kwam het op Nederland 2. Echt jammer dat het al jaren niet meer wordt uitgezonden, tegenwoordig is naar mijn mening veel van wat er op NPO 1, 2 en 3 wordt uitgezonden niks aan.