• 12.483 nieuwsartikelen
  • 167.122 films
  • 10.811 series
  • 31.082 seizoenen
  • 625.120 acteurs
  • 195.438 gebruikers
  • 9.135.851 stemmen

Dr. Phil

zoeken in:

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Wel zielig dat er tieners zijn die zelfmoord plegen door het cyberpesten...

Ikzelf werd 5 jaar geleden op msn bedreigd (ze wilden me gaan hacken enz.), maar daar is nooit wat van gekomen .

The Oceanic Six

• 59973 berichten
  • 4011 stemmen

melvddonk schreef:

Ja, het ging over kinderen (van ongeveer 12) die gepest werden. Het was zo ongelofelijk zielig. Ook allemaal ouders van kids die zelfmoord gepleegd hadden omdat ze zo gepest werden enzo. Ik heb echt zitten huilen als een klein kind.

Het komt zelfs twee keer per dag zag ik net. Had het ook al jaren niet gezien.

Nou krijg ik wel het idee dat jij al in tranen uitbarst als een pak melk over de datum is geraakt hehe

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

melvddonk schreef:

Ja, het ging over kinderen (van ongeveer 12) die gepest werden. Het was zo ongelofelijk zielig. Ook allemaal ouders van kids die zelfmoord gepleegd hadden omdat ze zo gepest werden enzo.

Ik heb de aflevering niet helemaal gezien, hoe werden ze dan gepest/bedreigd op het internet? Noem eens een voorbeeld..

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

ace leader schreef:

(quote)

Ik heb de aflevering niet helemaal gezien, hoe werden ze dan gepest/bedreigd op het internet? Noem eens een voorbeeld..

MSN, facebook, myspace. Bedreigingen als: 'Ik vermoord je, ik ga je huis in brand steken, ik vermoord je zus, je ouders, etc..' maar ook dingen als 'Ik snap niet dat jij jezelf nog niet van kant gemaakt hebt, als ik jou was zou ik dat zeker doen, etc..' En dat tegen meisjes van 12! Die zijn natuurlijk extra gevoelig.

Bij een meisje (die was ook 12) hadden ze zelfs een groep gemaakt met een website: 'De ... (naam van meisje) haters!'

@A&L: Ik jank idd heel erg snel, maar dit was wel héél zielig om te zien. Ik heb niet gewoon gehuild, maar hardop zitten janken. (Iedereen in die zaal daar bij Dr. Phil was ook aan het huilen. Tranen-show was het)

Apollinisch

• 21283 berichten
  • 0 stemmen

melvddonk schreef:

Bij een meisje (die was ook 12) hadden ze zelfs een groep gemaakt met een website: 'De ... (naam van meisje) haters!'

Tegenwoordig is het als scholier erger als er geen Ik-haat ...hyves of -facebookpagina van je is. Dan doe je er niet toe.

Trouwens vandaag toevallig voor het eerst in jaren weer een stukje van Dr. Phil moeten zien. Analyseren zelfs. Ging over Amerikaanse huisvrouwen die moeite hebben de liefde van hun leven te vinden.

(afbeelding)

Minotaures

• 7806 berichten
  • 2430 stemmen

Nee, niets voor mij. Om de 3 - 4 minuten zo'n pauze inlassen is al helemaal niets.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.