• 155.485 films
  • 9.306 series
  • 27.677 seizoenen
  • 604.440 acteurs
  • 346.924 gebruikers
  • 8.764.891 stemmen

Action Now

zoeken in:

Mug

• 13949 berichten
  • 5968 stemmen

De digitale 'revolutie' zorgt voor meer aanbod. Kwalitatief gezien duikt er nu en dan wel iets interessants op, maar een van de laatste 'ontdekkingen' is Action Now.

"Voor de spannendste thrillers, de beste science fiction en de snelste actie"

Niets is minder waar. Veelal direct-to-dvd low-budget trash (m.u.v. een paar oude Hollywood / videotheek klassiekertjes). Tot nu toe is er nog geen een film boven de 1* waardering gekomen. Goed voor de (heilige) zoektocht naar de slechtste film allertijden.

Dan is er ook nog eens het feit dat de films op deze (Vlaamse) zender veelal niet chronologisch qua geluid en beeld vertoond worden, waardoor de irritaties nog groter worden.

Dat de zender maar snel failliet moge gaan en vervangen moge worden door het Britse FilmFour.

Hannibal

• 8794 berichten
  • 2862 stemmen

Eens! Ik was in eerste instantie blij met de nieuwe zender, maar na de programmering bestudeerd te hebben kunnen ze de zender beter zo snel mogelijk uit het pakket halen...

Mug schreef:

Dan is er ook nog eens het feit dat de films op deze (Vlaamse) zender veelal niet chronologisch qua geluid en beeld vertoond worden, waardoor de irritaties nog groter worden.

Dat ligt denk ik aan je digitale ontvanger, ik had daar bij een aantal zenders ook last van, maar na een softwareupdate is dat probleem verholpen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.