• 12.200 nieuwsartikelen
  • 165.546 films
  • 10.682 series
  • 30.856 seizoenen
  • 622.999 acteurs
  • 194.880 gebruikers
  • 9.095.353 stemmen

tv-series die elkaar overlappen

zoeken in:

appollonia

• 38 berichten
  • 44 stemmen

Oh die Nederlands TV! Kijk net in m'n gids voor de komende week en zie op donderdag 7 december: 23.10 'The Sopranos' op de VARA en op Net5 'Desperate Housewives' van 22.25 tot 23.25 uur. Lekkere timing.

'Vrouwenavond' ook zoiets absurds!

Of is 'Desperate Housewives' een herhaling? Tja, je weet het maar nooit.......Ik ben die VARA gids al zo spuugzat omdat ze al de info weggeven wat er in een episode gebeurt. Bij elke serie of soap. Ik ga die gids opzeggen! Op klachten daarover krijg je niet eens fatsoenlijk antwoord n.l. Ik wil het zelf ontdekken! Bah!

Bij 'Desperate Housewives' staat niet of het een herhaling is (net als bij de vorige serie 'The Sopranos' van die zelfde VARA die nog gewoon doorgaat op zondag???) terwijl donderdag 30 november de nieuw serie begint. Minachting voor de kijkers in mijn optiek!.

De info m.b.t. D.H.: "Mrs. Huber denkt dat Susan iets te maken heeft met de brand in Edie's huis" komt me wel bekend voor.

Iemand die het weet? Is dit de nieuwe serie? Of toch een herhaling van de laatste serie?

Ik ben degene die het antwoord heeft zeer dankbaar.

Oh, nu zie ik opeens (net voor ik op 'plaatsen' wil clicken) dat er op de 'vrouwenavond' op dinsdag 5 december ook een 'Desperate Housewives' begint en wel om 22.55. FF verder bladeren........aha, maandag 4 december begint een Pilot van D.H.............zucht.......deden ze dat met SATC ook al niet? Dus zal het wel een herhaling zijn want ik meen ergens gelezen te hebben op deze site dat de nieuwe reeks D.H. pas in maart begint......

Hoe zit het nou?

kos

• 46245 berichten
  • 8544 stemmen

.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

appollonia

• 38 berichten
  • 44 stemmen

Gevonden hoor! Waarom vroeg ik het eigenlijk hier? Gewoon googelen he!

Voor andere geinteresseerden: http://net5.sbs.nl/modules.php?name=net5_overview&site=net5programma&progtype=2&page=4

Bedankt Yekezzez! Kijk je momenteel naar de Belg? Ook al herhalingen he?

LOL kos? Not!

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Ik kijk helemaal niet, maar als ik het goed begrijp ga je nu Sopranos kijken. In dat soort gevallen help ik altijd graag

appollonia

• 38 berichten
  • 44 stemmen

Yekezzez schreef:

Ik kijk helemaal niet, maar als ik het goed begrijp ga je nu Sopranos kijken. In dat soort gevallen help ik altijd graag

Absoluut! Ik heb nog geen afleverig gemist. Maar ik wil beiden series zien. Ik vind 'The Sopranos' wel veel beter.

Ik heb ook een heleboel moeite gedaan om de song te downloaden waarmee de leader begint. En ontdekte zo een heel erg interessante Engelse band. Ik vind sowieso de muziek keuze te gek.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.