• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.282 gebruikers
  • 9.390.667 stemmen

Films op Belgische commerciële stations

zoeken in:

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Bossy3 schreef:

(quote)

Die ga ik zeker opnemen. Bedankt voor de tip Nomak!

Ik zal hem ook opnemen of het kan zijn dat ik zoals Nomak op blijf om te kijken. Voor vanavond wordt het een filmpje vanop de dvdrecorder.

Film Pegasus (moderator films)

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Hier alvast de tip voor vandaag. De rest volgt nog.

(afbeelding)

U.S. Marshals: VTM - 22.40

Vervolg op The Fugitive met opnieuw Tommy Lee Jones. Dit keer zoekt hij Wesley Snipes. Verder nog met Robert Downey Jr. 3* op MM.

Verder nog: Le pacte du silence (VTM), The road to Wellville (EEN), Bandidas (EEN), Scary movie 3 (2BE), The messengers (2BE), Open season (VT4), Addicted to love (VijfTV)

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

We zijn weeral terug in het land

U.S. Marshals is inderdaad een zeer goede film.

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2319 stemmen

Een paar uurtjes terug van tweedaagse. Ik heb deze avond maar een dvd'tje gekeken, White Noise. En ook al het eerste uur van the director's cut van The Last Emperor. Morgen wordt het alvast Snow Cake, op de late avond op Canvas.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Hurricane met Denzel Washington is de tip van vandaag, op VijfTV om 3.15 uur.

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Nomak schreef:

The Hurricane met Denzel Washington is de tip van vandaag, op VijfTV om 3.15 uur.

Heel lastig dat die middernachtfilms van VijfTV nooit vermeld worden in de tv-bladen. Tot nu toe heb ik het alleen nog maar bij Humo gezien, maar dat neem ik niet altijd.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Vanavond ga ik waarschijnlijk Wild Hogs zien, en Shaft opnemen.

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Vanavond:

(afbeelding)

Snowcake: CANVAS - 23.45

Sterk drama met rollen van Alan Rickman, Sigourney Weaver en Carrie-Anne Moss. Als een liftster sterft bij een auto-ongluk, besluit de chauffeur uit verdriet haar moeder op te zoeken. 3.70* op MM

Verder nog: Six days, seven nights (VTM), French Connection II (VTM), The matador (2BE), Dangerous attraction (2BE), Wild Hogs (VT4), Shaft (VT4), The circuit (VijfTV), Mending Fences (VijfTV)

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2319 stemmen

Volgende weekend ziet het er niet al te goed uit op vt4 en 2be met The Longest Yard (al gezien), Een Seagal (bwah) en Transformers (2 vond ik slecht dus 1 maar niet proberen). Mijn vooraat dvd's is stillaan op dus misschien maar wat nieuwe kopen.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Vanavond zal het een film vanop de recorder worden, vanwege het zeer beperkte aanbod op TV.

belchinees

• 4182 berichten
  • 2326 stemmen

JDSsmetje schreef:

Mijn vooraat dvd's is stillaan op dus misschien maar wat nieuwe kopen.

Voorraad alsjeblief.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Vanavond weer niets boeiends op tv , het is geen goede week qua films...

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Komende filmweek:

DINSDAG 22 SEPTEMBER

(afbeelding)

The Siege: 2BE - 20.35

Actiethriller met Denzel Washington. Geen topper, maar leuk voor in de week. 2.99* op MM

Verder nog: People I know (2BE), Always and forever (VijfTV)

WOENSDAG 23 SEPTEMBER

(afbeelding)

Cold Mountain: CANVAS - 21.15

Romantisch oorlogsdrama, VS eind 19e eeuw. Met oa Jud Law, Nicole Kidman en Renée Zellweger. 3.47* op MM

Verder nog: Hide and seek (2BE), Blue Lagoon (JIM), Saving Sarah (VTM), Thumbsucker (2BE), Legally Blonde (VijfTV)

DONDERDAG 24 SEPTEMBER

geen aanrader. Enkel deze komedies: American pie presents: Band Camp (VT4), Get over it (VijfTV)

VRIJDAG 25 SEPTEMBER

(afbeelding)

Inside man: VTM - 20.40

Thriller van Spike Lee met Denzel Washington en Clive Owen verwikkeld in een bankoverval. 3.67* op MM

Verder nog: Saving Grace (EEN), Father Damien (EEN), The longest yard (2BE), To Wong Foo, thanks for everything, Julie Newmar (2BE), The Rock (VT4), Fire down below (VT4), Speak (VijfTV), Mini's first time (VijfTV)

ZATERDAG 26 SEPTEMBER

(afbeelding)

Transformers: 2BE - 20.45

De bekende verfilming van de speelgoed/tekenfilmreeks met auto's die robots zijn en omgekeerd. 3.57* op MM

Verder nog: Father of the bride (EEN), Dance with me (VTM), La cérémonie (CANVAS), Perfect stranger (VT4), Adrenalin-Fear the rush (2BE), Matrix Revolutions (VT4), Celeste in the city (VijfTV), Expecting a miracle (VijfTV)

ZONDAG 27 SEPTEMBER

geen aanraders,enkel dit: D.A.R.Y.L. (2BE), Casper (EEN), Forbidden secrets (VijfTV) en Gone but not forgotten (VTM) al kan dat nooit de hele miniserie zijn

MAANDAG 28 SEPTEMBER

(afbeelding)

Sweet nothing in my ear: VijfTV - 20.50

Beste, maar ook enige film vandaag. 3* op MM

DINSDAG 29 SEPTEMBER

Geen aanrader enkel Honeymoon with mom (VijfTV)

WOENSDAG 30 SEPTEMBER

(afbeelding)

Efter brylluppet/After the wedding: CANVAS - 21.15

Brits/Deens drama met Mads Mikkelsen die een financieel voorstel om z'n instelling te redden. Nr 73 in de top 250 van MM met 3.94*

Verder nog: A lot like you (VijfTV), Wedding wars (VTM), Back to the future (JIM)

DONDERDAG 1 OKTOBER

(afbeelding)

Lucky 7: VijfTV - 20.50

Romantische komedie over een bijgelovige vrouw die pas gaat trouwen met haar 7e liefde. 3.13* op MM

Verder nog: Hot Chick (VT4), Matters of life and dating (Vitaya)

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2319 stemmen

Maar even kijken voor volgend weekend.

De films die in aanmerking komen voor vrijdag:

Inside man: VTM - 20.40

Father Damien: EEN - 23.30

Speak: VIJFTV - 20.45 [IMDB 8/10, MM 3,50*]

Verder vind ik The Longest Yard en The Rock wel aanraders maar die zitten nog iets te fris in mijn geheugen.

Voor Vrijdag sta ik allesinds voor een moeilijke beslissing maar het zou wel eens Vijftv kunnen worden omdat Inside Man waarschijnlijk wel nog dikwijls vertoont zal worden en Speak niet.

De film die in aanmerking komen voor zaterdag:

La cérémonie - CANVAS - 23.45

Voor de rest heb ik weinig interesse. Transformers 2 vond ik zeer slecht dus van een eerste zal er waarschijnlijk niets in huis komen. Perfect Stranger en The Matrix Revolutions vond ik bij mijn tweede kijkbeurt ook maar 2 a 2,5* waard dus een derde zal er niet van komen. Ik zal mijn voorraad dvd's goed kunnen gebruiken.

ps: Danku voor het overzicht Film Pegasus

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2319 stemmen

Vrijdag om Stella's oorlog om 00:30 en Langer Licht om 13:25 op NED 2.

Zaterdag ook nog Leef! op NED 2 om 0:25.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Vanavond weer niets dat me echt aanspreekt, maar toch ga ik Hide and Seek eens proberen.

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

JDSsmetje schreef:

Vrijdag om Stella's oorlog om 00:30 en Langer Licht om 13:25 op NED 2.

Zaterdag ook nog Leef! op NED 2 om 0:25.

Films op Belgische zenders...

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2319 stemmen

Film Pegasus schreef:

(quote)

Films op Belgische zenders...

Mwah ja, zijn toch zenders waar de Belgen ook kunnen naar kijken dus ik vind het wel kunnen.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Vanavond weer niets boeiends... (en ik heb gezien dat de rest van de week ook niet veel soeps is)

Dus zal het een dvd worden.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Vanavond ga ik The Longest Yard opnemen. Verder is Inside Man zeker een aanrader voor diegenen die hem nog niet gezien hebben.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Ondanks zijn zeer lage gemiddelde, ga ik Adrenalin-Fear the rush opnemen (wegens gebrek aan alternatieven)

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2319 stemmen

Ik heb al 40 minuten Martyrs achter de rug en binnen een 5tal minuten wordt het de dvd Jerusalema. Later op de avond bekijk ik net als sperenza La Cérémonie.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Vanavond geen filmpje voor mij, wel o.a. code 37

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Kr!kke schreef:

Vanavond geen filmpje voor mij, wel o.a. code 37

Top gear is leuker, die afleveringen van code 69 hebben weinig variatie.

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2319 stemmen

Gisteren ook naar Top Gear gekeken. Ben niet echt geïnteresseert in auto's maar ik bekijk het voor de humor. En reservoir dogs: hoe weet jij nou dat de afleveringen van code 37 (of 69 ) weinig variatie hebben als jij er nog maar 2 gezien kan hebben.

Vanavond wordt het voor mij de beste hobbykok van Vlaanderen.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

JDSsmetje schreef:

Vanavond wordt het voor mij de beste hobbykok van Vlaanderen.

ik heb er ook al een paar afleveringen van gezien en moet zeggen dat het zeker geen slecht programma is. Maar uiteraard kijk ik vanavond naar de voetbal

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2319 stemmen

Kr!kke schreef:

(quote)

ik heb er ook al een paar afleveringen van gezien en moet zeggen dat het zeker geen slecht programma is. Maar uiteraard kijk ik vanavond naar de voetbal

Ja heb het ook moment, het zou beginnen om 20:20 , ongeveer nu dus maar zal maar bekijken vanaf de aftrap (ik vermoed 20:45). Dus de beste hobbykok van Vlaanderen zal ik nu maar even links laten liggen. Hup hup Standaard

dimi303

• 3423 berichten
  • 3708 stemmen

Vanavond serieuze aanrader. Efter Brylluppet op Canvas om 21h15.

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Ik kijk de laatste tijd niet echt meer veel naar films (op tv), heb het redelijk druk met school en als ik aan een film begin heb ik soms geen zin meer om het verder af te kijken.

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2319 stemmen

Dit weekend, The Departed als Blockbuster , zal ik zeker kijken. Zondagmiddag ook een zwart wit komedie, de naam ontsnapt me nu even. Deze zal ik alvast bekijken maar er zijn nogal veel films die ik zal bekijken in mijn verlengd weekend. Vanavond: Irreversible ! En vanaf morgen begint het echt !!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.