• 13.713 nieuwsartikelen
  • 171.425 films
  • 11.369 series
  • 32.334 seizoenen
  • 633.753 acteurs
  • 197.089 gebruikers
  • 9.220.429 stemmen

IK STA PFAFF!

zoeken in:

gimli f

• 1454 berichten
  • 0 stemmen

Het kan nog niet op met de lol in Nederland (en de rest van de ganse wereld der nutteloosheid).

Hebben wij een heuse voorlopersrol gespeeld met het exporteren van de meest nutteloze programma's als Big Brother, hebben wij het ongelooflijk infantiele Idols en komt de reality-soap van Paay en Curry snel op de buis om ons te vermaken met intellectueel vermaak,

lees ik dat de ongelooflijk bijzondere, vermakelijke, leerzame reality-soap met J-M Pfaff, zijn vrouw en kinderkes, en zijn Belgische vrindjes, ook nog eens op onze buis komt.

En nog wel (jaja, het is niet waar) bij de AVRO.

Bij de AVRO, g*ddomme!

Bij dezen stel ik voor dat de eerstkomende nieuwe minister voor Cultuur (o.a.) eens wat gaat doen aan het infantieler wordende niveau van onze publieke zenders, die het volgens mij niet als taak hebben om ons te vermaken met De wondere avontuurtjes van een Belgische wonderkeeper, zijn vrolijk vrouwtje en zijn schone kinderkes....

Tonyvdb

• 1408 berichten
  • 1168 stemmen

Het wordt zelfs nog erger volgend jaar : "The Wally's",

over de Vlaamse volkslegende Eddy Wally en familie

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

waarom niet: the Palyboy Mansion.

Ik heb gisterin in MTV Cribs gezien hoe dat stulpje eruit ziet en was gelijk groen van jaloezie.

De man bezit duizenden films, heeft een eigen restaurantkeuken (met koks), waanzinnig zwembad en natuurlijk het belangrijkste niet te vergeten de konijntjes

in zijn hutje.

Bah, dat zo´n oude man daar nog elke dag moet rondlopen; hij kan het beter overdoen aan iemand op de top van zijn vitaliteit.....me.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.