- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Radar
Radar

Ichikoh
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Bij Insider, The (1999):
Meer een opmerking:
Ik ben zelf ook klokkenluider, vanuit een bedrijf in Opleidingen, Scheidegger Opleidingen BV, waarbij ook Comfort Card en RBS Nederland (Royal Bank of Scotland) aan Fraude, Valsheid in Geschrifte en Oplichting het niet zo nauw nemen op de wet van kredietverstrekking, handtekeningen, contracten veranderen en vervalsen en zonder overleg van bankafschrift e/o salarisstrook geld van rekeningen afschrijven zonder directe toestemming en overleg. AFM is op de hoogte en heeft toch vergunning verleend voor bemiddeling, terwijl ze geen vergunning hebben voor eigen kredietverstrekking.
Lees op trosradar.nl op het Forum, zoeken en tik in Scheidegger. Lees bij Ichikoh en de overige reacties zoals abnormaal.
Zonder verwijdering ben ik al 2x (1x 10 dagen en 1x 7 dagen) gegijzeld geweest omdat ik zaken aan het licht breng die het daglicht niet kunnen verdragen.
Mailen kan naar [email protected] en naar [email protected] SMS naar 06-23807382 ivm veiligheid!!!!!!!

mikey
-
- 28878 berichten
- 5090 stemmen
Zonder verwijdering ben ik al 2x (1x 10 dagen en 1x 7 dagen) gegijzeld geweest omdat ik zaken aan het licht breng die het daglicht niet kunnen verdragen.
!!!!!!!
In de zin van: in een auto gesleurd en naar een hutje op de heide-gegijzeld??

Ichikoh
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Nee, door een deurwaarder in opdracht van de advocaat van het bedrijf om de wantoestanden binnen het bedrijf stil te houden. Met behulp van 3 politieagenten 1 Hoofdofficier van justitie en een assistent officier van justitie.
ik ben staatsgevaarlijk of zo. Allemaal in het zgn. algemeen belang, dat ze mogen blijven frauderen ed.
Gisteren is er contact opgenomen door de Belastingdienst afd. ECD/FIOD voor het overdragen van de belastende documenten, dit loopt ivm de veiligheid enkele en alléén viam'n advocaat! Vandaar! binnenkort rechtzaak ivm strafbare feiten of afkoop onder stilzwijgen.

starbright boy (moderator films)
-
- 21876 berichten
- 4740 stemmen
Niet echt de plek voor dit soort verhalen. En je telefoonnummer op een forum zetten is al helemaal niet slim.