- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Rat van Fortuin
Rat van Fortuin

FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3040 stemmen
We hebben het hier niet over de antieke show van Hans van der Togt, maar over de hedendaagse show 'met bizarre omstandigheden' gepresenteerd door Ruben Nicolai, iedere vrijdagavond rond half 10 op BNN.
Kijken er mensen naar? Ik vind het namelijk een erg leuk programma. Hilarisch hoe Ruben sommige mensen belachelijk maakt, maar ook de verschillende soorten spelletjes zijn erg leuk. Weer eens wat anders dan al die andere 'strakke' quizen. Geef hier je mening.
Herhalingen kun je kijken op uitzendinggemist.nl

by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Ik zag net een stukje op tv met "lelijke" naakte vrouwen in die telefooncel echt hilarisch!

FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3040 stemmen
Ja dat was idd erg droog Ook het stukje dat ze dat bitje in moesten waardoor ze nauwelijks konden praten. Spongebob = Spungeduck

moviefreak#1
-
- 14232 berichten
- 18421 stemmen
Ik kijk er wel eens naar omdat het voor het ultieme programma zit (that reminds me : De Lama's winnen de televisierring
). Ik vind vooral de mensen die meedoen aan deze show over het algemeen vrij dom overkomen. Voornamelijk van die "stoere" personen die lekker willen opscheppen en er letterlijk alles voor doen om op de televisie te komen
.

FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3040 stemmen
Idd, en dan is het juist heerlijk als je ziet hoe Ruben ze dan wel eens belachelijk maakt en ze dan met hun mond vol tanden staan

JDSsmetje
-
- 6546 berichten
- 2113 stemmen
Geen slechte serie maar ook niet echt goed. Iets voor te kijken als er niets op tv is.