- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Willy's en Marjetten
Willy's en Marjetten
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Wat een supperzwakke aflevering van Willy's en marjetten met die Polen zo saai en totaal niet grappig
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wat een supperzwakke aflevering van Willy's en marjetten met die Polen zo saai en totaal niet grappig
Groot gelijk. Echt een belachelijk slechte aflevering.
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Hehe dit was nog is een goede aflevering ze was nog is wa vernieuwend en niet altijd met die kerel die altijd bij die een van cafe sport zit en nu breekt men kut toch wel open zeker 
arnodw
-
- 213 berichten
- 2674 stemmen
Briljante aflevering was het zondag, beste tot nu toe vind ik. Sinterd'haese en Walpiet
('Zouden dat de mannen van Zaffelare weer zijn? Ze zouden durven ja'
) My Little Tony
, en arme Marcel met de urne van zijn vrouwtje
. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Viel wel mee deze aflevering snap alleen niet goed meer waarom ik blijf kijken 
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4563 stemmen
Viel wel mee deze aflevering snap alleen niet goed meer waarom ik blijf kijken 
omdat het gewoon grappig is 
de eerste gay-parade 
jacom
-
- 305 berichten
- 2279 stemmen
De humor was me net iets te absurd bij vlagen, maar dj Nico op het bruiloft van zijn ex was geniaal. Zelden zo goed gelachen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31293 berichten
- 5532 stemmen
De humor was me net iets te absurd bij vlagen, maar dj Nico op het bruiloft van zijn ex was geniaal. Zelden zo goed gelachen.
Die scene is zowat het enige leuke uit de reeks en dat was dan ook enorm goed. Hier is het filmpje: DJ Nico op het trouwfeest
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Wat een supperzwakke aflevering van Willy's en marjetten met die Polen zo saai en totaal niet grappig
ik vind alle afleveringen van W&M mooi hoor.
Maar het beginlieke, vind ik slecht. Het originele is zo veel beter.
A.L.I.E.N
-
- 779 berichten
- 1067 stemmen
1 woord: FANTASTISCH!
ik hou van deze serie!
dit zijn mijn favoriete sketsches!
