• 12.238 nieuwsartikelen
  • 165.693 films
  • 10.698 series
  • 30.883 seizoenen
  • 623.353 acteurs
  • 194.931 gebruikers
  • 9.099.482 stemmen

Costa

zoeken in:

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

een leuke Nederlandse serie.. er werd top geacteerd had die seizoen in 'Turkije' (Kusadasi) helemaal gekeken echt top.. als ik sterren kon geven zou ik zeker wel 4* of hoger geven 1 vermakelijke serie.. nog meer fans?

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Ongeveer even goed als de film. Ik twijfel tussen de 1 en 1.5 ster.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11589 berichten
  • 4964 stemmen

kArIzMa_TuRk schreef:

een leuke Nederlandse serie.. er werd top geacteerd had die seizoen in 'Turkije' (Kusadasi) helemaal gekeken echt top.. als ik sterren kon geven zou ik zeker wel 4* of hoger geven 1 vermakelijke serie.. nog meer fans?

Als je bij voorbaat zo'n instelling hebt, begin dan gewoon niet met de dicussie...

matthijs_013

• 3626 berichten
  • 5284 stemmen

Echt een lachwekkende serie door de "uitstekende" acteerprestaties en "interessante verhaallijnen". Ik twijfel tussen de 0,5 en 1 ster

• 11589 berichten
  • 4964 stemmen

Mensen! Het gaat in zo'n serie toch helemaal niet om goed acteren! Als ik briljant acteerwerk wil zien kijk ik wel naar Juliana of naar Oud Geld! Precies hetzelfde als met Paris Hilton: iedereen lekker Costa afkraken, lekker makkelijk, lekker veilig.

neo

• 15407 berichten
  • 9638 stemmen

Het gaat in zoveel dingen niet om het goede acteren, maar dan vermaakt soms wel of soms niet. En dan mag je ook wel bekritiseren als je het niks vindt.

kos

• 46251 berichten
  • 8550 stemmen

BlueJudaskiss schreef:

iedereen lekker Costa afkraken, lekker makkelijk, lekker veilig.

Nee, Costa zelf is lekker makkelijk en lekker veilig.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Het is een Nederlandse jongeren serie met "bekende" mensen, natuurlijk is het veilig!

Ik vond het altijd wel vermakelijk, totdat het te ver ging: maw, iedereen uit de film of de eerste seizoenen waren er niet meer.

matthijs_013

• 3626 berichten
  • 5284 stemmen

BlueJudaskiss schreef:

Mensen! Het gaat in zo'n serie toch helemaal niet om goed acteren! Als ik briljant acteerwerk wil zien kijk ik wel naar Juliana of naar Oud Geld! Precies hetzelfde als met Paris Hilton: iedereen lekker Costa afkraken, lekker makkelijk, lekker veilig.

Goed acteerwerk hoort gewoon in een film/serie. En als dat geen vereiste bij wie dan ook is, vind ik dat persoonlijk heel vreemd. En de reden dat ik deze serie haat, heeft niks te maken met het belachelijke acteerwerk. Het is gewoon het plot en de uitwerking. Dat is ronduit lachwekkend in mijn ogen.

Je kan altijd wel beledigd reageren over dat dit te makkelijk afgekraakt wordt, maar met slechte acteerwerk en een slecht script haak ik af. Dan heb ik alle redenen om een serie te verafschuwen. En om dan met een opmerking te komen "Iedereen lekker Costa afkraken, lekker makkelijk" is ook een slechte tegenargument. Omdat het makkelijk, betekent nog niet dat het niet mag. Ik kom gewoon met mijn mening en beredenering daarvan. Als je daar tegenin wilt gaan, moet je maar eens eerst met argumenten komen waarom deze serie dan wel zo geweldig is (ik weet niet of je dat wilde, maar dat idee kreeg ik tenminste). Want "omdat het makkelijk is" is natuurlijk geen argument.

Goodfella_90

• 10401 berichten
  • 2521 stemmen

matthijs_013 schreef:

Goed acteerwerk hoort gewoon in een film/serie. En als dat geen vereiste bij wie dan ook is, vind ik dat persoonlijk heel vreemd.

Als dit bij jou zo hoog in het vaandel staat had The Godfather sowieso meer dan een 0.5 moeten krijgen.

• 11589 berichten
  • 4964 stemmen

Wha, die heeft een punt!

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Goodfella_90 schreef:

(quote)

Als dit bij jou zo hoog in het vaandel staat had The Godfather sowieso meer dan een 0.5 moeten krijgen.

Ik doe hard m'n best, maar dit kan ik echt niet begrijpen...

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

Goodfella_90 schreef:

(quote)

Heeft Goodfella helemaal gelijk in. Bij The Godfather zit je steeds tegende grootste topacteurs aan te kijken.

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

by_the_way schreef:

(quote)

Heeft Goodfella helemaal gelijk in. Bij The Godfather zit je steeds tegende grootste topacteurs aan te kijken.

Als het acteerwerk goed is hoef je toch nog niet meteen meer dan een halve ster te geven?

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

Lijkt me wel. Daardoor wordt je in het verhaal gezogen. Als de acteerprestaties onder de maat zijn denk Zooo wat een amateurs ze bakken er niks van. Maar mijn mening is hoe kun je The Godfather een 0.5 het kan smaak zijn e.d maar er zitten werkelijk prachtige momenten in. Costa een 5 is nog te begrijpen doordat je fan op een bepaalde manier kunt zijn.

matthijs_013

• 3626 berichten
  • 5284 stemmen

by_the_way schreef:

het kan smaak zijn e.d maar er zitten werkelijk prachtige momenten in.

Dat is ook gewoon een mening. Acteerprestaties maakte het bij mij niet goed. Ik heb kwa acteerprestaties beter gezien (maarja, dat is ook een mening).

Laten we het maar weer ontopic houden

Goodfella_90

• 10401 berichten
  • 2521 stemmen

us_raider schreef:

(quote)

Als het acteerwerk goed is hoef je toch nog niet meteen meer dan een halve ster te geven?

Niet altijd, maar in bijna alle gevallen is het dan sowieso meer waard dan de allerlaagste beoordeling. En dan helemaal als je het stukje leest wat ik gequote had.

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Matthijs schrijft, in het door jou gequote stukje, dat goed acteerwerk een vereiste is. Goed acteerwerk is dus geen reden om een film hoger te beoordelen, slecht acteerwerk is echter wel een reden om een film lager te beoordelen. Laten we ook even stellen dat het acteerwerk in The Godfather goed is, maar toch kijkt matthijs met enorm veel moeite deze saaie(volgens hem) film uit. Is dit dan een reden om de film een halve ster(of een hele, whatever...) hoger te geven?

Maar ja, iedereen heeft zijn of haar eigen criteria, natuurlijk.

Van Nunen

• 791 berichten
  • 0 stemmen

Al 18 reply's op deze onnozele serie? Gelukkig zijn de meeste ervan off-topic.

Cotsa

Goodfella_90

• 10401 berichten
  • 2521 stemmen

us_raider schreef:

Goed acteerwerk is dus geen reden om een film hoger te beoordelen, slecht acteerwerk is echter wel een reden om een film lager te beoordelen.

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Het is een vereiste, en dus niet bijzonder genoeg om een film dan hoger te beoordelen.

Goodfella_90

• 10401 berichten
  • 2521 stemmen

Tuurlijk wel, goed acteerprestaties zijn een plus.

• 11589 berichten
  • 4964 stemmen

us_raider schreef:

Het is een vereiste, en dus niet bijzonder genoeg om een film dan hoger te beoordelen.

Ik vind van niet. Goed acteerwerk kan een film naar een veel hoger niveau tillen. Voorbeeldje: American Beauty!

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Jullie lezen niet goed. Het gaat hier over matthijs.

Goodfella_90

• 10401 berichten
  • 2521 stemmen

Oh?

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Volgens mij gaat het hier over Costa..... als ik het mis heb, gooi ik er wel een slotje op.

The Oceanic Six

• 59791 berichten
  • 3989 stemmen

Silvie Meis in bikini deed het altijd goed bij me hoor, wat een goddelijk lichaam

Verder natuurlijk nutteloze serie, op het tieten kijken na van bekende BN-ers...

tommykonijn

• 4998 berichten
  • 2249 stemmen

Ik heb deze serie wel eens gekeken als er echt niks op de tv was maar in de zomervakantie heb ik deze serie heel vaak gekeken (er was ook vond ik niet veel op tv in de zomervakantie) maar goed de acteerprestaties van Geert Hoes e.a vind ik wel in orde, meestal lekker vermakelijke aflevering gewoon een serie om eens te kijken als niks op de tv is vind ik!

JDSsmetje

• 6566 berichten
  • 2203 stemmen

Slecht acteerwerk en verhaal die over helemaal niets gaat. 1 afl bekeken.

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

De reclame tussenin over Costa zet me zelfs niet aan om het te bekijken ik kijk nog liever naar Samson & Gert.

OliverDogg

• 201 berichten
  • 195 stemmen

Gewoon schandalig dat The Simpsons hierdoor vervangen is. Gaat deze serie nu alleen maar over seks ofzo?

horrorfreak23

• 455 berichten
  • 597 stemmen

Ik vind deze serie echt leuk. Kijk er altijd naar uit. Gewoon nu in de zomer heeft het je zo'n vakantiegevoel. Ze zijn nu begonnen aan serie 2 wel jammer dat ze hierin Bart vervangen. Wel jammer weet iemand waarom? Ik vond de vorige Bart beter in alle opzichten.

Superserie en film vond ik ook goed. Gewoon de sfeer die het over zich heeft. Echt feel-good serie en film.

Kwestie van smaak

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.