• 12.319 nieuwsartikelen
  • 166.238 films
  • 10.735 series
  • 30.944 seizoenen
  • 623.954 acteurs
  • 195.107 gebruikers
  • 9.111.793 stemmen

The Nanny

zoeken in:

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

echt een irritante stem heeft die Fran ik keek deze serie in 2000 altijd dacht ik.. sindsdien heb ik het nooit meer gekeken.. gister toen ik ging zappen kwam ik het tegen dus dacht ik een 'Topic dan maar' zijn er fans hiervan?

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

Nee ik keek het in de zomervakantie wel is rond 1 uur s'nachts maar na een tijdje begon het alweer te vervelen. Domme verhaaltjes zo jaren 80

moviefreak#1

• 14310 berichten
  • 22089 stemmen

Ik keek The Nanny altijd om die geweldige ober.

(afbeelding)

prometida

• 299 berichten
  • 257 stemmen

kArIzMa_TuRk schreef:

echt een irritante stem heeft die Fran ik keek deze serie in 2000 altijd dacht ik.. sindsdien heb ik het nooit meer gekeken.. gister toen ik ging zappen kwam ik het tegen dus dacht ik een 'Topic dan maar' zijn er fans hiervan?

Nee geen fan, maar ik kijk het wel eens als ik in bed lig en ik heb niets te doen.

Fran heeft idd een irritante stem

sanny74

• 62 berichten
  • 1 stemmen

helemaal slecht dat er nu zo'n spin-off van is,

'living with fran' ofzo

U-96

• 11870 berichten
  • 1857 stemmen

Die stem... Die stem...

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

Die stem is idd. vreselijk maar de grappen ook. Totaal niet mijn gevoel voor humor.

miepke

• 816 berichten
  • 0 stemmen

vind het ook niet grappig

alleen die butler en uhm die blonde vrouw vond ik grappig omdat ze elkaar de hele tijd voor de gek aan het houden zijn,, voor de rest maar irritant

matthijs_013

• 3627 berichten
  • 5294 stemmen

kArIzMa_TuRk schreef:

Waarom begin je dan een topic als je er niet echt veel over denkt

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

Zegt ie toch, hij wil weten wat de fans hiervan denken. (waarschijnlijk goed andres zouden het geen fans zijn )

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Altijd een leuke show. Erg lache, ookal was het niet om Fran te doen. Die ober en die vrouw waren het leukst, maar écht hilarisch was het nooit.

The Oceanic Six

• 59844 berichten
  • 3996 stemmen

Redelijke serie. Zoals gezegd, de ober is grappig maar ik kijk dit alleen als er niks meer op tv is...belspelletjes zijn savonds ook niet leuk

AmazingPP

• 2490 berichten
  • 1834 stemmen

Hartstikke leuke serie die maar tot in den treure wordt herhaald. Fran Dresscher is hier echt hartstikke rijk van geworden, maar veel verder is ze ook niet gekomen. En ja... Die stem is nu eenmaal de gimmick van het geheel. Maar de personage's die rondom haar spelen mag je ook niet zomaar wegvegen! CC Babcock is een prachtig personage en natuurlijk de butler. Ik kan er altijd naar kijken op 1 of andere manier en altijd lig ik in een deuk.

DonnaDolce

• 3 berichten
  • 42 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ik keek The Nanny altijd om die geweldige ober.

(afbeelding)

Niles!

Persoonlijk vind ik The Nanny een geweldige serie. Het verhaal mag dat wat cliché zijn, maar de humor is geniaal! Ik lig altijd helemaal dubbel van Niles (de butler). Dat is toch wel de onbetwiste held uit de serie.

Maar ook Fran, wiens stem naar mijn mening helemaal bij haar rol past, vind ik erg goed acteren. Eigenlijk acteren ze allemaal goed, behalve Val, Fran's vriendin in de serie.

Conclusie: Echte topper!

riesma

• 3706 berichten
  • 3063 stemmen

Ik kwam een kameraadski-nanny aflevering tegen. Geen stem, maar die taal...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Russische variant is al grappiger dan de Amerikaanse en dat terwijl ik er geen woord van versta. Zegt genoeg denk ik. En deze Fran mag wel effies bij me op bezoek komen. Ze moet dan evenwel haar mond niet opendoen, want afgezien van het feit dat haar stem geen sirene is, is deze meer lachwekkend.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.