• 12.654 nieuwsartikelen
  • 167.854 films
  • 10.891 series
  • 31.265 seizoenen
  • 626.196 acteurs
  • 195.652 gebruikers
  • 9.157.107 stemmen

The Nine

zoeken in:

aryan

• 986 berichten
  • 1738 stemmen

Woensdag 4 oktober start er weer een nieuwe serie: The Nine

Deze serie gaat over een gijzeling bij een bank en daarover gaat het hele seizoen, de 52 uur durende gijzeling (een soort 24).

Hier staat een verhaal over The Nine:

http://www.zap2it.com/tv/zap-tvgal1002thenine,0,1586480.story?coll=zap-tv-mainheadline

een soort review.

edejong

• 277 berichten
  • 531 stemmen

ik volg het en moet zeggen, klasse acteurs boeiend verhaal!

een keeper voor mij!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

2 afleveringen gezien, en ik laat het hier bij. Teveel standaard drama/ontwikkelingen, te weinig spanning en mysterie over de bankoverval.

Niet slecht, maar ik kijk al genoeg series

stinissen (crew films & series)

• 22552 berichten
  • 72943 stemmen

Jordy schreef:

2 afleveringen gezien, en ik laat het hier bij. Teveel standaard drama/ontwikkelingen, te weinig spanning en mysterie over de bankoverval.

Idee..............? seriemeter........... of komen die ooit nog eens op moviemeter?

edejong

• 277 berichten
  • 531 stemmen

Jordy schreef:

whaha ja dat had ik dus ook na de eerste twee afleveringen, maar toch heb ik 'm op mijn lijstje gelaten mede doordat ik daar laatst ook al Jericho, Runaway, Vanished van verwijderd heb!

hrips

• 4 berichten
  • 174 stemmen

Kan iemand het einde uitleggen? Ik snap er namelijk niks van. Wat gebeurd er nou uiteindelijk met lucas? En waarom was Eva nou neergeschoten en door wie?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.