- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Nine
The Nine
aryan
-
- 986 berichten
- 1738 stemmen
Woensdag 4 oktober start er weer een nieuwe serie: The Nine
Deze serie gaat over een gijzeling bij een bank en daarover gaat het hele seizoen, de 52 uur durende gijzeling (een soort 24).
Hier staat een verhaal over The Nine:
http://www.zap2it.com/tv/zap-tvgal1002thenine,0,1586480.story?coll=zap-tv-mainheadline
een soort review.
edejong
-
- 277 berichten
- 531 stemmen
ik volg het en moet zeggen, klasse acteurs boeiend verhaal!
een keeper voor mij!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
2 afleveringen gezien, en ik laat het hier bij. Teveel standaard drama/ontwikkelingen, te weinig spanning en mysterie over de bankoverval.
Niet slecht, maar ik kijk al genoeg series
stinissen (crew films & series)
-
- 22552 berichten
- 72943 stemmen
2 afleveringen gezien, en ik laat het hier bij. Teveel standaard drama/ontwikkelingen, te weinig spanning en mysterie over de bankoverval.
Idee..............? seriemeter........... of komen die ooit nog eens op moviemeter?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
edejong
-
- 277 berichten
- 531 stemmen
whaha ja dat had ik dus ook na de eerste twee afleveringen, maar toch heb ik 'm op mijn lijstje gelaten mede doordat ik daar laatst ook al Jericho, Runaway, Vanished van verwijderd heb!
hrips
-
- 4 berichten
- 174 stemmen
Kan iemand het einde uitleggen? Ik snap er namelijk niks van. Wat gebeurd er nou uiteindelijk met lucas? En waarom was Eva nou neergeschoten en door wie?