TvMeter.nl
[permalink] geplaatst op 31 augustus 2011, 13:47 uurElineloves schreef:
Nice. Ben benieuwd wat je allemaal kijkt.
Ik ben Therealmoviefan
[permalink] geplaatst op 19 september 2011, 20:36 uurNaomi Watts schreef:jeroentjuhhhhh schreef:
(quote)
Zit er nou niet echt op te wachten om GTST, 24, Prison Break en consorten in de top te zien bungelen hoor

.
Maar met films zal je vast ook wel een aantal in de top 20 hebben waarvan je denkt, hmmm

[permalink] geplaatst op 11 oktober 2011, 19:13 uurIn De Site > Algemeen > Series stemmen:
ik zou graag meer stemmen willen
zal leuk zijn als we eindelijk ook een x op series konden stemmen hier
dat zijn ook een soort movies...
zou wel leuk zijn kan ik nog meer opslaan
greetings jstinissen
herder
[permalink] geplaatst op 11 oktober 2011, 22:52 uurNee nee, series en films dienen we apart te houden. We zijn nu op moviemeter.
Ben geen liefhebber van series, dus wil ik geen series tegenkomen op een filmsite.
[permalink] geplaatst op 13 oktober 2011, 16:45 uurserieus kunnen mini movies zijn en mini series zelfde idea als een film alleen duurt wat langer
als hier nou is eindelijk series op mogen krijg ik zoŽn 300 stemmen zeker weten erbij
en zowat je geen liefhebber bent van series. het doet je niks kwaad toch
[permalink] geplaatst op 9 januari 2012, 18:00 uurAls er een TVMeter zou zijn, wat zou er dan op #1 in de top 250 staan?
[permalink] geplaatst op 9 januari 2012, 18:02 uurWat is dat nou voor vraag, aangezien daar geen feitelijk antwoord op kan komen?

[permalink] geplaatst op 9 januari 2012, 18:13 uurMaar wat denken de mensen hier dat op #1 zou staan?
[permalink] geplaatst op 9 januari 2012, 18:14 uurDenk niet dat dit topic daarvoor bestemd is.