- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Steracteur Sterartiest
Steracteur Sterartiest
Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2218 stemmen
Steracteur Sterartiest is nu elke vrijdagavond op één en ik vind het een hele leuke en goeie muziekshow. Er zitten een paar echt heel goeie talenten bij.
Dus mijn vraag is kijken er nog gebruikers naar Steracteur Sterartiest en zoja wat vinden jullie er van?
moviefreak#1
-
- 14326 berichten
- 22959 stemmen
Is dit een soort van Idols of zoiets
Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2218 stemmen
Effe gekopieerd van de site http://www.een.be/steracteursterartiest/
(waar je trouwens alle liedjes opnieuw kan bekijken):
Steracteur Sterartiest is een spannende live afvalrace waarin bekende Vlaamse acteurs en actrices elkaar bekampen. In dit gloednieuwe showprogramma zingen onze steracteurs live geld bijeen voor een zelfgekozen goed doel. Katja Retsin en Thomas Vanderveken leiden 12 weken lang alles in goede banen.
In iedere aflevering zingt elke steracteur 1 bekend nummer onder begeleiding van een tienkoppige live band. Onze vakjury (Eric Melaerts, Geena Lisa en Peter Koelewijn) geeft kort commentaar, maar beslist niet zelf wie doorgaat naar de volgende aflevering. Dat doen jullie, onze kijkers, net zolang tot we 1 winnaar hebben.
Maar je stemt niet zomaar: want per stem, via sms, televoting of digitale televisie schenk je 10 eurocent aan het goede doel van de steracteur waarop je stemt. Hoe langer de acteurs in de wedstrijd blijven, hoe meer geld ze bijeen sparen. Wie na 12 weken overblijft, mag zichzelf sterartiest noemen en krijgt bovenop het gespaarde bedrag liefst € 25 000 voor zijn of haar goede doel.
moviefreak#1
-
- 14326 berichten
- 22959 stemmen
Leuk iniatief. Een soort Idols maar dan voor een goed doel en niet voor Henk Jan Smits. Klinkt goed
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Help!! ik heb de aflevering van 17/11 gemist ( het einde want er was iets mis met mijn videotape en ik weet niet wie eruit is doorgegaan naar de finale en wie genomineerd is
help a.u.b
Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2218 stemmen
Ten eerste op de site vind je normaal alle informatie over Steracteur Sterartiest.
Dus in het begin van de aflevering op 17/11 mocht Timo door en valde Andrea af. Timo moest het dus in die aflevering opnemen tegen Roel en Stan. Op het einde van de aflevering was er geen vrijstelling dus er mocht maar één iemand zeker door naar de finale door de mensen thuis en dat werd Stan. Dus nu gaat het nog tussen Roel en Timo wie ook naar de finale mag en daar moet je nu dus op stemmen en dan zul je volgende week vrijdag weten wie er de finale speelt samen met Stan.
Dus om het even duidelijk te zeggen:
-Stan gaat door naar de finale.
-Timo en Roel zitten op de pijnbank.
Maar ik denk wel dat Stan dit programma zal winnen en hij verdiend het ook!
Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2218 stemmen
Het was eindelijk zover de finale van Steracteur Sterartiest en de winnaar is Stan Van Samang!! De verdiende winnaar! Proficiat Stan!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Verdiend. Hij heeft mij zeer aangenaam verrast. En zeker onlangs met zijn versie van Singin' in the Rain.
Sanderkeuh
-
- 575 berichten
- 2952 stemmen
Ik had liever Roel zien winnen, maar Stan zingt zeker niet slecht.