• 155.327 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.185 acteurs
  • 345.950 gebruikers
  • 8.758.220 stemmen

Cold Feet

zoeken in:

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ik wou eens weten wat jullie over de Britse serie Cold Feet vinden dus laat je gaan

Mug

• 13949 berichten
  • 5968 stemmen

Als topic-starter vertel je eerst zelf wat je van de serie vindt...

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Ik zal wel beginnen dan. Topserie! Maakten ze er maar meer zo. Goede drama met een vleugje humor, dat kun je wel aan de Britten overlaten. James Nesbitt steelt echt de show, maar ook alle andere acteurs en actrices zijn perfect! Heb de hele serie op dvd.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

volgens de regels moet ik ook iets zeggen dus zal ik dat even doen he ikzelf vind het een zeeeeer goede serie heb is een paar afleveringen op canvas gezien en heb seizoen 1 en 2 gekcoht met de bekroonde pilootaflevering en elks voor maar 10 € dus dat was een zeer goed koopje en zeker zijn geld waard

5* serie

jordybeukeboom

• 6785 berichten
  • 2418 stemmen

Ik keek er vroeger, toen het op de NL tv werd uitgezonden, regelmatig naar en ik vond het een erg leuke en interessante serie. Ik heb (nog) geen dvd ervan

barbor

• 4 berichten
  • 587 stemmen

Ik vind het een geweldige serie. Heb hem 2 maal gezien op TV en daarna de complete DVD serie gekocht waarvan ik alleen nog maar de extra's heb gekeken. Maar ik ga hem zeker nog eens kijken.

Het is een goede mix van drama en humor met naar mijn idee wel iets meer dan een vleugje van het laatste. Ik denk ook dat er veel herkenbaars in zit voor mensen in dezelfde levensfase als de hoofdpersonen.

Alleen denk ik dat er in de laatste 2 series wel veel gezochte plotwendingen zijn om de serie vol te krijgen. Daar waar de eerste series nog een hoog waarschijnlijkheidsgehalte ziet wordt dat in de laatste 2 series toch wat minder. Maar ook die zijn nog heel goed.

Groenie

• 50 berichten
  • 155 stemmen

Heb seizoen 4 en 5 nog niet gezien, maar tot nu toe vind ik de serie helemaal leuk.

Echt een lekkere engelse serie met een serieuze inslag en af en toe wat humor.

De karakters zijn goed gevonden en er wordt overtuigend gespeeld.

Super !!

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Bij de FRS nu 7,99 per seizoen, tweede half geld. Ook maar es gekocht.

Heb het nooit echt gevolgd, maar wel her en der een aflevering meegepikt op NL en Belg. Vond die erg mooi en begin nu maar eens van voren af aan. Gisteravond de (redelijke) pilot gezien.

Wel erg jammer dat het 4x3 is, terwijl ze origineel widescreen waren, zoals ook de R1-dvd, las ik.

AmazingPP

• 2436 berichten
  • 1788 stemmen

Ik had er nog nooit van gehoord, totdat iemand mij erop wees. Eerst mijn zus laten kijken, als die het goed vindt, vindt ik dat meestal ook. En inderdaad! Topserie!! Vijf seizoen allemaal direct achter elkaar gekeken. Er wordt erg goed geacteerd door alle rollen, de plots vervelen niet en het wordt nergens langdradig. Aanrader voor iedereen!!

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Vooral erg sterk geacteerd inderdaad. Ben nu bezig aan seizoen twee en het valt me voorlopig een beetje tegen. Om het zo snel achter elkaar te zien, vind ik het teveel soap. De meeste personages zijn mooi, maar maken mij wat te snel veranderingen door. En David is me voorlopig echt te stereotiep.

Blijft leuk, best onderhoudend en charmant en ik hoop dat het gaandeweg (nog) beter wordt, want wat ik me herinner van af en toe een aflevering op tv vond ik dat mooier.

En dat 4x3-formaat is onvergeeflijk...

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Inmiddels in z'n geheel gezien en dat viel me toch tegen. Te soaperig, ontwikkelingen en omslagen gingen me vaak te snel. Superieure en grappige soap dat wel, maar slechts enkele afleveringen waren zo mooi als ik had verwacht.

woenie

• 31 berichten
  • 612 stemmen

Een van de betere series! Goede balans van humor en drama. En vooral ook geloofwaardig.

laundromat

• 2434 berichten
  • 0 stemmen

Beste Britse dramaserie!

Ik huil niet zo snel, maar ik heb geweend tijdens het dodelijke ongluk van Rachel, toen ze een cassettebandje in auto wou en pakken en de tegenligger niet zag. Adam en zoon achterlatend. Ja wetende dat het 'maar' een serie is.

depri83

• 6622 berichten
  • 1245 stemmen

De serie is enkele weken geleden weer verder gegaan. Speelt zich ook 13 jaar later af met dezelfde acteurs (uiteraard, helaas zonder Helen Baxendale).

De humor is er nog steeds maar er gebeurt wel erg veel wat aan de geloofwaardigheid enigszins afbreuk doet.

Maar nog steeds erg genietbaar.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.