• 155.378 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.195 acteurs
  • 345.996 gebruikers
  • 8.758.480 stemmen

The Andy Milonakis Show

zoeken in:

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

hele lachen show is dat zeg.. ben hem nu aan het kijken op MTV.. vind die Andy zoo grappig/dom haha hoe hij met mensen omgaat, hoe en wat hij doet is zoo grappig he, hahahahaha zijn er nog fans?

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Alweer een topic over een mtv-show Ik heb nog nooit van die Andy Milonakis Show gehoord trouwens.

matthijs_013

• 3624 berichten
  • 4938 stemmen

Gisternacht dit voor het eerst gezien. Inderdaad erg droog. Maar volgens mij was hier al een topic van?

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Nee, zo te zien niet. (Zie zoek topic > Andy Milonakis).

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ik vind het altijd leuk. Het is zo debiel en droog dat het wel grappig moet zijn.

basketballerke

• 4727 berichten
  • 0 stemmen

Hier kan ik helaas niet tegen, kan ik totaal niet om lachen zo slecht.

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Dit programma ondertitelen wij en het is echt volslagen niet grappig. Ik heb een aantal afleveringen gedaan en misschien een keer gelachen. Meestal schud ik m'n hoofd over hoe dom het is.

En dan te bedenken dat die Andy al 30 is.

robin00787

• 322 berichten
  • 750 stemmen

WTF, is ie gast al 30?? In zn show ziet die eruit als 11 ofzo. Voor de rest is the Andy Milonakis show zo ontiegelijk slecht en niet grappig. Soms als iets onwijs flauw is wordt het leuk, maar in dit geval absoluut niet!!

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3086 stemmen

Hij heeft een ziekte waardoor hij er zo uitziet. Zijn programma is meestal geen zak aan, maar zo heel af en toe zit er iets echt grappigs tussen.

mikey

• 27817 berichten
  • 4729 stemmen

Dit programma is geniaal, zelden zie je iets creatiefs als dit (geniaal in eenvoud)

Gizzmann

• 5609 berichten
  • 2489 stemmen

robin00787 schreef:

Soms als iets onwijs flauw is wordt het leuk, maar in dit geval absoluut niet!!

Dat is hiet dus juist wel het geval Vaak erg slechte grappen die zo krom zijn dat ik er toch helemaal dubbel om lig.

Het is in elk geval het programma met absoluut de meest belachelijke gastoptredens ever

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

volgens de gebruiker 'BoordAppel' heeft Andy net zo'n ziekte als Robin Williams in de film 'Jack' maar dan andersom

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

hey 'BoordAppel' heeft inderdaad gelijk die 'Andy' heeft echt een ziekte.. ik dacht dat hij 16 ofzo was maar zijn show is wel leuk

Goodfella_90

• 10393 berichten
  • 2440 stemmen

Ik heb van mijn leven nog nooit zoiets slechts gezien op tv. Het is zo ongrappig dat het echt ongrappig is. Nee, hierbij kan ik me alleen maar afvragen waarom je dat kijkt..

moviefreak#1

• 14231 berichten
  • 18421 stemmen

Die show is echt bagger van de bovenste plank.

Gizzmann

• 5609 berichten
  • 2489 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Nee, hierbij kan ik me alleen maar afvragen waarom je dat kijkt..

Om Lil' Jon Fruity Pebbles te zien eten

tukkerstein

• 2092 berichten
  • 2898 stemmen

Ik vind het zo dom dat het erg grappig is. Lekker droog, gaat helemaal nergens over.

En hij is al 30? Heb ik nooit geweten.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2544 stemmen

kort gezegt, stommer kan niet, wat een bagger

miepke

• 816 berichten
  • 0 stemmen

ah nee, hier kan ik dus echt niet om lachen

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

tukkerstein schreef:

Ik vind het zo dom dat het erg grappig is. Lekker droog, gaat helemaal nergens over.

helemaal mee eens..

sanny74

• 62 berichten
  • 1 stemmen

echt niet leuk

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

No way, is hier een topic over

Briljante sketches, drogere humor bestaat niet. Dat gehaat hier bevestigd dat alleen maar. Beetje een Tom Green verhaal, zijn maar weinig mensen die zulke droge humor waarderen...wat wel jammer is.

mikey schreef:

Dit programma is geniaal, zelden zie je iets creatiefs als dit (geniaal in eenvoud)

SPOONS . Die pijnlijke lach aan het einde...maakt me dag helemaal goed. Wat een held!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.