- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Andy Milonakis Show
The Andy Milonakis Show

kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
hele lachen show is dat zeg.. ben hem nu aan het kijken op MTV.. vind die Andy zoo grappig/dom haha hoe hij met mensen omgaat, hoe en wat hij doet is zoo grappig he, hahahahaha
zijn er nog fans?

lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Alweer een topic over een mtv-show Ik heb nog nooit van die Andy Milonakis Show gehoord trouwens.

matthijs_013
-
- 3624 berichten
- 4938 stemmen
Gisternacht dit voor het eerst gezien. Inderdaad erg droog. Maar volgens mij was hier al een topic van?

lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Nee, zo te zien niet. (Zie zoek topic > Andy Milonakis).

IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik vind het altijd leuk. Het is zo debiel en droog dat het wel grappig moet zijn.

basketballerke
-
- 4727 berichten
- 0 stemmen
Hier kan ik helaas niet tegen, kan ik totaal niet om lachen zo slecht.

AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Dit programma ondertitelen wij en het is echt volslagen niet grappig. Ik heb een aantal afleveringen gedaan en misschien een keer gelachen. Meestal schud ik m'n hoofd over hoe dom het is.
En dan te bedenken dat die Andy al 30 is.

robin00787
-
- 322 berichten
- 750 stemmen
WTF, is ie gast al 30?? In zn show ziet die eruit als 11 ofzo. Voor de rest is the Andy Milonakis show zo ontiegelijk slecht en niet grappig. Soms als iets onwijs flauw is wordt het leuk, maar in dit geval absoluut niet!!

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3086 stemmen
Hij heeft een ziekte waardoor hij er zo uitziet. Zijn programma is meestal geen zak aan, maar zo heel af en toe zit er iets echt grappigs tussen.

mikey
-
- 27817 berichten
- 4729 stemmen
Dit programma is geniaal, zelden zie je iets creatiefs als dit (geniaal in eenvoud)

Gizzmann
-
- 5609 berichten
- 2489 stemmen
Soms als iets onwijs flauw is wordt het leuk, maar in dit geval absoluut niet!!

Het is in elk geval het programma met absoluut de meest belachelijke gastoptredens ever

kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
volgens de gebruiker 'BoordAppel' heeft Andy net zo'n ziekte als Robin Williams in de film 'Jack' maar dan andersom

kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
hey 'BoordAppel' heeft inderdaad gelijk
die 'Andy' heeft echt een ziekte..
ik dacht dat hij 16 ofzo was
maar zijn show is wel leuk

Goodfella_90
-
- 10393 berichten
- 2440 stemmen
Ik heb van mijn leven nog nooit zoiets slechts gezien op tv. Het is zo ongrappig dat het echt ongrappig is. Nee, hierbij kan ik me alleen maar afvragen waarom je dat kijkt..

moviefreak#1
-
- 14231 berichten
- 18421 stemmen
Die show is echt bagger van de bovenste plank.

Gizzmann
-
- 5609 berichten
- 2489 stemmen
Nee, hierbij kan ik me alleen maar afvragen waarom je dat kijkt..

tukkerstein
-
- 2092 berichten
- 2898 stemmen
Ik vind het zo dom dat het erg grappig is. Lekker droog, gaat helemaal nergens over.
En hij is al 30? Heb ik nooit geweten.

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2544 stemmen
kort gezegt, stommer kan niet, wat een bagger

miepke
-
- 816 berichten
- 0 stemmen
ah nee, hier kan ik dus echt niet om lachen

kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het zo dom dat het erg grappig is. Lekker droog, gaat helemaal nergens over.

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
No way, is hier een topic over
Briljante sketches, drogere humor bestaat niet. Dat gehaat hier bevestigd dat alleen maar. Beetje een Tom Green verhaal, zijn maar weinig mensen die zulke droge humor waarderen...wat wel jammer is.
Dit programma is geniaal, zelden zie je iets creatiefs als dit (geniaal in eenvoud)

SPOONS . Die pijnlijke lach aan het einde...maakt me dag helemaal goed. Wat een held!