menu

Overig / Televisie / Heroes

zoeken in:
AHWA
Vannacht is het eindelijk weer zover

eindelijk morgen weer eens heroes kijken, werd tijd

Hoe vaak en wanneer wordt het eigenlijk uitgezonden?

AHWA
Een keer per week op maandag op NBC.
Soms zit er echter een tijd tussen nieuwe afleveringen, zo moesten we zeven weken wachten op die van vanavond, maar meestal wel eens per week.

heuj! ben alweer bijna vergeten waar het over gaat

AHWA
Mystery Sock had net z'n eigen dood geschilderd, toch? Zoiets was het. Hopelijk krijgen we een Previously...]

Huh, ik dacht dat ik ze allemaal gezien had maar dat heb ik volgens mij gemist dan. En wie is Mystery Sock?

AHWA schreef:
Hopelijk krijgen we een Previously...]

AHWA
Heb ik op een andere site gelezen. Zo spreekt Hiro Mr Isaac uit. VOnd het wel grappig.

haha dat hoor ik toch niet echt uit hiro zijn woorden

Zo weer een hoop onwijzer geworden

AHWA
De minuten tikken weg zodat ik naar huis kan en de nieuwe Heroes kan gaan kijken. Ik vervloek de klok dat hij niet sneller vooruit gaat.

Was ik Hiro maar. Yatta!!!!!!!

AHWA
Vette aflevering. Alle verhaallijnen worden voortgezet en weer een aantal leuke nieuwe wendingen.

AHWA
Trailer nieuwe aflevering:

http://www.youtube.com/watch?v=t81f5k30kmo

Heel, heel vet!

Ik vond de aflevering geweldig.. vooral de allerlaatste scene

AHWA
You? Me?

haha ja ik had me kapot gelachen toen ik dat zag

dat belooft ook weer veel goeds voor volgende week.. ik vind Hiro namelijk altijd wel de tofste van de "heroes"

AHWA
Ik lees net op topseries.nl dat Heroes vanaf 21 juni op RTL5 komt.

Superaflevering weer al blijf ik het raar vinden dat men Sylar standaard laat lopen. Zal het comicgehalte wel zijn

Klinkt misschien flauw, maar bedoel je datie moet vliegen, of dat ze hem niet 'oppakken'?

AHWA schreef:
Trailer nieuwe aflevering:

http://www.youtube.com/watch?v=t81f5k30kmo

Heel, heel vet!

idd heftige trailer!

Blijf me telkens verbazen hoe briljant deze serie is, qua het-aan-de-buis-gekluisterd-houden gehalte.

Respekked schreef:
Klinkt misschien flauw, maar bedoel je datie moet vliegen, of dat ze hem niet 'oppakken'?

Ik bedoel dat hij nog steeds leeft, terwijl ze hem al lang en breed hadden kunnen doden[/spoiler[

Ja dat vermoeden had ik al, maar je geeft het antwoord natuurlijk zelf al in het tweede gedeelt van je zin

Respekked schreef:
(quote)

edit: hoewel sylar natuurlijk suuuper sterk is, vergeet dat niet [/spoiler)]

Even een kleine opmerking over 1.19 0.7%

Isaac zegt tegen Sylar voordat hij doodgaat dat hij eindelijk weet wat rol is in dit hele gebeuren. Het laten zien hoe ze Sylar dood moeten maken en de bom te stoppen.
Ik neem aan dat 'ze' de andere 'Heroes' zijn? En hopeijk krijgen we dan te horen hoe hij het heeft laten zien?
Misschien met behulp van zijn laatste schilderijen?

met dat schetsboek waarschijnlijk.

Ik vind de dialogen in deze serie zo zwak en de personages zo karakterloos in vergelijking met reeksen als Prison break en lost, dat het er echt niet aan kan tippen...

AHWA
For fock sake wat een aflevering!!!!! Elke aflevering lijkt maar beter te worden en ook deze was weer fenomenaal. Je blijft steeds meer vragen krijgen, ik kan weer niet wachten tot volgende week. Heroes is een fenomenale serie.

Wow.

Idd, ik zat echt met het hart in mijn keel na afloop van de 40 minuten. Wat een wereld aflevering!

as
gondwana schreef:
Ik vind de dialogen in deze serie zo zwak en de personages zo karakterloos in vergelijking met reeksen als Prison break en lost, dat het er echt niet aan kan tippen...
Prison Break ben ik op den duur mee op gehouden. de kwaliteit in het tweede seizoen ging met sprongen achteruit. En dan heb ik het al helemaal niet over de ontzettende plotholes en stompzinnige toevalligheden. Prison Break is gatenkaas op alle fronten. En het begon erg cool. Dan kan Heroes bij mij op toch iets meer bijval rekenen. De laatste aflevering deed me zelfs denken aan Watchmen, de comic van Allan Moore. Heroes begint steeds intrigerender te worden

Gast
geplaatst: vandaag om 10:05 uur

geplaatst: vandaag om 10:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.