menu

Overig / Televisie / Heroes

zoeken in:
Altijd fijn als de cliffhanger al in de promo's te zien is. Geniaal hoor.

Maargoed, al met al een aardige aflevering. Als je niet te veel vragen stelt is het goed onderhouden, ziet het er aardig uit en geeft het wat afsluiting. Maar voor de rest erg simpel.

Kilii schreef:
(quote)

Ja, oké. Maar toch kijk ik nu wel uit naar de seizoens finale volgende week. Kijk jij online?

Denk dat iedereen die het nog wil volgen het wel online zal kijken of downloaden.

Kijken : www.tvshack.net
Downloaden: www.torrentz.com

Jullie?

Kijken : www.tvshack.net
Downloaden: www.torrentz.com

Jullie? [/quote]

www.cucirca.com
kweetet soms slechte kwaliteit maar werkt tenminste op mijn laptop. Die tvshack zal ik nu is zien se

Als je het dan niet op TV kijkt, kijk het dan tenminste in fatsoenlijke HD kwaliteit. Heroes leent zich daar erg goed voor.Beter dan die bagger kwaliteit met streaming video.

AHWA
Seizoen 4 afgesloten en ik moet zeggen dat ik toch best wel tevreden ben over de laatste paar afleveringen. Toch beter dan ik had verwacht. Leuke continuiteit naar vorige seizoenen en een mooie afsluiting van chapter five. Brave New World begint in ieder geval al heel interessant. Ik hoop toch dat ze een vijfde seizoen krijgen.

AHWA schreef:
Seizoen 4 afgesloten en ik moet zeggen dat ik toch best wel tevreden ben over de laatste paar afleveringen. Toch beter dan ik had verwacht. Leuke continuiteit naar vorige seizoenen en een mooie afsluiting van chapter five. Brave New World begint in ieder geval al heel interessant. Ik hoop toch dat ze een vijfde seizoen krijgen.

Op imdb zie ik episode 20 ( wij hebben er maar 18 of 19 gezien ) Dus ik denk dat het wordt afgesloten met een epiloog van 2 afleveringen ofzo. Of misschien zelfs een mini-film.

Ik heb seizoen 1 gekeken vond het wel vet ,.....maar tegen het einde aan en het begin van seizoen 2 heel hard afgehaakt ...wat een saai , irritant , langdraderig plot zeg . Hadden ze veel meer mee moeten doen. .. . . .helaas zat en zit het er niet in vind ik persoonlijk....het is een beetje een mislukte combi van drama,saaiheid en veeel maar dan ook veelte weinig vette moves en actie.

Sommige abilities zijn te cool voor woorden maar deden ze veelste wienig mee , ik weet niet hoe het nu zit maar mede door het verhaal van alejandro en dat andere zeikwijf ben ik afgehaakt , wat een anti climax is dit voor mij geworden deze serie.

dus to sum up

- weinig acties
- coole abilities zie je te weinig
- Langggdraderigg , alsof ze de shows MOETEN vullen
- weinig ontwikkeling
- teveel drama

+ de gruwlijke af en toe actie
+ de abilities
+deel van het verhaal is goed bedacht ...helaas slecht uitgewerkt

Kilii schreef:
(quote)

Op imdb zie ik episode 20 ( wij hebben er maar 18 of 19 gezien ) Dus ik denk dat het wordt afgesloten met een epiloog van 2 afleveringen ofzo. Of misschien zelfs een mini-film.

Dat kan je weg wuiven. Het seizoen is officieel afgelopen, productie is op zomerstop en tot NBC in de May Upfronts aangeeft of Heroes een vijfde seizoen krijgt, kan je alle mogelijke vormen van beeldmateriaal wel vergeten.

alcapachino schreef:

dus to sum up

- weinig acties
- coole abilities zie je te weinig
- Langggdraderigg , alsof ze de shows MOETEN vullen
- weinig ontwikkeling
- teveel drama

+ de gruwlijke af en toe actie
+ de abilities
+deel van het verhaal is goed bedacht ...helaas slecht uitgewerkt

- over actie ; de serie is een si-fi/drama reeks. Actie is dus onnodig.
- Over abbilities ; inderdaad is wel waar
- Het is ind, ook wel langdradig. Maar wat kan je anders doen op 40min. zendtijd ?
- Weinig ontwikkeling ; die is er ZEKER wél. Heroes staat bekend om te mooie gedetaileerde uitwerking van zijn personages...
- Teveel drama ( zie het eerste puntje.

AHWA
over actie ; de serie is een si-fi/drama reeks. Actie is dus onnodig.

Eerste seizoen nog maar eens kijken dan. Zat meer actie in en was niet per se daarom maar wel mede daardoor veel beter.

Kilii schreef:
- over actie ; de serie is een si-fi/drama reeks. Actie is dus onnodig.
- Over abbilities ; inderdaad is wel waar
- Het is ind, ook wel langdradig. Maar wat kan je anders doen op 40min. zendtijd ?
- Weinig ontwikkeling ; die is er ZEKER wél. Heroes staat bekend om te mooie gedetaileerde uitwerking van zijn personages...
- Teveel drama ( zie het eerste puntje.

BS:
- elke sci-fi/drama heeft actie, elke serie heeft actie. Als je een verhaal over superhelden wil maken dan mag daar af en toe best een gevecht tussen zitten
- 40 minuten kan genoeg zijn om hele verhaallijnen doorheen te jagen. Het hoeft echt niet zo langzaam. Toen Bryan Fuller terugkeerde naar de serie hadden we enkele monumentale afleveringen die personages zoals Daphne en Tracy in één aflevering helemaal up-to-date brachten, dat gebeurd genoeg in tv-land. Heroes doet het alleen zelden.
- Heroes staat vooral bekend als dé serie met kwaliteitsverlies.

Is seizoen 4 eigenlijk al ten einde?

AHWA
Yup.

Goed, dan ga ik ook eens beginnen aan dit seizoen.

kos

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://images2.fanpop.com/images/photos/5300000/Motivational-posters-heroes-5392102-400-500.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

.

En zelfs dan kijkt niemand. Stopt er naar alle waarschijnlijkheid eindelijk mee deze serie.

Ik snap de slechte commentaren eigenlijk niet zo goed. Oké, het is allemaal niet zo denderend maar om eerlijk te zijn vond ik het eerste seizoen tot nu toe het slechtste. Het had een finale die een gigantische anti-climax was en de andere seizoenen zijn daardoor beter. Niet elke verhaallijn is even interessant maar het blijft wel allemaal vermakelijk. Zit nu zelf aan het einde van seizoen 4 en hoewel het in het begin even doorbijten was is de verhaallijn met de Carnival nog wel boeiend genoeg.

AHWA
Boeiend genoeg wel, maar niet super. Het is te veel een psychologisch drama geworden, in plaats van dat scifi/fantasy-randje dat seiz 1 wel had. Ben het met je eens dat S1 een anticlimax had, maar de aanloop is ontzettend goed.

Persoonlijk kan ik het psychologisch drama meer waarderen dan het fantasy randje. De manier waarop ze met hun krachten omgaan in interessant genoeg en voor mijn part mag er gerust nog een 5e seizoen komen.

AHWA
O van mij ook, hoor. De afsluiter van seizoen 4 was interessant genoeg voor een vijfde seizoen.

Het was alweer langer meer dan een half jaar geleden dat ik het eerste,zoals gezegt sterke en veelbelovende, seizoen had afgerond, uiteraard was ik benieuwd naar de rest maar ben het helemaal uit het oog verloren, net zoals dat eigenlijk ook met 24 en Six Feet Under is gebeurd, maar goed je kunt niet alles tegelijk natuurlijk, ben na deze flinke cool down wel extra gemotiveerd om weer het een en andere op te pakken. Maar goed ik drijf af, een week of twee terug kwam ik tot mijn verbazing de box van seizoen twee tegen in de uitverkoopbakken, heb hem natuurlijk meteen meegenomen en inmiddels alweer afgerond, uiteraard was dat binnen drie dagen alweer gebeurd. En nee dat was niet omdat het zo boeiend was allemaal maar vooral omdat het maar elf afleveringen telde, iets waar ik achteraf best verbaast over was. Ik wist van de stakingen destijds maar had er niet bij nagedacht dat dat ook Heroes in deze periode getroffen zou hebben. Het heeft in ieder geval veel verneukt laat dat duidelijk zijn!

Het begon eigenlijk prima, deed in de eerste paar afleveringen zeker niet onder aan zijn voorganger, merkte wel dat ik veel moeite had om er weer in te komen, met de lange stoptijd was ik uiteraard heel wat informatie kwijt en moest ik ook iedereen weer leren kennen, maar zoals al het ander kwam dat beetje bij beetje weer boven. Ergens op de helft begint het toch wat scheurtjes te vertonen, vooral de avonturen van Hiro in ancient Japan en de romance tussen Claire en haar vliegende vriendje zijn nogal lame! En dat terwijl die twee (vooral die laatste) eerder mijn favoriete personages waren, erg jammer dus. Ook Nikki vind ik totaal geen interessant personage, ik weet niet wat het is maar iets aan haar kan ik niet uitstaan, ook dat zoontje (Mikah) van haar is soms echt schijtirritant, gelukkig gaat de meeste aandacht naar het nichtje, bij wie die tweede logeert, dat net als de andere langzaam aan om leert gaan met haar krachten. Ook die storyline in Mexico was wel een leuke afleiding, alleen jammer dat ze Sylar zo nodig terug moesten halen, heb met hem een beetje hetzelfde probleem als met Nikki, zoiezo een wat over-de-top evil figuur. Maar goed gelukkig was de rest wel als vanouds, die stukken met de Bennets en Petrelli's zijn opnieuw boeiend genoeg om de boelo overeind te houden, vooral mooi om te zien hoe Peter langzaam evalueert. Och en voor ik het vergeet natuurlijk Kristen Bell waar ik nadat user en tevens, inmiddels goede moviemeter bud Naomi Watts me destijds al op attent maakte toch wel het meest naar uitkeek, boeiende bijrol ook die ze speelt, maar het is natuurlijk vooral dat mooie koppie dat de boel een beetje opfleurt, moet toch snel Veronica Mars eens gaan zien...

Vervolgens komen we aan bij de finale die ik toch best wel matig vond, zoals gezegt kon die staking van de schrijvers niet opeen slechter moment komen, ik hoop niet dat dat bij meer series de boel zo in de war heeft geschopt want dit kan echt niet! Had zo graag gehad dat ze de boel wat langer gerekt hadden want dit deed wel erg geforceerd aan, misschien hadden ze er ook wel goed aangedaan om de boel hierna te stoppen want ik ben inmiddels *online* ook al aan S3 begonnen en ik kan jullie vertellen, al zullen de meeste het allang weten, dat is niet best! Daar is zo'n terugslag in kwaliteit te merken dat ik liever niet meer verder zou kijken, maar goed toch is er die verslaving of beter gezegt gewenning, diezelfde gewenning die de halve bevolking dagelijks naar slechte soaps als GTST, ATWT en B&B doet kijken. Ik geef het dus nog niet op, je weet immers nooit wat er nog kan verranderen. Maar daar kom ik later nog op terug...

Juist seizoen 4 afgerond en eerlijk gezegd, ik ben meer fan van seizoen 2, 3 en 4 dan 1. Het psychologische aspect is boeiend genoeg en vooral de rol van Knepper is geniaal. Geweldig personage en ik hoop dat hij misschien nog in seizoen 5 voorkomt. De cliffhanger naar het volgende volume is trouwens ook één van de beste die we tot nu toe in Heroes hebben gezien.

Van mij mag dit nog wel wat doorgaan.

gisteren is bekend gemaakt dat heroes volgend seizoen niet meer terugkomt

Bron? Ik vind niets wat hier ook maar op duidt...

tv.com

en als je heroes cancelled intoetst bij google genoeg hits

er komt overigens nog wel iets van een afsluiter,hoe dit ingevuld gaat worden is nog niet bekend daar gaan ze maandag over praten,misschien een tv film,of een 3 afl mini afsluiting

Er is nog altijd geen definitief besluit blijkbaar. Het gaat waarschijnlijk gebeuren maar zeiden ze dat ook niet van Jericho? Ik hoop dat we nog iets deftig krijgen want het einde van seizoen 4 smaakte naar meer.

al die twijfelachtige berichten zijn oud,als je de berichten van 14 mei,gisteren dus leest is het echt zeker gecancelled en zou er zelfs geen wrap up meer komen.....

Metalfist schreef:
Er is nog altijd geen definitief besluit blijkbaar. Het gaat waarschijnlijk gebeuren maar zeiden ze dat ook niet van Jericho? Ik hoop dat we nog iets deftig krijgen want het einde van seizoen 4 smaakte naar meer.

Je kan wachten op de upfronts van NBC, maar ze hebben het al bekend gemaakt, samen met Trauma en Mercy hebben ze afgelopen weekend Heroes gecanceled. Ik ga niet je huiswerk doen, maar er zijn zo veel persberichten over dat een beetje googlen je wel kan laten geloven.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:20 uur

geplaatst: vandaag om 04:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.