- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Heroes
Heroes
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1758 stemmen
Zeer leuke serie. Nu de eerste 5 episodes eropzitten. Wou hem al lang zien. En toen ik het eerste seizoen in Blu-Ray(import) voor een prikkie kon kopen, geen moment getwijfeld.
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1758 stemmen
Verbaasd dat mijn bericht het laatste was toch al weer een half jaar geleden als het niet meer is.
Ben na die 5 episodes gestopt. En nu maar weer van vooraf aan begonnen.
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1758 stemmen
Seizoen 1 afgerond. Uitstekende serie met een enorm tempo in het 2e deel van seizoen 1. Het nadeel hiervan dat het tempo zo hoog ligt dat er soms een overflow aan info is. Vooral als we switchen tussen 5 jaar na en terug. Uiteindelijk is het duidelijk maar nog snap ik een aantal beweegredenen niet precies. Misschien als ik de andere seizoenen kijk word het allemaal duidelijker. Als je graag naar mystery en thrillers kijkt dan is dit echt iets wat je moet kijken.
miss_efron
-
- 195 berichten
- 132 stemmen
Ga straks eerste aflevering van seizoen 1 zien.Het concept lijkt mij op zich al zeer boeiend.
Mensen die door een soort van eclipse buitengewone gaven krijgen en dan ontdekken dat ze de mensheid moeten redden.
Ook op aanraden van nicht,hopelijk de moeite waard.Is eens wat anders dan telepathische serveersters(true blood) en gedachtenlezende vampiers!
miss_efron
-
- 195 berichten
- 132 stemmen
Aan een film zie ik meestal aan het begin of het een goede serie is ja of nee?Ik keek het begin en dacht bij mezelf.Hmm niet slecht,en ik moet zeggen niet slecht?Geweldig!
miss_efron
-
- 195 berichten
- 132 stemmen
Heb ondertussen al 10 afleveringen gezien en ik moet zeggen heroes blijft me verassen!
TragieStar.*
-
- 3384 berichten
- 1437 stemmen
Het is een erg leuke serie hoor, dus zeker niet stoppen. Seizoen 1 is misschien wel briljant maar ik vind seizoen 3 toch ook wel erg leuk hoor. Seizoen 2 vind ik minder, valt een beetje in het niet bij de andere 2.
Het laatste seizoen (4) moet ik ook nog bekijken. Heb er erg veel zin in, want het is al best lang geleden dat ik seizoen 3 heb afgerond.
Seizoen 1 heb ik zelfs 2x gezien, en het blijft geweldig! Voor mij 1 van de leukste series ooit.
JulesTMNT
-
- 286 berichten
- 198 stemmen
Zojuist de laatste aflevering van het 1e seizoen gekeken. Erg sterke en boeiende serie, ben benieuwd naar het 2e seizoen.
DVD-T
-
- 15484 berichten
- 3014 stemmen
Ook net seizoen 1 afgerond. Sterke serie met goede prestaties van de cast. Boeiend verhaal. Vond het begin wel wat traag, maar gaandeweg wordt het boeiender. Maar is niet gek aangezien dit het origins seizoen is. Vooral naar het einde toe werd het erg spannend verassend ook dat de pleegvader van Claire toch niet zo slecht bleek, leuke red herring. Na Lost een tweede verslaving erbij. Begin van seizoen 2 is interessant.
Ook goede effecten trouwens, vooral als Hiro zijn trucje doet. Favoriete personage is toch wel Ando, de sidekick van Hiro, geworden. ook Parkman is een leuk en boeiend personage.
TragieStar.*
-
- 3384 berichten
- 1437 stemmen
Ben pas geleden eindelijk met seizoen 4 begonnen en zit nu ongeveer op de helft, maar tot nu toe vind er echt helemaal niks aan. Er gebeurd gewoon niks !
Seizoen 1 en 3 vond ik echt geweldig, dus ik ben erg teleurgesteld. Ben wel benieuwd of het 2de deel beter word.
Seizoen 2 was nog wel te doen en vond ik het minste van de 3 maar seizoen 4 is toch wel een stuk slechter tot nu toe.
TragieStar.*
-
- 3384 berichten
- 1437 stemmen
Ik ben nu klaar met seizoen 4 en ik moet zeggen dat ik echt heel heel erg baal. Seizoen 4 is zoiezo al het slechtste seizoen van heel de serie, maar ook de finale viel erg tegen, wat was dat slecht en niet spannend meer, logisch dat de kijkcijfers daalde.
In heel het seizoen gebeurde gewoon niks, alleen maar een beetje gepraat over hun zo normale leven die ze hebben gekregen na seizoen 3.
En ik vind het ook heel erg dat er geen einde zit aan de serie. Het heeft gewoon een open einde. Vind het ook erg jammer dat ze niet zijn verder gegaan voor de echte fans. Zo heb je het gevoel dat je voor niks hebt gekeken, want nu zit er helemaal geen einde aan vast. Hier heb ik zolang opgewacht dat er eindelijk een einde aan het verhaal zat, maar dat is helemaal in deugen gevallen. Er staat dus gewoon nog: To be Continued. Maarja, als ze een paar miljoen minder verdienen haken ze al gauw af natuurlijk zo gaat dat nu eenmaal in Showbizz land.
Ook erg jammer dat we Mohinder niet eens meer hebben gezien op het einde, hetzelfde geldt voor Tracy.
Seizoen 1 blijft gewoon het best van allemaal gevolgd door seizoen 3. Seizoen 2 teleurstellend, maar het laatste seizoen bewijst maar eens dat het nog veel slechter kan.
Elineloves
-
- 24051 berichten
- 3597 stemmen
Ik ga zometeen beginnen met episode 1 van seizoen 1. Ben benieuwd, kijk vooral vanwege Hayden, maar hoop dat de serie an sich ook goed zal bevallen. Wat ik zo hoor heeft het wel een verslavende werking. Ben benieuwd!
Elineloves
-
- 24051 berichten
- 3597 stemmen
Tja. De eerste gezien, maar nog niet echt verder gekeken. Kwam er niet zo goed in op de een of andere manier. Beetje vroeg voor een oordeel, probeer asap verder te kijken.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Moedig dat je na zoveel kritiek nog begint!
Seizoen 1 vond ik btw wel echt geweldig, dus daar ga je zeker veel plezier aan hebben.
Elineloves
-
- 24051 berichten
- 3597 stemmen
Van kritiek trek ik me niet veel aan, dat werkt juist motiverend voor mij. Wil sowieso het eerste seizoen eens proberen. Beetje oppervlakkig wellicht dat ik in eerste instantie puur voor Hayden kijk, maar wat ik in de pilot heb gezien zijn de andere acteurs/actrices ook zeker niet onverdienstelijk. Hopelijk gaat het verhaal me boeien..
TragieStar.*
-
- 3384 berichten
- 1437 stemmen
Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden Seizoen 1 is gewoon geweldig vind ik. Enjoy..
supermovieman
-
- 177 berichten
- 551 stemmen
Ik blijf het oh zo jammer vinden wat er met deze serie gebeurd is. Het had zo ontzettend veel potentie. Na het briljante seizoen 1 had deze serie zo veel meer kunnen worden en naar nieuwe hoogtes getild kunnen worden. De serie bleef echter in akte 1 steken. Er zat totaal geen vooruitgang in. Bijna alle personages maakten vier seizoenen lang geen veranderingen door. Hiro had zo een bijzonder personage kunnen worden, maar is geen spat veranderd sinds seizoen 1. Dat geldt ook voor Claire. We willen personages zien groeien, in dit geval echte helden zien worden. Dat gebeurt gewoon niet. Alleen Peter maakte een beetje vooruitgang in het laatste seizoen, wat hem mijn favoriete personage maakt. Verder is het feit dat er nooit iemand echt dood gaat, je weinig meeleeft met de personages. Er had veel meer in kunnen zitten. Spijtig!
the flash
-
- 317 berichten
- 103 stemmen
ze geven nu de hele box van heroes tegen 45 euro weg bij freerecordshop maar ik twijfel of het de moeite is kan iemand mij overtuigen of tegen houden ??
Koen87
-
- 437 berichten
- 1244 stemmen
Doe maar niet. Het eerste en tweede seizoen zijn de moeite waard, al worden er naarmate de serie vordert meer vragen gesteld dan antwoorden gegeven. Zelf ben ik halverwege S03 hierdoor al afgehaakt. Voor zover als ik lees is het einde ook matig.
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Mwah, vind 45 euro voor vier seizoenen nog wel te doen. Het eerste seizoen is geweldig, het tweede ook nog best goed, maar drie en vier zijn minder actie en vooral meer op de psychologische kant gericht. Daar moet je van houden. Zo zonde dat heroes geen vijfde seizoen kreeg, want de cliffhanger eind seizoen 4 was wel geweldig.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik denk dat ik ook één van de weinigen ben die het vierde seizoen nog vrij goed vond, zeker de cliffhanger zoals AHWA al aanhaalt is erg sterk. Blijf het zonde vinden dat we nooit zullen weten hoe het verder gaat.
chrispie
-
- 36 berichten
- 56 stemmen
Heb alle 4 de seizoenen op netflix gezien .
Vond het een goede serie jammer dat het niet verder gaat einde is te open.
freek_93
-
- 666 berichten
- 1632 stemmen
Heb ze hier al paar jaar op DVD liggen. Ben alleen nooit met seizoen 4 begonnen.
Het is een leuke spannende en mysterieuze serie. Het enige wat ik erg jammer vind is de opbouw naar het eind van het seizoen. Die is zo groot, maar elk einde van elk seizoen heeft me behoorlijk tegen gevallen. Er gebeurd dan niet wat je er van verwacht. Ik verwachtte elke keer iets groots (zo wordt het naar mijn inzicht opgebouwd), maar vervolgens gebeurde dat niet... Helaas.
Is seizoen 4 nog de moeite?
chrispie
-
- 36 berichten
- 56 stemmen
Eerste paar afleveringen wel, daarna is het een beetje in elkaar gezet zootje . Wat jammer is want ze hadden hier nog wel meer seizoenen van kunnen maken.
Kisje
-
- 970 berichten
- 1187 stemmen
Seizoen 1 was zo ontzettend goed.. Daarna gaat 't jammer genoeg downhill. Zo jammer want ze hadden er echt wel een topreeks van kunnen maken.
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik had het ook al zien voorbijkomen, ben wel benieuwd wat het gaat worden.
RDtv
-
- 31 berichten
- 67 stemmen
Zachary Levi van 'Chuck' gaat de hoofdrol spelen en de 'horned rimmed glasses' komt ook terug :=)
http://alletvseries.com/zachary-levi-claimt-hoofdrol-heroes-reborn/
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Mystery Sock!
Brave-Neo
-
- 593 berichten
- 1796 stemmen
Seizoenen 1 t/m 3 vond ik prachtig, 4 helaas een stuk minder maar na deze laatste trailer verwacht ik hier toch weer veel van!