• 12.682 nieuwsartikelen
  • 167.976 films
  • 10.905 series
  • 31.285 seizoenen
  • 626.375 acteurs
  • 195.682 gebruikers
  • 9.160.286 stemmen

The Dead Zone

zoeken in:

martlybra

• 86 berichten
  • 3540 stemmen

Kijkt iemand deze serie?

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

The Dead Zone uit 2002? Nee, kijk ik niet

martlybra

• 86 berichten
  • 3540 stemmen

lowhusky schreef:

The Dead Zone uit 2002? Nee, kijk ik niet

Seizoen 1 begon in 2002 ja, maar seizoen 5 is nu nog steeds bezig.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

martlybra schreef:

(quote)

Seizoen 1 begon in 2002 ja, maar seizoen 5 is nu nog steeds bezig.

Ik ben niet dom, zo zeg je het gewoon. Misschien was het wel een andere Dead Zone (hier dus niet) dus vandaar!

martlybra

• 86 berichten
  • 3540 stemmen

lowhusky schreef:

(quote)

Ik ben niet dom, zo zeg je het gewoon. Misschien was het wel een andere Dead Zone (hier dus niet) dus vandaar!

ooh, ok

Ravenstein

• 1524 berichten
  • 518 stemmen

Ik heb thuis de eerste 2 seizoenen op DVD liggen.

Mijn vriendin (vooral zij nog meer dan ik) en ik zijn redelijk grote fans van deze erg goeie serie.

martlybra

• 86 berichten
  • 3540 stemmen

Ravenstein schreef:

Ik heb thuis de eerste 2 seizoenen op DVD liggen.

Mijn vriendin (vooral zij nog meer dan ik) en ik zijn redelijk grote fans van deze erg goeie serie.

Ik ben ook een grote fan van de serie, maar heb seizoen 1 afgekeken en seizoen 2 bijna, het is jammer dat 3 & 4 nog niet in Nederland op DVD verkrijgbaar zijn.

film_kaza

• 3140 berichten
  • 0 stemmen

Hebben we het hier over een remake The Dead Zone van Stephen King? Of gewoon wat anders.

film_kaza

• 3140 berichten
  • 0 stemmen

Verhaal is wel als The Dead Zone film versie.

RUBBERBURNER

• 47 berichten
  • 63 stemmen

Leuke serie,zeker een aanrader voor een avondvuller als je verder niets te doen hebt ....

AmazingPP

• 2500 berichten
  • 1844 stemmen

Ik heb net het zesde, tevens laatste seizoen gekeken. Tot en met seizoen 5 is deze serie goed te pruimen. Het kijkt lekker weg en geeft de personage van Stephen King alle ruimte om zijn gave's zo optimaal mogelijk te gebruiken. Echter; het zesde seizoen is een domper. Het is een kaars die langzaam uitgaat. Heb het wel helemaal uitgekeken natuurlijk en had een spannende, flitsende finale verwacht. Helaas, deze bleek nogal tegen te vallen. Al met al geheel niet onaardig en als ik zou moeten waarderen, dan geef ik hem 4 * uit 5. Voor de gehele serie, dus seizoen 1 tot en met 6.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.