• 12.310 nieuwsartikelen
  • 166.209 films
  • 10.734 series
  • 30.943 seizoenen
  • 623.951 acteurs
  • 195.105 gebruikers
  • 9.111.340 stemmen

Buiten de Zone

zoeken in:

donnie darko

• 6136 berichten
  • 2684 stemmen

Heeft iemand dit programma vroeger gezien? Het was op de Belgische televisie en ging over een jongerentelefoon. Het is geregisseerd door Bart de Pauw en hij speelt ook één van de hoofdrollen in de serie. Het is steengoed en denk ik de beste komische reeks die ik ooit heb gezien. Ze zijn na twee reeksen al gestopt, wat aan de ene kant stom is, maar aan de andere kant misschien ook verstandig om te stoppen op je hoogtepunt.

Wat vinden jullie ervan?

Dead01

• 1167 berichten
  • 1802 stemmen

Ik heb soms eens een aflevering gezien of stukjes en vond ze meestal toch heel goed.

Bart de Pauw speelde hier heel goed.

Aan gezien ik ze niet allemaal gezien heb kan ik niet echt uitspreken dat ze moesten stoppen of niet maar ze mogen ze wel nog eens uitzenden.

donnie darko

• 6136 berichten
  • 2684 stemmen

Niemand anders dit gezien? Muchamaramaramara??

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Heb dat vroeger wel eens meegepikt maar ben nooit echt fan geweest.

Jazzman J

• 30 berichten
  • 1538 stemmen

Heb Buiten De Zone altijd geniaal gevonden en nu nog trouwens. Samen met m'n broer zien we minstens 1 keer per jaar nog eens alle afleveringen (had ze tot voor kort allemaal op VHS maar toen leende iemand 2 banden en is ze nu kwijt ) en we liggen al op voorhand dubbel omdat we zowat alles van buiten kennen. Hopelijk zendt één of ketnet ze nog eens een 30ste keer uit zodat ik ze op VHS kan vereeuwigen.

Franske, de predictor: "Hasta la vista, you've got a baby !"

alexspyforever

• 21145 berichten
  • 2328 stemmen

Tegenwoordig zijn deze uitgekomen op DVD. Ik heb ze hier liggen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.