• 12.661 nieuwsartikelen
  • 167.940 films
  • 10.898 series
  • 31.271 seizoenen
  • 626.298 acteurs
  • 195.668 gebruikers
  • 9.158.827 stemmen

Eurovisie Songfestival

zoeken in:

MisterPink

• 1003 berichten
  • 5863 stemmen

Uit het Parool:

"Desalniettemin leven er bij de Nederlandse omroep nog altijd zorgen over het onvoorspelbare gedrag van Klein. Als de zanger werkelijk opnieuw naar het Eurovisiecircus wil, zal hij moeten beloven zich dit keer als een modelprof op te stellen."

Eindelijk eens wat zelfreflectie bij AvroTros.

Splinters

• 2417 berichten
  • 1334 stemmen

MisterPink schreef:

Eindelijk eens wat zelfreflectie bij AvroTros.

Je mag een weirdo zijn - en alternatief is ie opzeker, net zoals jan d vrijblijvend idealistische prietpraat mag verkondigen over hoe een ander zich al dan niet zou moeten gedragen. Dat heet vrijheid, jantje verdient daar evengoed aan.

Zijn laatste zin toont overigens aan waarom joost klein naar de rechter zou moeten stappen. Maar als klein genoegen neemt met een herkansing dan is dat zijn zaak.

MisterPink

• 1003 berichten
  • 5863 stemmen

Klopt het is helemaal up to Joost om deze tweede kans te verknallen.

Rehabilitatie of excuses zullen er niet komen.

Graaf Machine

• 9077 berichten
  • 1181 stemmen

Alsjeblieft Joost weer naar het ESF. Beetje reuring is altijd positief, en verder is het toch een onbelangrijk evenement.

Je moet Joost natuurlijk niet vragen om de rol van Jezus op zich te nemen tijdens de komende uitvoering van The Passion.

Splinters

• 2417 berichten
  • 1334 stemmen

MisterPink schreef:

Rehabilitatie of excuses zullen er niet komen.

Hij kan het allemaal eisen. Weldegelijk. Neemt joost deze stappen niet dan is het een hele lieve jongen voor de organisatie en/of draagt hij het songfestival een enorm warm hart toe.

kos

• 46369 berichten
  • 8601 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Moet je niet meer willen vind ik. Die Klein gedraagt zich al maanden als een totale idioot, oa op dat televiziergala vorige week. Bah..

Wat is daar verschillend aan met hoe hij altijd al was?

The Oceanic Six

• 60059 berichten
  • 4022 stemmen

kos schreef:

(quote)

Wat is daar verschillend aan met hoe hij altijd al was?

Hij is van excentriek naar ronduit asociaal gegaan.

kos

• 46369 berichten
  • 8601 stemmen

Dat lijkt me meer jouw interpretatie.

MisterPink

• 1003 berichten
  • 5863 stemmen

Haha, ja het is natuurlijk heel excentriek om tijdens een persconferentie onder een vlag te gaan zitten en antwoord te geven op een vraag die niet aan jou gesteld is. Ik zie werkelijk geen verschil met het asociale gedrag tijdens het Televizier gala. Nou ja, hij heeft dit keer geen telefoons uit handen geslagen.

Mocht er na de diskwalificatie nog een gunfactor zijn dan is Joost deze nu toch wel behoorlijk aan het verspelen.

MisterPink

• 1003 berichten
  • 5863 stemmen

Splinters schreef:

(quote)

Neemt joost deze stappen niet dan is het een hele lieve jongen voor de organisatie en/of draagt hij het songfestival een enorm warm hart toe.

Joost zal best een goedhartig mens zijn, maar dit geloof je toch zelf ook niet?

Splinters

• 2417 berichten
  • 1334 stemmen

MisterPink schreef:

(quote)

Joost zal best een goedhartig mens zijn, maar dit geloof je toch zelf ook niet?

Ik geloof vooral dat jij over (jouw persoonlijke) opinie praat en ondergetekende over de juridische kant. Ik houd niet van opinie over gewenst danwel ongewenst gedrag en al helemaal niet van boe of joepie roepen vanaf de bank.

Joost zou zomaar de lassana diarra van het esf kunnen worden. Dat blijft overeind. Tevens staat overeind dat lang niet iedereen zichzelf opstelt zoals lassana diarra.

kos

• 46369 berichten
  • 8601 stemmen

MisterPink schreef:

Haha, ja het is natuurlijk heel excentriek om tijdens een persconferentie onder een vlag te gaan zitten en antwoord te geven op een vraag die niet aan jou gesteld is. Ik zie werkelijk geen verschil met het asociale gedrag tijdens het Televizier gala. Nou ja, hij heeft dit keer geen telefoons uit handen geslagen.

Mocht er na de diskwalificatie nog een gunfactor zijn dan is Joost deze nu toch wel behoorlijk aan het verspelen.

Hij is altijd al een asociale malloot geweest.

Splinters

• 2417 berichten
  • 1334 stemmen

kos schreef:

(quote)

Hij is altijd al een asociale malloot geweest.

Haha. Heb je dit topic niet gelezen? Pinkie is echt de laatste die je van dat standpunt hoeft te overtuigen.

Overigens heb je een punt, mensen zijn zoals ze zijn, ook joost klein.

Enfin. Wanneer mensen persoonlijke normen en waarden belangrijk vinden en een feest willen organiseren - prive of commercieel, dan is het meer dan raadzaam om mensen vooraf te screenen en aan de voorkant te weigeren. Wanneer mensen al binnen zijn dan ben je te laat en heb je met wat pech fljnk wat stront aan de knikker, zoals het esf op dit moment.

Baggerman

• 10676 berichten
  • 8088 stemmen

'Zo wordt de communicatie verbeterd en moet het evenement zo neutraal mogelijk blijven. ,,We kunnen de vele oorlogen en conflicten in de wereld niet oplossen tijdens het Eurovisie Songfestival”, aldus Walden. Daarmee verwijst hij naar de controverse rond de deelname van Israël.'

Dus Rusland en Wit-Rusland mogen dan nu ook weer meedoen?

MisterPink

• 1003 berichten
  • 5863 stemmen

Ik heb het interview bij Eva niet gezien maar ik begrijp dat Joost (uit schaamte) niets wilde zeggen over het incident? Hij heeft een burn out en opnieuw meedoe voelt nu opeens niet meer goed??

Conclusie: De EBU heeft gewonnen. De deelname van Nederland zonder Joost bevestigt dat de diskwalificatie geheel rechtmatig en terecht was.

The Oceanic Six

• 60059 berichten
  • 4022 stemmen

MisterPink schreef:

Ik heb het interview bij Eva niet gezien maar ik begrijp dat Joost (uit schaamte) niets wilde zeggen over het incident? Hij heeft een burn out en opnieuw meedoe voelt nu opeens niet meer goed??

Conclusie: De EBU heeft gewonnen. De deelname van Nederland zonder Joost bevestigt dat de diskwalificatie geheel rechtmatig en terecht was.

Haha, jij bent echt niet goed snik met je bizarre conclusies. Dingen die niet zijn gezegd of geconstateerd.

Splinters

• 2417 berichten
  • 1334 stemmen

Haha. Ene meneer al-sahaf zou aan die voorlaatste spin een puntje kunnen zuigen.

Onderstaand de realiteit. Er is behoorlijk wat afgedwongen door avrotros. Aannemelijk is dat er achter de schermen met geld is geschoven. Een gang naar de rechter had meer op kunnen leveren maar duidelijk is dat avrotros en joost klein om hen moverende redenen niet op een rechtsgang zitten te wachten.

- Nederland doet toch mee aan Songfestival, maar zonder Joost Klein - nos.nl

MisterPink

• 1003 berichten
  • 5863 stemmen

Splinters schreef:

Onderstaand de realiteit. Er is behoorlijk wat afgedwongen door avrotros. Aannemelijk is dat er achter de schermen met geld is geschoven.

Als dit laatste je gemoedsrust geeft, dan zou ik zeggen ja dat is heel aannemelijk

De realiteit is dat de EBU er een extra bestuurslaag bij heeft gekregen en dat de kosten van een safety manager, safe places en andere ongein doorberekend zullen worden in de contributies. AvroTros zegt al dat de mentale begeleiding en persoonlijke beveiliging opgeschroeft gaan worden. Met gratis geld valt er veel te regelen zo blijkt maar weer.

Splinters

• 2417 berichten
  • 1334 stemmen

MisterPink schreef:

(quote)

Als dit laatste je gemoedsrust geeft, dan zou ik zeggen ja dat is heel aannemelijk

De realiteit is dat de EBU er een extra bestuurslaag bij heeft gekregen en dat de kosten van een safety manager, safe places en andere ongein doorberekend zullen worden in de contributies. AvroTros zegt al dat de mentale begeleiding en persoonlijke beveiliging opgeschroeft gaan worden. Met gratis geld valt er veel te regelen zo blijkt maar weer.

En dan zijn ook nog eens de inkomsten van de paparazzo's opgegeven door de ebu. Of had je het idee dat paparazzo's geheel gratis aan mochten klooien backstage?

Het is, kortom, de prijs die is betaald voor bestuurlijk en organisatorisch falen. Wees, wanneer je het esf leuk vindt, vooral dankbaar dat het relatief gezien een klein prijsje is; de schade had veel groter uit kunnen pakken wanneer avrotros en vooral joost klein op de juridische strepen hadden gaan staan.

Oh en wanneer je denkt dat er niet over geld is gesproken en er niet met geld is geschoven dan is dat naief. Alles draait om geld. Alles.

Edit.

Onderstaand het statement en vooral het gezicht van iemand die als grote verliezer van tafel is gekomen.

AvroTros: ‘Dit hield Joost Klein voor ons geheim’ | Video | Telegraaf.nl

Oh wacht....

MisterPink

• 1003 berichten
  • 5863 stemmen

Die meneer Zimmerman is vooral blij dat hij het privéfeestje voor AvroTros weer heeft veilig gesteld. Zo boos waren ze nu ook weer niet over de diskwalificatie. De publieke omroep moet maar op andere onderwerpen gaan bezuinigen als het aan hem ligt. Het Nederlandse publiek is de grote verliezer in deze. Maar ja dat is de prijs die betaald moet worden voor bestuurlijk en organisatorisch falen.

Splinters

• 2417 berichten
  • 1334 stemmen

Deze nederlander is eigenlijk wel tevreden met deze uitkomst: avrotros heeft het aardig uitonderhandeld, joost klein is uiteindelijk door de voordeur vertrokken. Al had ik een rechtsgang het leukst gevonden, dat zeg ik eerlijk.

Iedereen tevreden stellen kan overigens nooit. In die zin zijn er altijd "verliezers". Mensen die de eigen opinie icm persoonlijke normen en waarden dermate belangrijk vinden dat ze deze projecteren op de rest van de samenleving zijn hier doorgaans het meest gevoelig voor; je kunt niet altijd je zin krijgen.

MisterPink

• 1003 berichten
  • 5863 stemmen

Joost is niet gerehabiliteerd en er zijn geen excuses gemaakt. Ik begrijp niet waarom je tevreden bent met het onderhandelingsresultaat beste Splinters Het is niet verplicht om ieder jaar weer mee te doen he. Het lijkt potjandorie wel op een stockholmsyndroom.

Splinters

• 2417 berichten
  • 1334 stemmen

MisterPink schreef:

. Ik begrijp niet waarom je tevreden bent met het onderhandelingsresultaat beste Splinters .

Das mijn probleem niet pinkie.

Aangezien deze kwestie is afgerond en ik aan het songfestival zelf geen bal aan vind is dit overigens mn laatste bericht in dit topic. Tenzij joost klein op het esf in mei een verrassingsact geeft oid.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.