• 12.343 nieuwsartikelen
  • 166.350 films
  • 10.742 series
  • 30.964 seizoenen
  • 624.084 acteurs
  • 195.144 gebruikers
  • 9.114.507 stemmen

Temptation Island

zoeken in:

KristofBeckers

• 1733 berichten
  • 4026 stemmen

Wat vinden jullie van temptation island

is dat niet het slechtste programma ooit of zo

er is natuurlijk erger maar toch

hoe vals is dat programma wel niet.

moviefreak#1

• 14310 berichten
  • 22106 stemmen

Ik had het daar laatst nog over. Het is natuurlijk weer zo'n typisch programma voor een speciaal publiek. Ik zeg 'speciaal' omdat het is voor mensen die met een speciaal busje moeten worden opgehaald en naar een speciale kliniek moeten worden gebracht. Als je dit soort programma's leuk vind ben je in mijn ogen gewoon debiel.

salvatore

• 1936 berichten
  • 3125 stemmen

Dat is altijd leuk om te weten. Ik heb het nooit gevolgd, T.I. Maar heb het deze keer wel een paar keer gezien. Erg bizar met een meisje die 2 x met een 'verleider' naar bed is geweest en het blijft ontkennen. Prachtig in mijn ogen vooral als haar vriend met de beelden wordt geconfronteerd

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Ik weiger naar zo'n onzin te kijken. Zulke immorele televesie moesten ze verbieden...

Leno

• 5897 berichten
  • 4268 stemmen

Als ik er even langs kom gezapt moet ik dikwijls lachen. Wie doet er nou met zo'n programma mee, wil je dat zo graag met je kop op tv?

Als er nou alleen maar vrouwen mee zouden doen zou ik wel vaker kijken, want met die afdeling is niets mis

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2559 stemmen

Het is een ontzettend belachelijk programma.

Maar het is entertainent, en de mannen zijn niet verkeerd, daardoor kijk ik het soms

Maar het slaat inderdaad ook helemaal nergens op, geef mij maar een goede film

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Ik kijk erg graag naar Temptation Island. Ja, het is sensatie en commerciele onzin etcetera, maar ik vind het gewoon heel amusant. Immoreel zou ik het niet noemen. De koppels kiezen er tenslotte zelf voor om mee te doen of niet.

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Wie doet er met zo'n programma mee?

Er zijn voldoende aandachtsgeile individuen.

Dat ze 'speciaal' zijn, zoals Moviefreak al opmerkt, lijkt me duidelijk.

Als je er in eerste instantie er al vanuit gaat dat het geen weerspiegeling is van een 'doorsnee' inwoner [wat wel zo gebracht wordt], dan is het al meteen leedvermaak ipv. sympathie/empathie. Je kijkt dan naar een soort Jambers Light waar je malloten hun ding zien doen.

Terwijl de tagline zou zijn dat het jullie als stel ook zou kunnen overkomen.

Ik heb al twee duidelijke gevallen in de omgeving die meegedaan hebben aan soortgelijke shows en ze zijn beide van het aandacht trekken-aandacht schenken soort. Geen personen waarmee je vriendschappelijke intimiteit zou willen. Dus waarom zou je ernaar kijken als zij in een programma geplaatst worden om zulke waardes [huiselijk, vertrouwelijk] te verkennen? Het is gewoon een free-for-all.

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Om djelle's opmerking met mijn voorbeeld te illustreren.

De relatie van zo'n koppel is al bedorven voordat die überhaupt de test zou moeten doorstaan om gesaboteerd te kunnen worden in zo'n programma.

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

bwoa, er zijn altijd wel koppels die zich beiden prima gedragen hebben ook. En ik zie niet dat iedere deelnemer per se mediageil is, of enkel daar is voor de schone reis.

Ieder normaal denkend mens realiseert zich overigens ook wel dat dat geen normale situatie is daar op Temptation Island (Mooi eiland, veel luxe, liters drank, allerlei mooien vrouwen die daar in bikini je proberen verleiden...) en net daarom is het (damn, ik zou beter ook eens meedoen ) de ultieme relatietest. Als je daar al niet bezwijkt en trouw kan blijven, zal je het in het "normale" leven al zeker kunnen. Ik denk dat dat eerder de tagline is: Wil je een échte relatietest, hier heb je hem.

Want het kan ons in principe wel degelijk evengoed overkomen. Als je de cijfers van de aantal mensen die ooit al eens overspel gepleegd hebben eens overloopt (zowel van mannen als van vrouwen)... Er is zeer veel kans.

N811

• 1459 berichten
  • 913 stemmen

Ik heb het gevolgd.

Maar ik zie in mijn omgeving dezelfde soort mensen met dezelfde soort persoonlijkheden als TI.

mikey

• 28630 berichten
  • 5040 stemmen

djelle schreef:

Ik kijk erg graag naar Temptation Island. Ja, het is sensatie en commerciele onzin etcetera, maar ik vind het gewoon heel amusant. Immoreel zou ik het niet noemen. De koppels kiezen er tenslotte zelf voor om mee te doen of niet.

Ik vind het ook leuk. Vooral als ze zich gaan lam zuipen aan de bar. En de hilarische gesprekken bij het kampvuur: 'ik was te dronken me te herinneren dat hij aan me zat, dus volgens mij is dit dan niet gebeurd' waarop haar echte vriend antwoorde: 'nou nou waar rook is is vuur toch?' Anyway gewoon lekker dom. Is er ook een topic over die sextelefoonprogramma's na 1.00 AM?

L. luchtloper

• 857 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind het nou echt een van de grootste k*tprogramma's die op tv zijn.

Ik heb daar nooit echt naar gekeken, misschien een halve minuut, maar aan de reclame zie je al wat voor een laag niveau het is. Dat mensen zo blind zijn en naar die rotzooi kijken.

Het is zo goedkoop en ordinair om een heel programma in elkaar te zetten waar koppels op vakantie gaan en verleidt worden door andere koppels of eenlingen en zo relatieproblemen te veroorzaken. En dan maar lekker kijkcijfers winnen voor deze pulp .

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

djelle schreef:

Maar het is wel immoreel om dit te tonen op TV volgens mij.

L. luchtloper

• 857 berichten
  • 0 stemmen

Een aantal jaren geleden, toen het programma pas bestond, zei een van die wijven die met haar vriend eraan meedeed: "Nou, wij doen eraan mee omdat we elkaar willen testen, wij willen onze relatie testen of we veel van elkaar houden".

Dom argument , dat soort mensen die eraan meedoen, willen gewoon aandacht trekken en zijn gewoon mediageil. Geen een zinnig argument kan dat goedpraten.

fabbyke

• 393 berichten
  • 1499 stemmen

Temptation Island is niks voor mij.

Ik vind het wel grappig om te zien wat voor onzin het eigenlijk is

De mensen die er aan meedoen willen gewoon plezier maken,met iedereen seks hebben of gewoon op televisie komen. Als je er "gewone" koppels inzet gaat er hoogstes misschien 1 vreemd.

mikey

• 28630 berichten
  • 5040 stemmen

Halcyon schreef:

Maar het is wel immoreel om dit te tonen op TV volgens mij.

Mensen moeten tegen zichzelf worden beschermd??

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Mja, is natuurlijk overdreven. Bovendien begrijp ik niet wat daar immoreel aan zou zijn dit te tonen op TV...

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

mikey schreef:

waarop haar echte vriend antwoorde: 'nou nou waar rook is is vuur toch?'

Die kerel is gewoon superleuk! Oprecht karakter, en hilarische bewoordingen. "Nou nee, we gaan hier niet al salsadansend van het kampvuur"

mikey

• 28630 berichten
  • 5040 stemmen

Die gozer praat (netjes en vindingrijk) inderdaad anders dan dat hij doet (lomp en banaal). op zich vind ik dat scary.

Roddeltime: In nederland (vast ook in belgie) is bekend gemaakt dat 1 van de Belgische dames werkt in de erotische branche. Woordvoerster van Veronica (onze commerciele omroep van extreeeem laag nivoo) zei: ja leuk is het niet, we screenen onze gasten wel eerst maar er is iets mis gegaan. aan de andere kant; die mensen hebben ook gewoon relaties en zouden gewoon mee mogen doen.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Temptation Island is het langstlopende programma van Veronica, maar tevens het meest succesvolle tot op heden. Het huidige vijfde seizoen scoort beter dan elke voorgaande reeks en dat deed al snel vermoeden dat een zesde seizoen wel vrij waarschijnlijk zou zijn. Veronica heeft nu een wervingsformulier online gezet voor het zesde seizoen, een reeks die naar verluidt in de lente van 2007 zou moeten worden uitgezonden.

Met het zesde seizoen van Temptation Island is Nederland het land waar deze reeks van alle landen ter wereld het langste loopt. In de Verenigde Staten is de serie al jaren niet meer te zien. Overigens was het lange tijd onzeker of er in Nederland wel een vijfde reeks van Temptation Island zou volgen. De Belgen, waarmee Temptation Island samen wordt geproduceerd, wilden namelijk eigenlijk een nieuw programma uitproberen in plaats van een vijfde seizoen van Temptation Island.

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Wie volgt er zo'n beetje de nieuwste Temptation Island?

Die bende die daar nu samen zit is namelijk hilarisch. Ik excuseer me nu al voor Gringo (Talk to the hand!) waar die arme hollandse presentator waarschijnlijk geen bal van verstaat met dat westvlaamse dialect (maar tegen de meisjes kan ie wel plots met een nederlands accent spreken en alles). Eerst wil hij trouwen als ze het goed doen, dan hoort ie zijn vriendin zeggen 'dat ze eventueel wel gevoelens kan krijgen voor iemand', daarna gooit hij alle remmen los en doet hij alsof hij de ergste vriendin van de wereld heeft.

Enfin, duidelijk een vrouwenzot die het eerste beste excuus zoekt (zelf was hij al eens vreemdgegaan voor temptation Island nota bene). Dan hebben we nog Frederick met een gigantisch "libidos", Danny waarbij zijn vriendin het al 20 keer uitgemaakt heeft voor een scheet, en Takis met zijn open relatie en een vriendin die liever nog bij haar ex was... Ze hebben daar weer wat samengegooid . En veel IQ valt er ook weer niet te bespeuren... (Dit keer ook met 'leugendetectors', negers die plots in beeld verschijnen en "temptation man!" zitten te roepen, schoonmoeders die naar het eiland trekken en zelfs Shaggy! is van de partij...) Nog nooit lag ik zo vaak in een deuk als bij dit seizoen, 't is echt wel erg dit keer...

Supertroep!

hinie

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Heb het voorheen wel eens gekeken.

Ik vraag me ook af of het allemaal wel waarheid is, en niet in scene is gezet.

Is het niet zo, dan ben je natuurlijk erg dom om je relatie door zoiets als dit op het spel te zetten.

Dit is toch ook gewoon de kat op het spek binden....als je het mij vraagt.

mikey

• 28630 berichten
  • 5040 stemmen

Het gaat natuurlijk over mensen die het vet cool vinden om op tv te komen. Hoe ze erop komen maakt dan geen bal uit. Van mij mogen ze. lekker zuipen en frunniken terwijl je moeder voor de buis zit te overpijnzen waar het allemaal fout is gegaan. Omdat ik geen tv meer heb hoef ik dit gelukkig niet meer te zien. 3 seizoenen gegeniffeld en nu basta!!!

P8rb

• 10773 berichten
  • 1788 stemmen

dit is echt helemaal niks, soms volg ik wel eens soort gelijke series, alles beter dan dit.

dulcinea

• 923 berichten
  • 818 stemmen

Noem me maar debiel maar ik vind dit gewoon zalige ramptelevisie, het is gewoon grappig en zielig tegelijk. Uiteraard is dat daar geen relatietest maar een soort exit voor je relatie.

Het is hier elke maandag na Heroes en na een leuke spannende serie vind ik dit gewoon leuke ontspannende televisie, ff verstand op nul en gewoon kijken

Veel leuker dan dingen als Big Brother, waar ik dan voor geen geld ter wereld naar kijk

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

gondwana

• 1212 berichten
  • 1464 stemmen

in het begin van reality-tv was er nog een idee van "we moeten sommige mensen beschermen voor zichzelf"

haha, is dat lang geleden zeg !

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Zeg dat wel.

JDSsmetje

• 6566 berichten
  • 2208 stemmen

Net afgelopen seizoen viel een beetje tegen. Dat daarvoor met gringo was hilarisch...

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.