- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Sopranos
The Sopranos
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Ik ga denk ik binnenkort alle seizoenen op DVD halen.
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Het blijft een geweldige serie 
Vito Corleone
-
- 198 berichten
- 0 stemmen
Een open einde (?) van een geweldige serie, voor mij de beste die ooit gemaakt is. Eerst dacht ik dat m'n DVD-speler het begaf toen dat beeld op zwart sprong, maar het was over. Eerst moest ik wel hard lachen, maar die stemming sloeg als snel om in fuck dit is het einde.
Ik heb deel twee van seizoen zes dinsdag gehaald en zat woensdagochtend half vier in de ochtend nog te kijken; zo verslavend. Ik hoop in ieder geval dat James Gandolfini zich er overheen zet als het waar is dat hij geen motivatie voor het personage meer heeft en dan n.b. zelf naar de producers toestapt om een vervolg te maken. Dat zal wel niet gebeuren, maar kom op zo'n open einde. Het is gewoon nog niet af. Wat gebeurd er met Silvio bijvoorbeeld? Blijft hij in coma (?) of komt ie nog bij? Het lijkt me gewoon vreemd om met zo'n successerie te stoppen, financieel gezien (HBO en producers), maar ook naar de fans toe. So what die boxen zijn duur? De fans kopen ze toch wel (of branden, vraag me af of dat echte fans zijn, maar goed). Tot die tijd: herhalen en extra's van seizoen 6 deel 2 nog kijken.
Van Nunen
-
- 791 berichten
- 0 stemmen
Ik ben dit topic even vanaf het begin aan het lezen.
Leuk om te zien hoe de users deze ''twijfelachtige'' serie in de loop der tijd heel erg zijn gaan waarderen en er zelfs verslaafd aan zijn geraakt.
Seizoen 6 viel me de eerste keer een beetje tegen, maar na herziening was het indrukwekkend. Welke andere serie weet zo'n niveau te houden na zoveel afleveringen? Volgens mij geen enkele.. 
Vito Corleone
-
- 198 berichten
- 0 stemmen
Vanavond en morgen marathon op Ned 3! Seizoen 5.
PaulieWalnuts
-
- 1239 berichten
- 815 stemmen
Leuk berichtje over een eventuele film:
http://www.northjersey.com/betterliving/news/Sopranos_movie_Real_or_just_a_tease_.html
PaulieWalnuts
-
- 1239 berichten
- 815 stemmen
Een van de weinige interviews met James Gandolfini (Tony Soprano). Zeer de moeite waard:
DEEL 1
DEEL 2
Falcone
-
- 32 berichten
- 9 stemmen
Thanks voor de links Paulie hair-Wings hehe..:P
Heb alle seizoenen 2 maal gezien, de meest realistiche en beste tv serie ooit gemaakt.
Over die 'eventuele film' David Chase had gezegt; 'zegt nooit nooit' meer in de trent van een grap zoals ik had begrepen, Gandolfini (Tony) wilde zich richten op nieuwe rollen, omdat de rol van Tony geen acteren meer vergde, het was een rol die hij kon dromen.
Dus een film zonder Tony lijkt me sterk;)
PaulieWalnuts
-
- 1239 berichten
- 815 stemmen
Ja, een film doet ook afbreuk aan de geweldige laatste aflevering. Tony nam van iedereen afscheid, en weet min of meer dat het over is (Carlo was een rat). Ik heb nog steeds sterk het idee dat Tony dood is.
Falcone
-
- 32 berichten
- 9 stemmen
Ja, een film doet ook afbreuk aan de geweldige laatste aflevering. Tony nam van iedereen afscheid, en weet min of meer dat het over is (Carlo was een rat). Ik heb nog steeds sterk het idee dat Tony dood is.
Ja er waren een hoop links in die laaste scene, ik wist een site waar deze uitgelegt werden, maar die site ben ik vergeten. Hehe..
Ik zal hem binnenkort weer eens gaan zoeken als ik meer tijd heb.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
eerste seizoen paar afleveringen gezien
en echt zeer goed en mooi begin en sterk acterende james,
ben benieuwd naar de rest
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1444 stemmen
Inmiddels 3 seizoenen gezien en dit is zeker de beste serie die ik ooit heb gezien, zeer sterk. Die andere 3 seizoenen komen er zeker
tukkerstein
-
- 2216 berichten
- 3467 stemmen
Ik denk erover om deze serie te huren bij de videotheek, maar ik heb geen zin in een serie die enkel vol zit met dialogen ed. Misdaad/maffia is niet direct mijn favoriete genre, al vond ik The Godfather erg g;oed, maar dat is dan ook een film van een paar uur en geen serie van tientallen afleveringen.
Kortom, ik zoek een serie met een combinatie van dialogen, actie (niet als Schwarzeneggerfilms, maar gewoon dat er af en toe wat gebeurt, een schietpartij of id.) en verhaal. Is dit wat voor mij?
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ik denk erover om deze serie te huren bij de videotheek, maar ik heb geen zin in een serie die enkel vol zit met dialogen ed. Misdaad/maffia is niet direct mijn favoriete genre, al vond ik The Godfather erg g;oed, maar dat is dan ook een film van een paar uur en geen serie van tientallen afleveringen.
Kortom, ik zoek een serie met een combinatie van dialogen, actie (niet als Schwarzeneggerfilms, maar gewoon dat er af en toe wat gebeurt, een schietpartij of id.) en verhaal. Is dit wat voor mij?
deze serie is echt wel goed en actie zit er genoeg in je wordt mee gezogen.
het laat je totaal niet los en je leeft mee met de personages
ben nu met 2de seizoen bezig en vind het zo goed
Falcone
-
- 32 berichten
- 9 stemmen
Dan is dit zeker wat voor jou, je hebt het verhaal van Tony en zijn rol als leider van een maffia familie, met alle daarbij horende problemen, rivaliteit, stress, eer, wraak enz..
En daarnaast zie je zijn gezinsleven zijn ruzie met zijn vrouw, en zijn 2 opgroeiende kinderen, denk aan subculturen, drugs, liefde, je ziet eigenlijk gewoon het echte leven.
Dat is wat deze serie zo uniek maakt, vanaf het eerste moment zul je worden meegezogen in het leven van Tony. Have Fun.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Dan is dit zeker wat voor jou, je hebt het verhaal van Tony en zijn rol als leider van een maffia familie, met alle daarbij horende problemen, rivaliteit, stress, eer, wraak enz..
En daarnaast zie je zijn gezinsleven zijn ruzie met zijn vrouw, en zijn 2 opgroeiende kinderen, denk aan subculturen, drugs, liefde, je ziet eigenlijk gewoon het echte leven.
Dat is wat deze serie zo uniek maakt, vanaf het eerste moment zul je worden meegezogen in het leven van Tony. Have Fun.
helemaal waar zwaar verslavend is deze serie.
qaz
-
- 10 berichten
- 489 stemmen
Het verbaast me eigenlijk dat er nog zo veel volk is dat deze serie nog steeds niet kent Ik heb meerdere malen meegemaakt dat ik vol enthousiasme over "de beste", of in ieder geval een van de meest verslavende series begin, en dat ik dan niet begrijpende blikken en meewarige antwoorden krijg. Ze kennen het gewoon niet ,of wel eens van gehoord maar dan als " vage serie op ned 3 " 
Hoe dan ook: beste serie die ik ooit gezien heb. Mocht je hem nog niet kennen, moet je hem zeker gaan zien (wel beginnen bij seizoen 1)
kos
-
- 46690 berichten
- 8846 stemmen
Met dat soort commerciele omroepen volk moet je ook geen discussie aangaan over kwalitatieve televisie.
.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Sterer nog, daar moet je niet mee omgaan.
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1444 stemmen
Net "Made in America'' gezien. Erg jammer dat het nu afgelopen is, wel een geweldig einde.
LaCosaNostra
-
- 167 berichten
- 42 stemmen
Bij de mediamarkt kun je nu 5 seizoenen voor 75 euro kopen! Goede koop dus!
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Van Nunen
-
- 791 berichten
- 0 stemmen
...heb ik de laatste tijd toch al weinig behoefte aan een verhaal van 90 min..
Dat heb ik dus ook. Ik ben nu ook The Wire en Entourage aan het volgen, en ik vind het momenteel fijner dat zo'n deelverhaal maar een half uur (Entourage) of een klein uurtje (The Wire) duurt. Na elke aflevering kun je zelf bepalen of je er nog eentje kijkt of niet.
De concentratie blijft er op deze manier ook veel beter inzitten.
Een film moet je eigenlijk wel in 1 keer zien, want een film opsplitsen in 2 of 3 delen is niet interessant en ethisch onverantwoord 
Spartaan1986
-
- 3612 berichten
- 2167 stemmen
Ik vond de allerlaatste aflevering ook de minste sinds tijden Niet zozeer door het open einde maar meer doordat er weinig meer gebeurt.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ik vond de allerlaatste aflevering ook de minste sinds tijden Niet zozeer door het open einde maar meer doordat er weinig meer gebeurt.
ik ben er nu mee bezig maar geniet nog steeds
en ik vind dat er nog aardig wat gebeurt vooral dat stukje dat tony wraak neemt op coco en die tanden die dan eruit vliegen is gewoon vet.
het gaat nu vooral meer om familie dingen AJ en meadow. ect
keek de laaste seizoen met een collega en die heeft ook genoten ervan.
nog 3 afleveringen dan is het gedaan
LaCosaNostra
-
- 167 berichten
- 42 stemmen
Ik kwam laatst in Freerecordshop, even kijken hoe duur Seizoen 6 is. Seizoen 6 deel 1 koste 30 euro, en seizoen 6 deel 3 50 euro. In totaal zou ik dus 80 euro kwijt zijn, terwijl ik bij mediamarkt seizoen 1 tot 5 voor 75 euro kon kopen. Nog maar even wachten dus!
LaCosaNostra
-
- 167 berichten
- 42 stemmen
Gelukkig ben ik nu bij het einde van seizoen 4, dus kan nog even vooruit!
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
het is afgelopen 
en wel met een open einde vind ik omdat......
ik het idee had dat de man die naar de wc ging iets van plan was bij tony
ik ben super blij de serie in mijn bezit te hebben ook al kosten het mij veel geld
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Daar heb je je hele leven plezier van 606.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Daar heb je je hele leven plezier van 606.
dat zeker 
alleen wat vond jij van het einde ?