- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Cidade dos Homens
Cidade dos Homens

Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Iemand deze serie al gezien? Het is de opvolger van Cidade de Deus, maar dan in serievorm.
Zag de DVD onlangs liggen in Mediamarkt en ik vroeg me af of dit wat was.

matthijs_013
-
- 3629 berichten
- 5523 stemmen
In Overigen > Televisie > City of Men:
Kijkt iemand anders dat ook?? Je kan het kopen in de VanLeest. Het is afgeleid van City of God en gaat ook over het leven in Rio de Janeiro. Alleen besteedt deze serie meer aandacht op het normale leven in de stad, en City of God gaat vooral over de gangs.
Ik vond het een hele mooie serie.. Heb seizoen 1 en 2 in een paar dagen gekeken!

Antina
-
- 113 berichten
- 1079 stemmen
Ik heb hem gekocht bij de FRS!
14.99 seizoen 1 en 2!

(Willie)
-
- 425 berichten
- 85 stemmen
Ik ben nog steeds op zoek naar de seizoenen 3 en 4. Ijzersterk waren de eerste 2 in ieder geval. En tevens wordt hier een film van gemaakt. In augustus moet deze uitkomen in Brazilie.
Minder geweld dan in Cidade de deus, maar gewoon meer over het leven in de favela. En je wordt er in meegezogen. Ik heb de eerste 9 aflevering dan ook in 1 ruk uitgekeken.

(Willie)
-
- 425 berichten
- 85 stemmen
En op Imdb is de trailer te vinden van de film en het ziet er zeer aardig uit. Nu hopen dat het ook echt briljant is.

elias229
-
- 242 berichten
- 712 stemmen
ik heb hem in mediamarkt gekocht seizoen 1 + 2 in een normaal hoesje voor 11,99€.
dit is inderdaad de serie in media markt.
spijtig dat enkel seizoen 1 & 2 nederlands ondertiteld te verkrijgen is.
maar de gewone films hiervan : city of men en city of men 2
zijn eigenlijk gewoon een soort samenvattingen van de series.

elias229
-
- 242 berichten
- 712 stemmen
Iemand deze serie al gezien? Het is de opvolger van Cidade de Deus, maar dan in serievorm.
Zag de DVD onlangs liggen in Mediamarkt en ik vroeg me af of dit wat was.
deze is het inderdaad