- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Shouf Shouf !
Shouf Shouf !

Quido
-
- 14641 berichten
- 6074 stemmen
Nieuwe komedieserie die voortborduurt op de film Shouf Shouf Habibi.
Shouf Shouf ! de serie, vanaf 1 januari, wekelijks om 19.00 uur bij de VARA op Ned 3. Elke dinsdagavond vanaf 3 januari wordt de aflevering om 22.45 uur herhaald.
Hier meer informatie : Shouf Shouf !
Vond het wat tegenvallen. Veel geschreeuw en platte uitspraken. Té stereotiep. Ook al duurde de aflevering maar 20 minuten, het verhaaltje was veel te mager. Toch jammer, de film had enkele leuke vondsten, die heb ik in deze eerste aflevering helaas maar zelden gezien. Vond de grap met Mohammed B. wel grappig op zich, alleen slecht uitgewerkt. Hopelijk wordt het beter.

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3216 stemmen
Vond het ook niet veel. Een gniffel hier en daar maar daar bleef t bij. Volgende week nog maar een keer kijken en als het niets is laat ik het maar aan me voorbij gaan.

Quido
-
- 14641 berichten
- 6074 stemmen
Volgens mij wel, zie de link in mijn beginpost.

Wouter
-
- 18698 berichten
- 3045 stemmen
Ja, vond het allemaal een beetje kreupel. Kranterig acteren, rommelige timing, matige shots, etc.

YuLaw16
-
- 605 berichten
- 976 stemmen
Ik vond de eerste 2 afleveringen wel geinig.

gotti
-
- 14051 berichten
- 5774 stemmen
Ik kap met kijken. Die tweede aflevering was echt heel slecht.

T.O.
-
- 2334 berichten
- 2646 stemmen
Kijkt wel aardig weg, maar echt goed is het inderdaad niet.

ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7567 stemmen
Is dit ongeveer van het niveau van de film? Nou, laat dan maar...Het moet het echt ver overtreffen wil het ook maar enigszins acceptabel worden.

kevin_vs
-
- 104 berichten
- 10 stemmen
wie weet waar ik de ringtone van de track van deze serie kan downloaden, of gewoon de track zelf?
Kevin.

Quido
-
- 14641 berichten
- 6074 stemmen
Vanaf 06-04 te verkrijgen op dvd (A-Film).

Peojuzi
-
- 35 berichten
- 502 stemmen
Vond het ook niet veel. Een gniffel hier en daar maar daar bleef t bij. Volgende week nog maar een keer kijken en als het niets is laat ik het maar aan me voorbij gaan.
nou ik vind het vol chill!!

niethie
-
- 7319 berichten
- 6950 stemmen
Afgelopen week de dvd bekeken. Het kijkt makkelijk weg maar het is bij vlagen gewoon vreselijk flauw en voorspelbaar allemaal. De film vond ik ook al niet zoveel soeps, dus...