• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.962 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.997 acteurs
  • 198.989 gebruikers
  • 9.370.978 stemmen

Vuurzee

zoeken in:

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Die Carine Crutzen was echt slecht bezig laatst!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Hoezo?

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Die acteerprestaties werkte op mijn lachspieren.

Zo ongeloofwaardig.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Daar ben ik het niet mee eens. Haar acteerprestaties zijn zeker geloofwaardig. Al moet ik toegeven dat haar acteerprestaties in Vuurzee sterk achterblijven bij haar briljante acteerwerk in Oud Geld.

Martial

• 15 berichten
  • 0 stemmen

jumpstylemovie schreef:

Ja, viel aardig tegen.

Maar ik verheug me niet echt op episodes van Vuurzee.

Vind het niet echt interresant.

Als alles je nou zo tegen staat van Vuurzee stop dan lekker met kijken dan elke keer jou nutteloze commentaar te moeten lezen in deze topic!

Jij zit hier ook alleen maar om alles af te kraken als ik jou reakties zo lees op dit forum!

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Het lijkt wel het laatste boek van Harry Potter: ze willen opeens van alle karakters af ofzo.

Het einde van de episode eergisteren was hoogst onverwacht. Toch een kleine pluim naar de schrijvers voor die compleet onvoorspelbare twist. Ik zat die hele episode te kijken met in mijn hoofd de gedachte: jajajaja, ze wordt toch wel gered, boeiend. Maar dat pakte even een slag anders uit zeg.
.

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

speranza schreef:

Daar ben ik het niet mee eens. Haar acteerprestaties zijn zeker geloofwaardig. Al moet ik toegeven dat haar acteerprestaties in Vuurzee sterk achterblijven bij haar briljante acteerwerk in Oud Geld.

Ik vind haar wel in deze rol passen. Zeker niet slecht of middelmatig inderdaad.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ik vond de laatste aflevering de beste en meest verassende aflevering van het seizoen. Inderdaad een goede en schokkende twist en de acteer prestaties vond ik ook wederom goed. Ik kan nu niet wachten tot volgende week, wat wel eens anders was met het afgelopen seizoen.

Deze aflevering deed de serie zeker goed. Ik vond hem (zeker vergeleken het 1e seizoen) wat magertjes, maar nu kijk ik het zeker met veel meer plezier. Jammer dat er nog maar 2 afleveringen zijn.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Martial schreef:

(quote)

Als alles je nou zo tegen staat van Vuurzee stop dan lekker met kijken dan elke keer jou nutteloze commentaar te moeten lezen in deze topic!

Jij zit hier ook alleen maar om alles af te kraken als ik jou reakties zo lees op dit forum!

Doe even normaal man!

Jij hebt duidelijk een slecht vooroordeel over mensen die de serie wat minder vinden. En je mening uiten doormiddel van argumenten is nooit nutteloos comentaar.

robertus65

• 1130 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben bang dat dit niet de laatste doden waren en dat iedereen in de laatste 2 afleveringen afgeslacht word als het zo doorgaat. Vuurzee 3 zit er niet meer in lijkt mij.

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Huge, Huge spoiler ahead

In de synopsis van volgende week wordt Sonja gewoon weer genoemd, ze is dus niet dood.[

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Dit snap ik ook niet:

In seizoen 1 is die ene toch schuldig bevonden voor verkrachting?

En hier is het allemaal weer normaal.

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

jumpstylemovie schreef:

Dit snap ik ook niet:

In seizoen 1 is die ene toch schuldig bevonden voor verkrachting?

En hier is het allemaal weer normaal.

Duidelijk dat je geen episode gezien hebt van het tweede seizoen.

In de eerste 8 afleveringen is er zeker geen rooskleurige relatie tussen Peer en de familie Aslan. Maar gaandeweg komen ze toch dichterbij elkaar als zij hem nodig hebben voor het stuk grond.

Martial

• 15 berichten
  • 0 stemmen

Donkerwoud schreef:
Huge, Huge spoiler ahead

In de synopsis van volgende week wordt Sonja gewoon weer genoemd, ze is dus niet dood.[

Dat vind ik echt slordig van de VARA, had het ook gelezen uiteraard.
Niet de 1e keer dat ze wat weg geven.
Er komt geen 3e serie van Vuurzee dat heb ik vernomen van Frank Ketelaar (scenarioschrijver van Vuurzee)
Aan de ene kant jammer maar ook wel weer begrijpelijk anders heb je de kans dat dit concept te veel uitgemolken gaat worden, nu houden we meer dan 2 voortreffelijke series over van Vuurzee!

Vanaf 20 april is de 2e serie van Vuurzee verkrijgbaar op DVD bij de VARA.

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Frank Ketelaar had in een interview ook al weggegeven dat de Turkse maffia erbij betrokken zou worden. Die info had ook niet gehoeven. Evenals de trailers die vaak de clue van een volgende uitzending al weggaven. En nu dit dus weer...:S

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Donkerwoud schreef:

(quote)

Duidelijk dat je geen episode gezien hebt van het tweede seizoen.

Welles, ik dacht alleen dat het slachtoffer uit mijn vorige quote de dochter was van Ozturk.

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

jumpstylemovie schreef:

(quote)

Welles, ik dacht alleen dat het slachtoffer uit mijn vorige quote de dochter was van Ozturk.

Osman? Ja, dat klopt. Maar nu bevestig je alleen maar dat je het eigenlijk niet zo goed gevolgd hebt. Dat is verder ook niet erg hoor.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Seizoen 1 heb ik aardig gevolgd, Seizoen 2 heb ik bij een paar niet volledig afgekeken afleveringen links laten liggen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik loop al de hele week met de prangende vraag rond wie er bij het vuurgevecht is omgekomen: Sonja of Marcel?

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Misschien wel allebei (niet).

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het laatste shot van de vorige aflevering doet dat inderdaad vermoeden. Het blijkt echter dat één van deze twee het overleefd heeft.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Tussen de shots van wat er de volgende aflevering gebeurde zat een begrafenis.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dat klopt. Daarin zie je Sander huilen. Ik vermoed daarom dat Sonja bij het vuurgevecht om het leven is gekomen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nee is ze niet, kijk maar naar de promo van de volgende aflevering. Tijdens de begravenis zie je sonja lopen.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Sonja heb ik er niet bij zien lopen, net als Marcel. Het zou wel enorm dom zijn om dat in die promo te plakken, dan is gelijk je hele cliffhanger weg.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dat zou inderdaad heel erg dom zijn. Dit is namelijk met afstand de spannendste cliffhanger tot nu toe.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

TV / TVR / Vuurzee Deel 10: De jacht op Sezai - forum.fok.nl

Klik sorry dat ik het voor jullie verpest, maar hier staat het plaatje geupload. Sonja, leeft!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Je hebt gelijk. Het is bijzonder dom dat ze de cliffhanger op deze manier om zeep helpen.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Het is van der Zot!

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7938 stemmen

Echt verrassend vind ik dat nu ook weer niet.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.