• 14.132 nieuwsartikelen
  • 172.354 films
  • 11.534 series
  • 32.686 seizoenen
  • 636.061 acteurs
  • 197.414 gebruikers
  • 9.249.093 stemmen

CSI: Las Vegas

zoeken in:

kevin_vs

• 104 berichten
  • 10 stemmen

Ik zag steeds die reclame's tussen door bij csi van een speciale dubbele aflevering geregiseerd door die acteur.

Maar wanneer komt die ik heb het wel 20x gehoord in die reclame, maar ik heb geen idee meer

Of is ie al geweest....

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Je hebt het over de CSI Season 5 Final: Grave Danger

Ik heb die 2 afleveringen al gezien maat niet op tv ik had ze zelf, dat zijn de afleveringen geregiseerd door Quentin Tarantino

kevin_vs

• 104 berichten
  • 10 stemmen

stan schreef:

Je hebt het over de CSI Season 5 Final: Grave Danger

Ik heb die 2 afleveringen al gezien maat niet op tv ik had ze zelf, dat zijn de afleveringen geregiseerd door Quentin Tarantino

ja die aflevering bedoel ik

Maar wanneer komt ie op tv? Want ik heb hem namelijk nog niet gezien

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Sorry maar daar kan ik je niet mee verder helpen misschien staat het op www.rtl4.nl

donnie B.

• 632 berichten
  • 0 stemmen

7 en 14 november

aryan

• 986 berichten
  • 1745 stemmen

donnie B. schreef:

7 en 14 november

Wordt die in 2 stukken gehakt? Ik vond het echt een goede CSI aflevering

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Het zijn ook 2 afleveringen

(newbie hier)

Kheb de 'niet zo legale' versie al gezien...echt helemaal top. Check anders http:www.indies.nl/csigame/

,daar vind je de trailer en een soort spel waarmee je de box en een reis naar Vegas kan winnen.

Ik vind de aflevering in ieder geval helemaal top!

aryan

• 986 berichten
  • 1745 stemmen

stan schreef:

Het zijn ook 2 afleveringen

ja oke, maar ik vind het meer een film dan 2 CSI afleveringen

Film-freaker

• 20 berichten
  • 0 stemmen

Echt een top Aflevering gister

Mooiste afl die ik ooit heb gezien van CSI.

Geniaal bedacht van Guentin tarantino.

Alleen heeft het een klein beetje weg van Saw vanwege de bandrecorder en pistool.

Mjah dan nog was het een fantastische aflevering.

kan bijna niet wachte tot 14 november

kimde

• 54 berichten
  • 10 stemmen

was gister een super spannende afl....zit al dagen af te tellen naar de volgende...

AHWA

• 16917 berichten
  • 1267 stemmen

Heb het eerste deel van de QT-aflevering gisteren gezien. Vond er wel een aardige aflevering, met een paar leuke visuele vondsten, maar het was vooral geforceerd QT en het had iets te veel overeenkomsten met Kill Bill 2.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1764 stemmen

Heb hem opgenomen en ga hem tijdens het eten kijken (ben alleen thuis ), erg zin in. Het enige wat ik nog van Tarantino's regie moet zien

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1764 stemmen

Inmiddels gezien en ben over het begin toch enigzins teleurgesteld. Het einde is wel weer geweldig en ga het dan ook zeker afkijken, erg spannend! De quote: "any other time you'd be a hundred per cent right but this time you're a hundred per cent wrong" vond ik erg storend en te erg een verwijzing naar Kill Bill.

kevin_vs

• 104 berichten
  • 10 stemmen

ik heb hem ook gezien (dankzij donnie B tnx ) en ik vond hem ook super spanned. Anders is het altijd gewoon "iemand" die vermoord is/gaat worden, maar deze keer leef je echt mee met de hoofdpersoon. En dat vond ik wel mooi.

kan haast niet wachten tot maandag

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1764 stemmen

En quentin Tarantino is niet 'die acteur'... Een beetje meer respect voor de meester!

Hagele

• 184 berichten
  • 821 stemmen

Beetje jammer dat deze afl. eerder op dvd komt dan het hele seizoen.

Vandaar mijn vraag: kun je deze kijken, zonder dat het de rest van seizoen 5 verpest?

Ik weet toevallig al dat Nick doodgaat aan het einde van deze afl. door iemand die het niet nodig vond te spoileren (overigens niet op deze site )

aryan

• 986 berichten
  • 1745 stemmen

Hagele schreef:
Beetje jammer dat deze afl. eerder op dvd komt dan het hele seizoen.

Vandaar mijn vraag: kun je deze kijken, zonder dat het de rest van seizoen 5 verpest?

Ik weet toevallig al dat Nick doodgaat aan het einde van deze afl. door iemand die het niet nodig vond te spoileren (overigens niet op deze site )

CSI zijn afleveringen op zich, niet zoiets als 24 of Lost. Verder zou ik hem gewoon kijken, of je het einde nu wel of niet weet:)

Hagele

• 184 berichten
  • 821 stemmen

Ja, ik weet wel dat het afleveringen op zicht zijn, maar toch zit(ten) er wel een bepaalde verhaallijn(en) in. Zoals bijvoorbeeld "de relatie" tussen Grissom en Sara... Maar goed, kan niet wachten, kijken dus maar.

Film-freaker

• 20 berichten
  • 0 stemmen

vanavond de laatste aflevering

Maar wel de mooiste en spanneste

kevin_vs

• 104 berichten
  • 10 stemmen

jezus wat was dit een mooie super aflevering zeg, echt goed

maar wtf bedoel je met:

Hagele schreef:

Hij blijft gewoon leven!

AHWA

• 16917 berichten
  • 1267 stemmen

Hmm, matig einde aan de tweeluik van Tarantino. Zaten wel een aantal aardig sardonische stukjes in, vooral de scene met de gedroomde autopsie, die ging wel erg ver... en het langzaam kraken van de lijkkist maar verder was het maar een 'gewone' aflevering.

Enige QT-achtige waren de liedjes die ze soms zongen, maar die countrynummers hangen me ook nu de keel uit.

kimde

• 54 berichten
  • 10 stemmen

hij was goed....

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1764 stemmen

Had het tweede gedeelte opgenomen en heb het net gekeken. Verschrikkelijk spannend en erg mooi. Mocht hij op de site staan als film zou hij vast en zeker 4.5 sterren van me hebben gekregen.

Hagele

• 184 berichten
  • 821 stemmen

kevin_vs schreef:
jezus wat was dit een mooie super aflevering zeg, echt goed

maar wtf bedoel je met:
(quote)

Hij blijft gewoon leven!

Heb deel 1 net gekeken... spannend.

Deel 2 straks even checken. Maar na jouw berichtje weet ik niet meer wat ik kan verwachten. Bedankt daarvoor (positief bedoeld ).

QT stijl was duidelijk in de muziek en de dialoog tussen Warrick en Nick over Warrick en z'n bitch. Dit soort langere dialogen zie je toch vrijwel nooit bij CSI. Pluspuntje.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kan moeilijk een keuze maken welke de beste Csi is.

- Las Vegas

of -

- Miami.

In ieder geval niet New York want die stelde me zwaar teleur.

Vindt dat Las Vegas betere acteurs heeft, maar Miami ziet er werkelijk prachtig uit.

Moeilijke keuze maar ze staan in ieder geval beide in mn Top 5 voor beste serie''s.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.