menu

Overig / Televisie / Welke Serie/TV-Programma MOET van jou op de Nederlandse TV verschijnen!

zoeken in:
1. Veronica Mars
2. Prison Break
3. Ghost Wisperer
4. The Simple Life 3

AHWA
Scrubs
My Name Is Earl

Art
"Extras" van Ricky Gervais

The A-Team. Zoiets blijf je gewoon kijken...

1. Rex the Runt
2. Ren & Stimpy (op nieuw)
3. Invader Zm (in het Engels)
4. Home Movies (op nieuw)
5. Cow & Chicken (in het Engels op een zender waarvoor je niet hoefd te betalen)
6. Futurama (op nieuw)
7. Courage the Cowardly Dog (zie Cow & Chicken)
8. Dexter's Laboratory (zie Cow & Chicken)
9. Aqua Teen Hunger Force
10. Duckman (op nieuw)

Dat vind ik ook wel een goede, The A-Team was wel iets wat ik ook leuk vond, al is het niet uit mijn tijd natuurlijk, maar het is al lang niet meer op tv geweest

Orginele Mission Impossible serie.

- Invader Zim
- Scrubs weer terug
- South Park weer terug

En het lijkt me ook wel eens leuk om de hele Buffy serie vanaf scratch te gaan volgen.

scrubs en that 70's show!! geweldige series. Als talpa dat zou gaan doen en niet voor de 2de keer in 1,5 maand the fifth element uit gaan zenden, dan zouden de kijkcijfers misschien wat omhoog gaan

Cold Feet, Coupling, My Family, Cutting It en Hearts & Bones weer terug!!!

Scrubs absoluut en coupling (grappige versie van Friends) en It's a mens world!!!!

AHWA
Eergisteren in Londen een aflevering van House gezien met Hugh Laurie. Mag ook wel in Nederland op tv.

Fort Boyard mag van mij wel weer terug op de buis. Alhoewel ik vrees dat het meer nostalgie is dan iets anders. Het kan goed zijn dat ik er nu geen hol meer aan vind

Nadat Jordy had gezegt dat hij deze serie keek ging ik even op www.tv.com kijken en zag dat het wel een goede serie was

dus ben ik de 1e aflevering gaan kijken en vond ik het wel leuk

dus Everybody Hates Chris moet zeker op de Nederlandse televisie komen

Art
moviefreak#1 schreef:
Fort Boyard mag van mij wel weer terug op de buis. Alhoewel ik vrees dat het meer nostalgie is dan iets anders. Het kan goed zijn dat ik er nu geen hol meer aan vind

Dat was vroeger inderdaad machtig mooie televisie

Ook Reunion moet op de NL tv

Al is het a shame dat Amerika (FOX) de serie heeft stopgezet

Cold Feet

Dommel

Prison Break!!

The A-team!

Vond het inderdaad ook altijd een geweldige jeugdserie, en nu nog steeds!

damon
bart85 schreef:
coupling (grappige versie van Friends)
Friends is dus de serieuze versie van coupling?

moet terugkomen:
-Wiseguy
-McGuyver
-C.O.P.S.
-Thundercats

- Riget

Een paar Gouweouwe als the A-team en Macgyver mag inderdaad wel eens op de nederlandse tv verschijnen.

Maar zit ook al weer enige tijd te wachtten op Dragonball Z : als ik ergens verslaafd aan was 5 jaar terug dan was het daar wel aan.:p

Prison Break
Surface
Supernatural
Everybody hates Chris
How I met your Mother
The 4400

En dan nog een stuk of 10 series waarvan ze eens nieuwe afleveringen moeten uitzenden:
South Park
Malcolm in the Middle
Law and Order
enz.

Maar de TV zenders gaan er trouwens wel op voor uit, bijvoorbeeld NET5 zend nu desperate housewives seizoen 2 uit en in Amerika zijn ze ook met seizoen 2 bezig (al is het op NET5 nu weer even gestopt)

Zou ik graag zien/terugzien op tv:

The Six million Dollar Man
The Bionic Woman
UFO
Star Fleet (X Bomber)
Terrahawks
The Prisoner
Battlestar Galactica
...

Gast
geplaatst: vandaag om 14:01 uur

geplaatst: vandaag om 14:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.