• 155.512 films
  • 9.310 series
  • 27.683 seizoenen
  • 604.452 acteurs
  • 347.062 gebruikers
  • 8.766.171 stemmen

Try Before You Die

zoeken in:

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Serie op BNN Maandag om 21.35

Ik vind het een heel leuk programma, de idiootste dingen woorden hier gedaan, gewoon geniaal

afgelopen aflevering ging Katja Bungeejumpen, nou ze scheette in dr broek

moviefreak#1

• 14231 berichten
  • 18421 stemmen

Volgens mij ben ik daar gisteren langs gezapt. Dat was met die gozer (ben z'n volledige naam kwijt maar ik meen dat ie Kurt heet) die onder het motto "Try Before You Die" met een homo ging tongen. En ik meen daarvoor nog een reclame er van gezien te hebben waarbij één van die gekken sperma ging drinken en een ander ging partydrugs uitproberen.

Wat zijn we met z'n allen toch blij met BNN

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Ja sommige dingen kunnen te ver gaan in de serie maar er zitten wel leuke dingen tussen en ook hele serieuze onderwerpen (Bijv. Katja die bij een kinderasieltje ging werken in afrika en Bridget die in afrika allemaal zieke hondjes ging verzorgen)

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

stan schreef:

(...) Bridget die in afrika allemaal zieke hondjes ging verzorgen)

Roemenië bedoel je.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Volgens mij ben ik daar gisteren langs gezapt. Dat was met die gozer (ben z'n volledige naam kwijt maar ik meen dat ie Kurt heet) die onder het motto "Try Before You Die" met een homo ging tongen. En ik meen daarvoor nog een reclame er van gezien te hebben waarbij één van die gekken sperma ging drinken en een ander ging partydrugs uitproberen.

Wat zijn we met z'n allen toch blij met BNN

Dit gaat weer over een ander programma, namelijk het veelbesproken 'Spuiten en Slikken', waarin verslaggevers hun grens opzoeken door drank en drugs te gebruiken en seksuele experimenten uitvoeren. Je moet de twee wel uit elkaar houden, want er is wel degelijk een verschil.

'Spuiten en Slikken' gaat namelijk nog even drie stappen verder dan 'Try Before You Die'.

Safri

• 867 berichten
  • 1512 stemmen

Ja, dat gaat zeker verder. Vond trouwens het filmpje van Filemon, waarbij hij homo-ontmoetingsplekken bezocht, ronduit hilarisch:)

Respekked

• 6279 berichten
  • 1181 stemmen

maar verder wel een ontzettend pulp programma dat spuiten en slikken

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

't is een beetje shockeren om het shockeren, dat 'Spuiten en Slikken', als je het mij vraagt. maar het genereert wel heel veel aandacht van andere media... je hoeft het niet eens gezien te hebben om te weten wat er nu weer allemaal in is gebeurd, omdat het in allerlei andere radio- en tv-programma's wordt besproken! haha

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

vreemd dat in een land als Nederland dit juist heel veel controverse oproept.

Zou eerder iets zijn waar die schijnheilige Amerikanen zich over boos zouden maken.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3089 stemmen

Er zijn altijd een paar mensen die zoiets verwerpelijk vinden. Die hebben dan meestal ook de grootste mond en zo is er weer een relletje geboren. Ik vind het wel een grappig idee van BNN en ik zie dan ook niet wat er mis mee is.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

In Amerika is het programma ook in het nieuws geweest. Zo vreemd is het niet dat er hier ook kritische geluiden klinken; met onze huidige regering neigen we net zo schijnheilig te worden als puriteins Amerika. Het wordt hoog tijd dat de vrije geesten weer aan de macht komen, in plaats van dit christelijke geitenwollensokken collectief. En dat geldt voor zowel Nederland als de VS (of je het nu wilt of niet, het blijft het machtigste land van de wereld en toonaangevend voor veel andere landen).

kos

• 45746 berichten
  • 8274 stemmen

Niks mis met vrije geesten, maar dit (BNN in het algemeen eigenlijk) is puur scoren met domme, zogenaamd baanbrekende, lompe programmaatjes zonder inhoud die de kids aanspreken.

mikey

• 27849 berichten
  • 4737 stemmen

Het is pure wansmaak en sensatiedrift. Van mij mag het, maar het is wel kompleet debiel. Coke snuiven op tv.. err of was dat op 'spuiten en likken'?

Respekked

• 6279 berichten
  • 1181 stemmen

ja was spuiten en slikken, doet voor mij afbraak aan het oude bnn met good old bart. enige positieve aan die uitzending was dat filemon met zijn cokekop wel bij linda en beau aanschoof. Kon ik nog wel om grinniken

mikey

• 27849 berichten
  • 4737 stemmen

Ik hoopte op een bloedneus.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3089 stemmen

Ik vind het wel goede voorlichting eigenlijk. Alsof die praatjes op de middelbare school enig effect hebben, laat maar gewoon zien wat er met je gebeurd als je die drugs gebruikt.

mikey

• 27849 berichten
  • 4737 stemmen

Nou ja zeg.. wat nou als het er heel lekker uitziet???

Dan denken al die kiddos 'lekker snuiffuh!'

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3089 stemmen

Het programma komt ook heel laat geloof ik dus de echte kleine kindertjes kijken toch niet. Mensen die het willen doen doen het toch wel, de experimenteerdrang houd je niet tegen. Dit programma kan er in ieder geval op wijzen wat de effecten zijn en hoe het veilig te doen.

Respekked

• 6279 berichten
  • 1181 stemmen

ze noemen het een voorlichtingsprogramma maar laat dan filemon uit de studio bij talpa. Dat is toch puur sensatie. Iedereen denkt Woaahh stoer! en dat heeft niks met voorlichting te maken, hoe vermakelijk dat stukje ook was

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Of het nou goed is of niet om op deze manier de gevolgen van drugs, alcohol en seksuele uitspattingen te tonen, dat laat ik in het midden. Het gaat mij er meer om dat zo'n programma gewoon moet kunnen op televisie, juist in het altijd zo met zijn vrijzinnigheid en tolerantie pronkende Nederland (leve Erasmus!). Maar nu komen er van die bekrompen CDA-mannetjes als Donner en meer van die muffe jaren vijftig types die weer met hun normen en waarden lopen te schermen. ,,Dat kan niet door de beugel", bladiebla. Wegewezen met die gasten! Als BNN dergelijke programma's wil maken dan moet die omroep dat lekker zelf weten. En wie er naar kijken wil, kijkt ernaar en anders niet. Je moet mensen niet beknoppen in hun vrijheden (in dit geval, vrijheid van meningsuiting en persvrijheid).

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.