- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Simple Life 'Paris Hilton en Nicole Ritchie'
The Simple Life 'Paris Hilton en Nicole Ritchie'
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
ik weet het niet 100% zeker of er al een topic is maar ik maak hem toch.
ik vind deze serie echt vet leuk het 1e seizoen was te gek
het 2e seizoen was veel minder maar wel te kijken
het 3e seizoen is ook weer egt leuk (ik zeg niet hoe ik er aan kom ).
wel jammer dat nicole ritchie eruitstapt maja het is niet anders.
nou wat vinden jullie nou van deze serie?
kom maar op
mikey
-
- 28856 berichten
- 5088 stemmen
Ow ja, dat is die gadopteerde dochter (on drugs) van lionel en het nichtje van Sheila E, dat was/is de drumster uit de band van Prince. Het zijn walgelijke wijven die te koop lopen met te veel geld, dat ze niet zelf verdient hebben. Meteen uitzetten lijkt me het beste. Tenzij je je even vreselijk op wilt winden (negatieve manier bedoel ik). Ik kijk het wel eens ja.
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
het gaat misschien wel door met zn tweeen want ze staan onder contract met fox dus misschien gaat het door (met z'n tweeen dan he )
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik heb het nooit gezien, maar Hilton en Ritchie moeten volgens de maatschappij weer samen gaan werken aan een seizoen 4. (of 5) De twee kunnen elkaar niet uit staan, maar worden aan hun contract gehouden.
V
-
- 8369 berichten
- 3316 stemmen
Lekker hè, roddels om het gewillige publiek warm te houden?!
mikey
-
- 28856 berichten
- 5088 stemmen
Ze zijn het levende bewijs dat kapita;isme misschien ook niet werkt.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hilton en Richie terug samen in 'The Simple Life'.
Nicole Richie en Paris Hilton lijken hun ruzie bijgelegd te hebben. De hotelerfgename en de dochter van zanger Lionel zijn immers toch weer begonnen met de opnames van hun serie The Simple Life. De ruzie tussen de twee, aanvankelijk zogezegd de beste vriendinnen, zou begonnen zijn toen Richie de sextape One Night In Paris van Hilton aan haar vrienden liet zien tijdens een feestje.
Maar volgens Richie klopt dat niet. "We zijn geen vriendinnen meer omdat we uit elkaar zijn gegroeid." Ondanks hun strijd, heeft het duo nu toch besloten om weer mee te werken aan een nieuwe reeks van The Simple Life. Op één voorwaarde: dat ze niet samen in beeld hoeven te verschijnen. "We zijn nooit, maar dan ook nooit in dezelfde kamer," aldus Hilton.
Bron: hln.be