• 14.152 nieuwsartikelen
  • 172.423 films
  • 11.545 series
  • 32.703 seizoenen
  • 636.372 acteurs
  • 197.456 gebruikers
  • 9.251.060 stemmen

Flikken of Baantjer

zoeken in:

Quido

• 14644 berichten
  • 6084 stemmen

Misschien moet ik me toch eens aan een heel seizoen Baantjer wagen, series hebben vaak wat langer de tijd nodig de kijker te bekoren. Flikken Maastricht vind ik in ieder geval een prima serie, een stuk filmischer ook dan het wat standaard overkomende Baantjer (zag daarvan dus slechts enkele afleveringen).

AGE-411

• 10303 berichten
  • 741 stemmen

De eerste seizoenen van Flikken waren beter dan Baantjer ... maar naarmate er een seizoen 6, 7, ... kwam moest het voor mij niet meer. Baantjer is steeds even leuk

Slam_Duck

• 115 berichten
  • 113 stemmen

AGE-411 schreef:

De eerste seizoenen van Flikken waren beter dan Baantjer ... maar naarmate er een seizoen 6, 7, ... kwam moest het voor mij niet meer. Baantjer is steeds even leuk

Dit vind ik absoluut niet. Bij Baantjer wist je wanneer de ontknoping ging komen. Telkens als hij iets ging drinken in de stamkroeg kwam hij tot de oplossing van het raadsel waardoor dit bij mij in herhaling begon te vallen en saai begon te worden t.o.v. flikken dat toch wel zeer goed en spannende seizoenen heeft gehad.

Seizoen 6 denk ik dat het was met de seriemoordenaar die de politie was geïnfiltreerd. Geniaal seizoen, dit heb je niet bij Baantjer jammer genoeg.

AmazingPP

• 2507 berichten
  • 1847 stemmen

Oh, nog wat: iemand ook zo zeeziek geworden van de afleveringen die geregisseerd zijn door ene Pollo de Pimentel (alleen de naam al!). Ik weet niet Pollo voor ogen had toen hij die afleveringen regisseerde, maar ik werd werkelijk misselijk van al die bewegingen in het camera-werk. RTL heeft daar, naardat ik weet, heel veel klachten over gekregen: nou, TERECHT! Ik hoop dat Pollo de Pimentel beter word in zijn werk, want als het niet beter word dan dit skip ik alles wat er mijn neus voorbij komt van hem! Verschrikkelijk!! Ik heb gesproken. Amen.

Mescaline

• 7053 berichten
  • 2990 stemmen

Heb flikken 2 seizoenen gevolgd daarna afgehaakt, het nieuwtje was er weer af ofzo?

horrorfreak23

• 455 berichten
  • 597 stemmen

Flikken ongetwijfeld!!!

rep_robert

• 27454 berichten
  • 3996 stemmen

Zag van de week Baantjer op televisie vanwege het overlijden van Römer. Baantjer jat qua muziekscores wel erg veel van Twin Peaks en the X-Files. En het viel mij niet eens als eerste op in de woonkamer.

Gelukkig heb ik deze crap allemaal nooit gekeken.

mottsluhrev

• 75 berichten
  • 604 stemmen

Flikken!! (de Gentse voor alle duidelijkheid, want die van Maastricht kunnen me maar matig boeien)

Baantjer kan ik wel appreciëren, maar het heeft toch duidelijk minder diepgang, subtiliteit en spanning dan Flikken.

sabsabsab

• 647 berichten
  • 52 stemmen

Baantjer, ik kan me meer inleven in de karakters van Baantjer dan van flikken.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.