- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Absolutely Fabulous
Absolutely Fabulous
Yak
-
- 4945 berichten
- 828 stemmen
Voor de mensen die er geen genoeg van kunnen krijgen, of de mensen die (zoals ik) nog nooit de serie in z'n geheel hebben gezien: vanaf vanavond elke vrijdag om 21u20 de allerallerallereerste serie AbFab op Nederland 3!
bobby51
-
- 21 berichten
- 39 stemmen
Ik ben een van de mensen, die er nooit genoeg van kan krijgen. Heb alles op video en dvd, maar kijk toch nog iedere vrijdagavond naar VPRO.
Geweldige humor.
Als je de hele serie nog nooit hebt gezien, raad ik je aan de dvd's te kopen. Briljant.
donnie darko
-
- 6136 berichten
- 2682 stemmen
Dit is echt de beste britse serie die ik ooit heb gezien. Zo hilarisch en Jennifer Saunders is waarschijnlijk de grappigste vrouw op aarde.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ben ook een grote fan! Die Joanna Lumley, alleen om die kop van haar moet ik al bulderen van het lachen! Britten hebben echt een fantastisch gevoel voor humor! Heb onlangs (eindelijk) de hele serie in een mooie dvd-box gekocht.
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Heb het nooit gevolgd, dus kan er een verkeerde kijk op hebben, maar telkens als ik een aflevering zie denk ik: alweer hetzelfde? Het komt op me over als één concept dat telkens wordt herhaald.
Ik kan er dus niet echt om lachen.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ja, het is veel drank en drugs. Maar het is echt niet elke keer hetzelfde hoor. Het sterkste van deze serie is toch echt dat moeder Edina zich als een verwende puber gedraagd en haar dochter Saffron juist de rol van opvoeder op zich neemt. Heerlijk, die omgekeerde wereld!
starbright boy (moderator films)
-
- 21598 berichten
- 4580 stemmen
Comedyseries vind ik nou juist het leukste als ze om één heel goed idee draaien waarop constant wordt gevarieerd. Voorbeelden te over van comedy's die veel minder leuk worden als ze van hun oorspronkelijke idee af gaan wijken.
Abfab is geweldig leuk.
Lilyroos
-
- 177 berichten
- 191 stemmen
Ik vind Joanna Lumley fantastisch, vooral als ze naar Frankrijk reizen. Eén van mijn favoriete afleveringen.
The Oceanic Six
-
- 59791 berichten
- 3989 stemmen
Gister aflevering 1 van seizoen 1 gekeken. Even wennen, vond het nog niet echt geweldig. Maar ik geef de serie zeker een echte kans.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10840 berichten
- 2741 stemmen
Jennifer Saunders heeft een script geschreven voor een film van Absolutely Fabulous.
ramses1234
-
- 8 berichten
- 25 stemmen
weet er iemand of ik ergens de film 'the last shout' van hen kan kopen of ergens downloaden?