- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Call TV (The early years)
Call TV (The early years)
Safri
-
- 867 berichten
- 1526 stemmen
Wie kent ze nog? Leo Driessen presenteerde in de begintijd van Call TV dit geweldige programma 's middags op Veronica. Foute Hans kwam vaak opdraven en is werkelijk de grootse 'non tv-ster' die ooit op de Nederlandse buis is verschenen. En toch kan ik nog steeds lachen als ik aan die grijns van Foute Hans denk. Ikzelf lag altijd in een deuk om dit zichzelf bespottende programma.
Heerlijke live televisie, evenals die show van Mike Starink trouwens, 'The Lounge'.
Call TV was dus gewoon ooit echt leuke televisie
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik moet inderdaad ook bekennen dat Call-Tv in het begin best aardige programma's had 's avonds. Een beetje Ray Cokes-achtig... had het destijds best eens aan staan op de achtergrond.
Safri
-
- 867 berichten
- 1526 stemmen
Vond je?
Ja, echt waar.
Is niet te vergelijken met die achterlijke belspelletjes van nu. Dat was toen bijzaak.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het was inderdaad wel beter dan nu ja.
moviefreak#1
-
- 14296 berichten
- 21943 stemmen
Ja ok maar toen belde iedereen nog in de hoop dat ze live in de uitzending zouden komen. Dat werd steeds minder en er moest steeds meer worden gerekt door steeds blondere dames en niet grappige modeboys. Het laatste jaar sinds het debakel van Jomanda waaruit bleek dat zelfs CallTV-spelletjes niet live zijn maar gewoon zijn opgenomen is het einde oefening natuurlijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
door steeds blondere dames.
Geniale zet.
Stevo
-
- 499 berichten
- 429 stemmen
Het enige leuke van call tv vond ik het programma op zaterdagavond. Voor of na het uitgaan op tv, dat weet ik niet meer. dat programma werd gepresenteerd door o.a. Huub Hangop. Zo slecht dat het gewoon weer leuk was om naar te kijken.
mikey
-
- 28532 berichten
- 5019 stemmen
Ik heb nog een nacht aan de telefoon gezeten toen ze kaartjes voor de wedstrijd brazilie - nederland gingen verloten (halve finale 98). Ben nog nooit zo gefrustreerd geweest als toen. Dat was niet in de beginperiode en werd gepresenteerd door die malle blonde vrouw van de nachtsuite.
Stevo
-
- 499 berichten
- 429 stemmen
Samen met Borca?
Ja, haar bedoel ik. Ook niks meer van gehoord sindsdien.
Brooklyn
-
- 1144 berichten
- 1402 stemmen
Fantastisch was dat inderdaad. Keek het best vaak. Moet ook wel lachen om die stukjes die Driessen doet bij Voetbal Insite, vaak flauw maar met een flinke knipoog.
("21=5" )
MFEO
-
- 682 berichten
- 38 stemmen
Call TV was in het begin leuke goedkope televisie.
Tegenwoordig is het rotzooi.
Spartaan1986
-
- 3586 berichten
- 2075 stemmen
Die Jeroen Smits die hagenees vond ik altijd een grappig persoon. Die is nu alleen nog maar te zien op regionale TV zenders.
Safri
-
- 867 berichten
- 1526 stemmen
Die deed het ook wel leuk in het begin ja. Alles kon toen. Mike Starink had ook een geweldig anarchistische nachtshow