menu

Overig / Televisie / GTST

zoeken in:
Spinazie mischien .

Schande, over dit onderwerp (GTST) een topic op MM???

Het zou verboden moeten zijn!!

t_v_b schreef:
Schande, over dit onderwerp (GTST) een topic op MM???

Het zou verboden moeten zijn!!
Kijk dan effe fijn verder ja, en kom deze topic dan ook niet binnen

CAPIpsv schreef:
Kijk dan effe fijn verder ja, en kom deze topic dan ook niet binnen

He's gotta point you know...

Angrod_Pallanén schreef:
(quote)

He's gotta point you know...

'tis wel goed met jouw.
Niks geen punten, man man

Niks mis met GTST.

Super de super de super deluxe soap

CAPIpsv schreef:
(quote)

'tis wel goed met jouw.
Niks geen punten, man man

Niks mis met GTST.

Super de super de super deluxe soap

Ik had het niet tegen jou, ik had het óver jou

hehe, klein misverstandje!

Maar niks mis met GTST en OM volgens mij, kunt gewoon lekker kijken!

Maar het is voor mij geeen vaste prik ofzo om van half 8 tot half 9 voor de tv te zitten, alleen als ik me verveel

neej, idd, vroeger keek ik het vast, maar nou kijk ik het alleen als mijn moeder 't wil zien

Angrod_Pallanén schreef:
(quote)

Ik had het niet tegen jou, ik had het óver jou

Oke dan

Het is nou wel duidelijk dat Jasmine dood gaat, maar in elk geval zullen we Valerie moeten missen, ze zou namelijk stoppen, geen officiële berichten, maar het zou zo zijn.
Komt Victoria Koblenko nog terug of is ze definitief weg? Weet iemand hoe de tune word en door wie hij gemaakt is?

Victoria ligt er difinitief uit, hoop ik. Wanneer start het nieuwe seizoen? Ik word gek van die herhalingen.

Aankomende maandag, waarnaar we op vrijdag een dubbele aflevering kunnen verwachten.

donderdag is er zelfs al een dubbele aflevering, vrijdag erbij natuurlijk

heeeel erg jammer dat de mooiste meid uit GTST stapt. Yasmin Fuentes. Ook stefano(bas muijs) Isabella(viktoria koblenko) en valerie(elle van rijn) stappen helaas uit de serie.

Er is al zeker sprake dat Dian alberts(door een nieuwe sppeelster gespeeld) en linda(babette van veen) erin terugkeren komende seizoen.

Conclusie de cast is er op achteruitgegaan, ook nog eens een nieuwe tune(KAN nooit unieker en legendarischer zijn dan het is), plus een nieuwe leader, kortom ben wel erg benieuwd wat er komend seizoen gebeuren gaat.

Ik gok op 18 lijken, 23 keer overspel & 121 ruzies. En dan zijn we in de serie twee dagen verder...

Haha ik snap niet wat mensen zo boeiend aan de soap vinden

Maarja dat is jullie keus

Ik verdoe me tijd met andere series

gotti schreef:
Ik gok op 18 lijken, 23 keer overspel & 121 ruzies. En dan zijn we in de serie twee dagen verder...

zo snel zou het wel niet gaan, dacht ik zo toch?

Dan gok ik toch eerder 1 lijk, een helboel hectiek, en je bent 20 weken verder, en kunt zo weer de serie vervolgen.

Idd, maar tussen door krijgen we nog een huwelijk dat weer een mislukking blijkt (noem één geslaagd huwelijk!). Het leuke is dat baby's altijd uit beeld verdwijnen. Nina is de enige die we echt vaak hebben gezien, zelfs Lucas blijkt alleen te leven als we ze nodig hebben.

Linda is toch dood?

Linda is niet dood, was vroeger op vakantie gegaan naar Brazilie, stond bij mij in de tvgids.

En komt nu dus terug in het stuk.

Er is idd ook geen een geslaagd huwelijk te noemen.

Ik dacht dat Linda in elkaar werd geslagen door Ludo en toen stierf, tenminste, dat is één van de aflveringen die ik als kind heb gezien en nog herinner.

Nouja, ik hoef haar niet terug. Wat me wel aanstaat is dat Janine en Ludo samen komen. Hun hóren bij elkaar, punt. Valerie mag wel dood gaan. Op een hele coole manier, waardoor Charlie weer een trauma krijgt. Ik heb zo'n leuke toekomst voor hun in petto.

En vanavond is het weer zover.

En eerst Big Brother en dan meteen door met GTST (en dan gaat ie weer uit hoor).

Yes! Yasmine is dood! Mocht tijd worden, Bas Muijs acteerde trouwens erg goed.

Laura weet het dat haar ex haar zoon is , lekker dan. Ging Valerie nou ook dood?

helemaal niet yesh Yasmine dood, klote zelfs, was vond ik een mooie castspeler, bovendien de meest sexy lady uit GTST. Na Pascal(maria kooistra) de tweede mooie chick die eruit vliegt.

Angrod_Pallanén schreef:
Bas Muijs acteerde trouwens erg goed.

Slechtste acteur die ik ken. Erger me keer op keer als ik hem moet aanschouwen.

T.O. schreef:
(quote)

Slechtste acteur die ik ken. Erger me keer op keer als ik hem moet aanschouwen.

Idd een beetje overdreven allemaal, hoe die Bas Muijs acteerde gisteren.

Ik vond het goed, punt. Het kwam geloofwaardig over, en het is niet dat ik Yasmine niet zal missen, maar het duurde een hele zomer voordat het zover was, en nu mag het wel gebeuren.

Gister helaas de 2e dubbele aflevering gemist, alleen dit gezien:

Barbara en Valerie hangen samen aan een rots, één van hen moet los laten omdat Charlie het niet meer houd. Ik gok op Valerie.
De special was trouwens waardeloos, gewoon alles van vroeger ophalen enzo, niets bijzonders. Gelukkig gaat er nog heel veel gebeuren (Met Jeff, Sjors e.a.)

Angrod_Pallanén schreef:
Gister helaas de 2e dubbele aflevering gemist, alleen dit gezien:

Barbara en Valerie hangen samen aan een rots, één van hen moet los laten omdat Charlie het niet meer houd. Ik gok op Valerie.
De special was trouwens waardeloos, gewoon alles van vroeger ophalen enzo, niets bijzonders. Gelukkig gaat er nog heel veel gebeuren (Met Jeff, Sjors e.a.)

spoilertje wie valt: Valerie.. voor zover ik gehoord heb natuurlijk

Ja, inderdaad.

Ow jee. ze is toch wel gered he hoop ik, door HAAR dochter?

Gast
geplaatst: vandaag om 11:19 uur

geplaatst: vandaag om 11:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.