menu

Overig / Televisie / GTST

zoeken in:
LOL

Today was de laatste aflevering toch .

Met die aanrijding , Hoop overgens niet dat ze eruit gaan , Dan word het wel heel saai

Ik heb de clifbanger gemist!! Wat is er gebeurt?
Damn those terrasjes en zwoele zomeravonden in amsterdam

V
mikey schreef:
Ik heb de clifbanger gemist!! Wat is er gebeurt?
Damn those terrasjes en zwoele zomeravonden in amsterdam

Ok, dit hoorde ik even vluchtig op het terras, dus gedetailleerder zal je het niet krijgen (van mij in ieder geval niet). Dennis is mogelijk de zoon van Laura en Jef (fuck Arnie). Vraag me niet hoe het kan (GTST-law: alles kan!!!) Yasmine en Stefano komen terecht is een tragisch ongeval, at least, dat moet de eindscene ons doen geloven. That's it, meer weet ik niet.

Laura en jeff?? ah; hij is verwiseld in het ziekenhuis! Het zit dus zo: De 'vader' van dennis kreeg een heel ziek kindje dat stierf. en om dat nogmaals te voorkomen heeft hij zijn kindje verwisseld met een 'gezonde' baby. dat was dennis. Hij was dus verwisseld met arnie. het bizarre is dat dennis en laura vroegen samenwoonden en een kind hadden dat gelukkig weer van jefs broer bleek te zijn. pffff.

mikey schreef:
Laura en jeff?? ah; hij is verwiseld in het ziekenhuis! Het zit dus zo: De 'vader' van dennis kreeg een heel ziek kindje dat stierf. en om dat nogmaals te voorkomen heeft hij zijn kindje verwisseld met een 'gezonde' baby. dat was dennis. Hij was dus verwisseld met arnie. het bizarre is dat dennis en laura vroegen samenwoonden en een kind hadden dat gelukkig weer van jefs broer bleek te zijn. pffff.

LoL Anders had Dennis een kind van zn moeder !

hahaha och Soaps begin er niet aan, wat is die laura nu allemaal wel niet geweest ?
Advocate, eigen bedrijf, moeder, kinderen gestorven, nu toch weer niet gestorven, lesbisch ? relaties gehad, psygisch gestoord geweest, medeplichtig aan moord, kon goed zingen...

Nog geen wonder dat ze niet in een gesticht zit.... Ow nee natuurlijk, dat komt nog .....

Dus als ik het goed begrijp is Dennis eigenlijk Arnie, en heeft die laure een zoon van haar haar zoon .

Timmy757 schreef:
Dus als ik het goed begrijp is Dennis eigenlijk Arnie, en heeft die laure een zoon van haar haar zoon .

UUuuhh ja...

Logisch toch ? Gebeurt dagelijks !

Timmy757 schreef:

Nee,want Syl is toch gewoon een zoon van Robert?!

huh ? Kinderen zijn gewoon verwisseld, de arni die overleden is, is gewoon niet de zoon van Laura... Dat is namelijk Dennis, waarmee laura dus al een kind mee heeft en een relatie mee heeft gehad... Zo moeder, zo zoon... Tja..

Hahaha! Verbazend dat die scriptschrijvers niet elke keer dubbel liggen als ze weer iets nieuw geschreven hebben...

Doom schreef:
Dat is namelijk Dennis, waarmee laura dus al een kind mee heeft

Nee,dat kind (Syl) is volgens mij gewoon van Laura en Robert. Zij hadden tijdens de relatie van Laura met Dennis eens sex gehad en daardoor is Robert de vader van Syl en dus niet Dennis.

Robert IS de vader, ook al gedraagt hij zich er niet naar.

TheRisingSun schreef:
(quote)

Nee,dat kind (Syl) is volgens mij gewoon van Laura en Robert. Zij hadden tijdens de relatie van Laura met Dennis eens sex gehad en daardoor is Robert de vader van Syl en dus niet Dennis.

Ow ja dat kan ooook nog....

Maar die scenario die ik omschreef kan ook nog, beide zijn nogal ongeloofwaardig maar ja we zien wel

Maar een ingewikkeld zaakje, in ieder geval leeft Arnie nog en das toch een pak van mijn hart.

Hoe weet jij dat arnie nog leeft?
Die was ja spoorloos verdwenen

Arnie is de zoon van Guus en Dennis de zoon van Laura.

GTST stopt over 5 jaar definitief.

Fantastisch nieuws dacht ik zo, maar een betrouwbare bron moet nog gevonden worden. Of wet iemand al meer?

Rujar schreef:
GTST stopt over 5 jaar definitief.

Fantastisch nieuws dacht ik zo, maar een betrouwbare bron moet nog gevonden worden. Of wet iemand al meer?

Een ding is naar aller waarschijnlijkheid wel zeker.
GTST stopt nooit.
Net die Amerikaanse soap The Bold, gaat altijd verder.

Wie is guus?

mikey schreef:
Wie is guus?

Guus Tuinman

Hmm die ken ik niet
Maar arnie was toch ook de zoon van laura? (voor mijn tijd allemaal)

kos
Arnie is de zoon van Laura en Robert idd.

(waarom weet ik dit ) .

Tja dat dacht ik ook altijd. Kijk je ook altijd naar gtst, kos?

kos schreef:
Arnie is de zoon van Laura en Robert idd.

(waarom weet ik dit ) .

Arnie is dus NIET de zoon van Laura en Robert zo blijkt nu! Dennis is de zoon van Laura en Robert. En Arnie is de zoon van Guus. Dennis en Arnie zijn omgewisseld door Guus in het ziekenhuis.

kos
Hm.. ja ik ken alleen de oude afleveringen .

Niets mis met gtst.. Hoe zit dat nou met die gekke dochter van ludo? een half jaar geleden was ze 5 en nu opeens 15! Hoe kan dat nou weer? Wat heeft ze te eten gehad in de kliniek?

Dat van Nina is idd erg gestoord.

Om het nog één keer duidelijk uit te leggen...

Laura en Robert hadden twee kinderen. Arnie (Reinout Oerlemans) en Lotje. Later had Laura een relatie met Dennis (Koert Jan de Bruijn). Om die relatie op pijl te houden deed ze alsof Syl het kind was van Dennis en haar. Maar eigenlijk is Syl van Laura en Robert. Dat brengt hun aantal op 3 kinderen. Nu is Guus Tuinman (vader van Dennis) gekomen om te zeggen dat hij vroeger Dennis Tuinman en Arnie Alberts heeft verwisseld. Dit betekent dat Koert-Jan de Bruijn (Dennis) eigenlijk Arnie is, zoon van Laura en Robert. Reinout Oerlemans is dus eigenlijk Dennis zoon van Guus. Dit betekent dat Dennis verdwenen is en Arnie zijn geheugen kwijt is

Angrod_Pallanén schreef:
Dat van Nina is idd erg gestoord.

Om het nog één keer duidelijk uit te leggen...

Laura en Robert hadden twee kinderen. Arnie (Reinout Oerlemans) en Lotje. Later had Laura een relatie met Dennis (Koert Jan de Bruijn). Om die relatie op pijl te houden deed ze alsof Syl het kind was van Dennis en haar. Maar eigenlijk is Syl van Laura en Robert. Dat brengt hun aantal op 3 kinderen. Nu is Guus Tuinman (vader van Dennis) gekomen om te zeggen dat hij vroeger Dennis Tuinman en Arnie Alberts heeft verwisseld. Dit betekent dat Koert-Jan de Bruijn (Dennis) eigenlijk Arnie is, zoon van Laura en Robert. Reinout Oerlemans is dus eigenlijk Dennis zoon van Guus. Dit betekent dat Dennis verdwenen is en Arnie zijn geheugen kwijt is

Kijk, dit slaat de spijker op zijn kop

mikey schreef:
Niets mis met gtst.. Hoe zit dat nou met die gekke dochter van ludo? een half jaar geleden was ze 5 en nu opeens 15! Hoe kan dat nou weer? Wat heeft ze te eten gehad in de kliniek?

hehe ja dat vond ik ook vreemd, ze groeien snel daar

Gast
geplaatst: vandaag om 09:00 uur

geplaatst: vandaag om 09:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.