menu

Mijn Updates +
Overig / Televisie / GTST

zoeken in:
Pfff, Bing slaat nog geen deuk in een pakje boter, enkelbijtertje dat ie is. Keffen als een klein hondje is 't enige wat ie kan.

Ik geloof wel dat de Belgische acteur Louis Talpe (Mega Toby van Mega Mindy) in de serie komt. Misschien iets voor Sjors

Mega Toby Lekker ding. Belgisch accentje is sowieso meer dan welkom.

Cliff van gister was met recht spannend. En ja, ik roep al snel dat ik dat vind, maar dit was echt wel spannend. Ferry Doedens krijgt imo een beetje de kans om te laten zien dat hij echt iets kan.

AHWA
De muziek was in ieder geval vet. Voodoo People

Ha, was dat Voodoo People? Mijn vriend wou al gaan googlen wat het voor een nummer was, hij stond helemaal wild mee te dansen tijdens het afwassen, haha. Gelukkig deed ie daarna niet wat Lucas deed, anders was ik minder blij met 'm geweest.

kos
Je vriend stond af te wassen terwijl jij GTST zat te kijken? Hm .

Haha ja precies. Goed hè! Nouja eigenlijk was ik ook mijn nagels aan het lakken en die waren nog niet droog, dus ik wilde wel helpen.. maar het kon niet.

Wat was Lorena irritant vandaag zeg, jeetje. Gedoe tussen die turkse meid en bing en dr zus en Danny ben ik nu ook alweer zat. Die twee hebben een relatie gehad maar hij herkent haar niet eens? Ben benieuwd hoe dat verder zal gaan.

Danny gaat de serie uit dus ergert hij je niet heel lang meer haha
hij krijgt in Maart een dodelijk auto-ongeluk en er komt ook nog een stalker verhaal in, dus ik weet niet hoe dat verhaal gaat lopen, of die stalker de auto onklaar maakt ofzo, en of die Nuran er iets mee te maken heeft.....

Echt? Oh dat klinkt wel spannend! Zitten goede tijden aan te komen dus. Nouja, voor de kijker iig.

vooral als hij Bing mee zou nemen!!!!!!

Misschien draait Bing door en saboteert hij Danny zijn auto en moet ie de bak in!

zou leuk zijn ja!! wishful thinking here!

606
Laat bing aub de serie verlaten en laat hem gelijk de 2 nieuwe meenemen.

Wiet komt ook weer terug in GTST, al is het maar voor een weekje.

En ja, Bing mag er van mij ook wel uit. Die stomme grijns en arrogante kop van hem kan ik niet meer aanzien. Jammer dat zijn personage zo drastisch is veranderd de laatste tijden. Ik weet nog toen hij voor het eerst in de soap kwam, dat hij nog best leuk was, maar dat is nu ver te zoeken.

606
TragieStar.* schreef:
Wiet komt ook weer terug in GTST, al is het maar voor een weekje.

En ja, Bing mag er van mij ook wel uit. Die stomme grijns en arrogante kop van hem kan ik niet meer aanzien. Jammer dat zijn personage zo drastisch is veranderd de laatste tijden. Ik weet nog toen hij voor het eerst in de soap kwam, dat hij nog best leuk was, maar dat is nu ver te zoeken.
Dan zijn wij het eens

ace leader
Oké, ik heb het gemist. Kan iemand mij vertellen hoe Danny van de trap viel? Per ongeluk of...wat heeft Aysen gedaan?

Na een klein opstootje met Aysen( Beetje duwen ) is hij van de trap geduwd.

Zag er btw wel erg nep uit. Heb dubbel gelegen (ook al is het natuurlijk niet grappig).

Dat was wel heel slecht gedaan zeg, dat van de trap af duwen. Zo nep, verschrikkelijk.

Dat hele gedoe met die immigranten is sowieso tenenkrommend

jumpstylemovie schreef:
Immigranten? Dat vind ik een verkeerde uitdrukking. Ze hebben de Nederlandse nationaliteit, dus zijn ze net zo goed Nederlands als dat jij dat zou kunnen zijn /bent. Bovendien zouden hun ouders hier net zo goed geboren kunnen zijn, en opgegroeid.

Ik moest meteen aan Baantjer denken, zat al te wachten tot het muziekje zou klinken en de letters in beeld zouden verschijnen.

ace leader
jumpstylemovie schreef:

Doe even normaal, Nederland is sowieso multicultureel dus waarom zou Meerdijk dit niet zijn?

606
Rustig aan mensen, jumpstylemovie drukt zich alleen een beetje verkeert uit.

Wat is Sjors opeens knap trouwens. Iets met haar haar??

Altijd een knappe meid, maar nog steeds irritant.

ace leader
Louis Talpe gaat spelen in GTST!

What else is new?

Gast
geplaatst: vandaag om 13:35 uur

geplaatst: vandaag om 13:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.