menu

Mijn Updates +
Overig / Televisie / GTST

zoeken in:
ace leader
Vanaf maandag is hij te zien in de soap

Linn schreef:
Ik geloof wel dat de Belgische acteur Louis Talpe (Mega Toby van Mega Mindy) in de serie komt. Misschien iets voor Sjors

Goedemorgen

606
Louis Talpe, denk dat die homo is in de serie en dus iets voor lucas.

606 schreef:
Louis Talpe, denk dat die homo is in de serie en dus iets voor lucas.
Mike komt in de serie, las ik. Dat zal dan wel Louis Talpe zijn.

606
soom schreef:
Mike komt in de serie, las ik. Dat zal dan wel Louis Talpe zijn.
Ja ik denk dat hij een Homo rol gaat vertolken en dat Lucas er een oogje op heeft, tevens nina ook.

Ik denk eerder dat 'ie gewoon een hetero gaat spelen, en dat alle vrouwen voor hem vallen .

Broer van Bianca. Juist ja.

vond nogal overdreven, eerst Bianca, he broertje, en dan Anton, he zwager.....alsof je dat zo zegt tegen je familie.....maar ja, anders snappen de mensen het weer niet he...

606 schreef:
(quote)
Ja ik denk dat hij een Homo rol gaat vertolken en dat Lucas er een oogje op heeft, tevens nina ook.

Zou leuk zijn als hij met Maxime zou gaan ( Al is het voor Anton )

Zal ook wel weer een bad guy zijn die voor problemen komt zorgen en iedereen oplicht.

Edit: Ja dus.

Louis kruipt in de huid van de mysterieuze Mike Brandt. 'Zijn personage zal in de loop van de afleveringen evolueren naar een begeerde en invloedrijke man in Meerdijk', staat er op zijn website. Louis is geknipt voor de doelgroep van de soap, zegt RTL.

606
Louis is gelukkig wel beter in acteren dan die 2 zussen.

Damn it, ik wou ook een invloedrijke man worden als ik in GTST zou spelen. Net als Ludo en dan sterven als Tony Montana als cliffhanger

Mike is best een lekkerding + schattig, maar verder heeft hij nog niet echt een bijzondere rol.

Ik gok erop dat Sjors omver werd gereden....

Ik dacht dat het een man was, dacht even aan Anton maar dat zal wel niet.

Haha, even opgezocht: Spoilers 26 t/m 30 maart. Bing gelooft niet dat Aysen onschuldig is aan Sjors’ ongeluk

Wat speelt die Aysen slecht zeg die andere gaat nog wel.

stfuympos schreef:
die andere gaat nog wel.

Niet echt.

wat erger ik me aan Nina zeg, zo overdreven.......iemand een theorie over wie de stalker is? ik weet dat het altijd de minst voor de hand liggende is dus heb een tijdje gedacht Noud haha maar ik denk nu Amy, er komt een vriendje van haar in en ik denk dat die 2 samen Nina aan het gek maken zijn omdat ze jaloers is......
en kunnen Bing en Aysen er alsjeblieft uit??

Haha mijn vriend weet 100% zeker dat het Noud is, en dan krijgen we altijd een discussie, want ik geloof absoluut niet in die theorie. Hebben zelfs een weddenschap afgesloten Mike is te voor de hand liggend, ik zit al een beetje in 't verleden te graven... maar kan niemand bedenken.

Amy zou ook kunnen inderdaad! Die theorie klinkt best plausibel, al zie je haar dus vrijwel nooit in de serie.

En jezus ja, die Bing en Aysen.. Godsgruwelijk irritant. Net als Maxime en Anton, die mogen ook wel weg. En Lorena wordt ook steeds vervelender. (Zo blijven er nog weinig leuke mensen over, haha)

beetje jammer, dacht lekker te kunnen gaan speculeren maar zag net de afl van vanavond al en aan het eind ziet het publiek wie de stalker is......dus weg eindeloze speculaties en theorieen........weet niet of je het weten wilt dus even een spoilertje

het is inderdaad Amy.....

dus ik zou vanavond ff een nieuwe weddenschap afsluiten met je vriend!!! hahaha voor 8 uur dan ....

Haha Cool. Ik ga net doen alsof ik van niks weet en zeg 'Schat, ik heb eens zitten speculeren he... misschien is het toch.. '

Haha, dat zou flauw zijn. Maar toch ga ik 't doen. Ookal heeft 'ie me vast direct door.

Wel lekker ongeloofwaardig trouwens, alsof die persoon zo slim is om dat telkens te doen, zeker dat hele gedoe met die laptop.

zou ik ook doen als ik jou was!!! hahaha, ja ik vond het geheel ook een beetje vaag allemaal...maar ja het is een soap he......

ace leader
Toch raar dat Nina het niet eens merkt dat elke keer het lampje van de webcam aangaat?

606
Goed geraden van diegene die Amy zei, ik had dat echt niet gedacht.

tja het is meestal de minst voor de hand liggende in soap series, dus dan ga je kijken wie dat kan zijn, bram viel af, noud later ook, dus bleef amy over voor mij, wel jammer dat het nu al bekend is want had wel leuk gevonden om andere theorien the horen.

@Eline, en nog gelukt? is hij er in getrapt?

Haha nee, hij kent me te goed. Hij zei ; '' Je hebt het gewoon al stiekem opgezocht he! '' toen zij in beeld kwam, en met mijn gezicht in de plooi heb ik mezelf toch verraden.

sara-pezzini schreef:
tja het is meestal de minst voor de hand liggende in soap series, dus dan ga je kijken wie dat kan zijn, bram viel af, noud later ook, dus bleef amy over voor mij, wel jammer dat het nu al bekend is want had wel leuk gevonden om andere theorien the horen.

@Eline, en nog gelukt? is hij er in getrapt?

Hoezo Bram viel af? Hij is nog maar een baby? Ik denk niet dat een baby dreigmailtjes gaat sturen haha.

ja, daarom viel hij dus ook af........hij was het minst voor de hand liggend, maar omdat hij baby is viel hij af, dat was dus humor en niet serieus bedoeld....

Lol Sarcasme, blijft moeilijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:00 uur

geplaatst: vandaag om 05:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.