GTST
TragieStar.*
-
- 3367 berichten
- 1434 stemmen
ja, daarom viel hij dus ook af........hij was het minst voor de hand liggend, maar omdat hij baby is viel hij af, dat was dus humor en niet serieus bedoeld....
Nee goh, dat lijkt me duidelijk Vond het alleen wel grappig staan.
606
-
- 23805 berichten
- 11909 stemmen
Nou was dit de clifhanger ?? wel een hele, hele slechte deze keer.
soom
-
- 24867 berichten
- 2705 stemmen
Nou was dit de clifhanger ?? wel een hele, hele slechte deze keer.
606
-
- 23805 berichten
- 11909 stemmen
Welke van de 4 vind je precies slecht? Het zijn er toch echt meerdere, namelijk .
%%%%%%
-
- 2537 berichten
- 1196 stemmen
Teleurstellend inderdaad......
Wat is die Tim trouwens een niks zeggend personage zeg.
606
-
- 23805 berichten
- 11909 stemmen
Teleurstellend inderdaad......
Wat is die Tim trouwens een niks zeggend personage zeg.
tommykonijn
-
- 4998 berichten
- 2249 stemmen
Ik vond de cliffhanger ook niet geweldig. Flauw dat het Jack was die werd aangereden, een beetje voorspelbaar aangezien Bing al had voorspeld dat hij hem iets zou aandoen.
Overigens is al uitgelekt wie die Tim is. Op deze pagina staat de spoiler. Ik weet niet of het klopt, maar het is wel voor de hand liggend.
TragieStar.*
-
- 3367 berichten
- 1434 stemmen
Was echt een hele slechte cliffhanger. Het was meer een cliffhanger met allerlei onthullingen van het seizoen. Bijv. Nuran verklaart eindelijk haar liefde, Maxime die toch wraak gaat nemen, Noud die bij Nina weggaat, Bilal die toch homo is, Bing die eindelijk wraak neemt en Lorena gaat uiteindelijk naar Australie.
Had meer gehoopt op een wat spannendere aflevering. Maarja, misschien volgend jaar dan.
Over het uitgelekte Tim gebeure geloof ik niet. Hoezo is hij nou weer de zoon van Anton?
606
-
- 23805 berichten
- 11909 stemmen
Over het uitgelekte Tim gebeure geloof ik niet. Hoezo is hij nou weer de zoon van Anton?
Gtst kan het zo gek niet bedenken, maar ben blij dat meerdere mijn mening delen over het belabberde einde
Elineloves
-
- 24051 berichten
- 3597 stemmen
Mijn god. Vandaag de aflevering teruggekeken omdat ik het gisteren gemist had, wat een ellende. Drama drama drama en zo voorspelbaar als maar kan. Waar is de echte spanning gebleven, zoals vroeger met Bowien enzo? De cliffhangers van voornamelijk de eerste seizoenen waren veel beter.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/video/archief/cliffhanger1.xml
6 en 8.
606
-
- 23805 berichten
- 11909 stemmen
Mijn god. Vandaag de aflevering teruggekeken omdat ik het gisteren gemist had, wat een ellende. Drama drama drama en zo voorspelbaar als maar kan. Waar is de echte spanning gebleven, zoals vroeger met Bowien enzo? De cliffhangers van voornamelijk de eerste seizoenen waren veel beter.
6 en 8.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
6 en 8.
Vroeger was het ook niet spannend, maar toen was je jonger.
Vroeger vond ik De Baron ook nog een angstaanjagend persoon...
Elineloves
-
- 24051 berichten
- 3597 stemmen
Mwoah. Spanning is wellicht het verkeerde woord ja. Een paar jaar geleden waren en wel cliffhangers waarvan je uitkeek naar de start van het nieuwe seizoen, omdat je wou weten wat er ging gebeuren. Nu boeit het me geen fluit meer. Weet niet of dat zozeer leeftijd gebonden is.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Ik ben in dubio. Ze heeft een rotkop maar aan de andere kant heeft ze ook wel iets geils. Lekker playboy kopen met z'n allen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2559 stemmen
Marly en geil gaat niet samen, zit volgens mij ook niemand op te wachten. Ik niet in ieder geval. Doe dan maar Gigi
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Heeft al ooit naakt voor een blad geposeerd, dus het nieuwe is er al wel af. Jammer, had liever Gigi gezien, of anders Sjors
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Bah, wat een boner killer gaat dat worden. Geeft wel hoop aan alle andere dames, blijkbaar hoef je niet heel lekker te zijn om in de Playboy te staan.
kos
-
- 46245 berichten
- 8541 stemmen
Ken haar verder niet maar heeft een beetje de uitstraling van een zak aardappelen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Prima keuze. NL Playboy is altijd een drama geweest. UK heeft Sam, wij Marly
Elineloves
-
- 24051 berichten
- 3597 stemmen
Ah bah zeg. Dan nog liever Laura.
-Oke, dat gaat misschien ook een beetje ver-
Waarom nou net het meest mottige, chagrijnige Nederlandse soapfiguur ever?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk dat het een Scrooge/Grinch special wordt. Kan niet anders.
Clapboy
-
- 311 berichten
- 0 stemmen
Inge Ipenburg keert terug in haar geweldige rol als Martine Hafkamp. Leuk/spannend! Erg goede actrice.
606
-
- 23805 berichten
- 11909 stemmen
Wat een bullshit verhaal omtrent die persoonlijkheid van Romy. Net stukje gezien net voor Beau 5 days inside. Werkelijk GTST is echt zo onrealistisch geworden en laten brengen slecht !!! Man kan gewoon niet, de gespleten persoonlijkheid kan je zo echt niet beïnvloeden en doet ook zeker geen pijn. Echt is eerder komisch en dat kan niet.
MovieMind
-
- 6812 berichten
- 0 stemmen
Werkelijk GTST is echt zo onrealistisch geworden...
The Oceanic Six
-
- 59766 berichten
- 3986 stemmen
Als je geen 15 jarig onzeker tienermeisje of een zich vervelende 50 plus huisvrouw bent, dan behoor je niet naar GTST te kijken. Klacht ongegrond verklaard.
606
-
- 23805 berichten
- 11909 stemmen
MovieMind Nee soms werden de onderwerpen goed gebracht.
Ajax&Litmanen1 Ik keek niet eigenlijk, was aan het wachten op Beau 5 days inside
MovieMind
-
- 6812 berichten
- 0 stemmen
MovieMind Nee soms werden de onderwerpen goed gebracht.
Ajax&Litmanen1 Ik keek niet eigenlijk, was aan het wachten op Beau 5 days inside
Apropos,
voor iemand die eigenlijk niet keek ben je wel goed op de hoogte van de karakters en onderwerpen.